2011. december 19.El sem hiszem. Ma van a szalagavatóm. Amy-vel éppen készülődünk az öltözőben. Már a szalagot fel avattuk, és most jön a keringő. Jason-nel fogok táncolni. Már alig várom. Egy gyönyörű szép ruhát fogok viselni. Amy Greg-gel fog táncolni. Nagyon cukik lesznek. Nekik a kapcsolatuk más. Mikor rájuk nézek, látszik, hogy szeretik egymást. Minden csók, amit válltanak tele van törődéssel. Akárhányszor egymás szemébe néznek, látszik a szikra, és a szeretet a tekintetükbe. Ők nem olyanok, mint ebben a gimiben, például Jack és Daisy. Greg és Amy más. Ők igazán szerelmesek. És lemerem fogadni, hogy pontban ilyenkor 5 év múlva ott fogok állni az esküvőjükön, oldalamon azzal a fiúval, aki megbecsül engem, küzd értem, de ami a legfontosabb....szeret engem.
Már csak egy darab van hátra, és utána mi keringőnk következik. Itt állunk már a szinfalak mögött.
Én:
Amy:Jason eltűnt, mindenhol kerestem, de nem találom.
-Haley!-zökkent ki a tánc tanárom hangja.
-Jason elájult, Míranda szoknyája meg szét jött, így most Ryan-nel kell táncolnod.
-Rendben.-bólintottam, de nagyon nem volt rendben. Mennyi az esélye, hogy pont a te partnered elájul, és pont a te ,,exed'' partnerének meg szét jön a szoknyája, ezért táncolhatsz azzal a fiúval, aki becsapott, és akibe lehet, hogy még mindig szerelmes vagy. MIÉRT??????
Oda battyogtam Ryan-hez és felvázoltam neki a szitut. Majd ő is felvázolt egy, s mást. Eddig mért nem mondta senki, hogy Miranda kiharcolta, hogy először szólót táncoljon Ryan-nel. Miért van balszerencsém. Nem baj Haley nyugi. Ez a vége. Most utoljára ér hozzád Ryan, és utána elmész egyetemre, beteljesíted az álmod, és soha többé nem találkozol azzal a Hülyével. Egy hatalmasat sóhajtottam, majd felmentem Ryan-nel a színpadra és elkezdtünk táncolni Adele-től a skyfallra. A zene megszólal, én meg átadtam magam a ritmusnak.
(Idézet a zenéből)
Itt a vége......
Oda megyek ahová te,
Azt látom, amit te,
Tudom, hogy sosem lennék önmagam,
Az ölelő karjaid biztonsága nélkül,
Megvédesz a bajtól,
Tedd kezedet a kezembe,
És akkor talpon maradunk.Engedd, hogy leszakadjon az ég,
Mikor már omladozik,
A magasban állunk,
Együtt szembenézünk mindennel,
Mikor az ég leszakad.És vége van az osztály táncnak is. Át is öltöztem, és indulok a szalagavató afterparty-ra. Egy ilyen szerelésben:
Éppen Amy-vel, és Greg-gel beszélgetek, de hirtelen valaki megragadja a csuklómat, és kivisz a levegőre. Megfordulok és Ryan szürkés-kék szemével találom szemben magam.
Még kint is lehet hallani, hogy bent buli van. A zene, csak úgy ordít a házban.-Mit szeretnél?-kérdeztem flegmán.
-Téged....tudom, hirtelen jön, de szeretlek. Kérlek, ne költözz el. Maradj itt Londonban, és járjunk ugyanarra az egyetemre.
-Az a hajó elment, Ryan.-majd megfordultam és hívtam Roy-t, hogy jöjjön értem.
Pár perc elteltével megis érkezett, de nem egyedül. Jött vele az öcsém is.
-Roy mért hoztad magaddal Ben-t?
-Tudod, hogy ha megkell verni valakit, akkor van egy kis segítségem.-mivel Ben elől ült nekem hátra kellett. Bepattantam a kocsiba, és út közben, csak kifele bámultam. Idő közben a rádióban megszólalt Ariana Grande-tól az Into you.
Idézet a dalból (megint):
Annyira kedvellek, alig tudok lélegezni
Csak szerelembe akarok esni, jó mélyen
De a közelséged mégsincs olyan közel, amíg át nem lépjük a határokat.És ekkor eltört a mécses, és elkezdtem zokogni...
2012. Június 19.
Igen, ez történt egy éve. Azóta nem láttam őt. Amyvel még mindig tök jóban vagyunk, még mindig a legjobbarátnőm. Greggel is tök jól elvagyok, tekintve, hogy már elsős korom óta ismerem. Igen ez a baj azzal, ha egy volt osztálytársad a barátnőd szeretője. Miával is szoktam beszélni, de csak skypon mivel felfedezték és híres énekes lett. Állítólag van egy nagyon cuki barátja, és annyira aranyos vele és helyes. Egy igazi főnyeremény-idéztem Mia szavait. Most is skypoltunk.
Na és jött az a kérdés, amire nem akartam válaszolni.-És mi van veled?-kérdezte Mia mosolyogva.
-Hááát....Jasonnel megvagyunk, nagy a
szerelem (1 hazugság) és-beletúrtam szőke hajamba-felvettek a művészeti egyetemre! Végre lehetek fotós!!!!-üvöltöztem a laptoppal.-Tényleg, ez hihetetlen! Gratulálok. Na és melyik egyetemre mész?
-A Szent Adorján Művészeti egyetemre.
Nem tudom mért, de Mia olyan sejtelmesen elmosolyodott.-Mért mosolyogsz így?-kérdeztem tőle.
-Hááát, Ryan is oda fog járni, de most mennem kell, mert a macskámat elütötte egy kamion. Szia Haley-és letette.
Komolyan mondom....MÉRT KELL ENGEM SZIVATNI!!????!!!???!!??!?!?
ESTÁS LEYENDO
Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*
Novela JuvenilHaley Kane egy teljesen átlagos tini lány ...volt míg anyukája nem kapot egy új állást. Itt vett hatalmas fordulatot élete Haleynek. A napsütötte Madridból elköltöznek Londonba. Új suli, új barátok, új szerelem? Mikor megtudta Haley, hogy a szoknyap...