9.rész

9.8K 362 11
                                    

Haley szemszöge

Az ajtón Emily lépett be. Hosszú barna haja ki volt engedve. Vékony alkatát egy csíkos póló és egy farmer fedte.

-Emily? Ti most...?-kezdtem el vigyorogva.

-Igen.-mondta a gerle pár kórusban.

-Hogyan?-értetlenkedtem még mindig fülig érő mosollyal.

-Majd elmagyarázunk mindent, nyugi.-mondta a bátyám, és vállamba boxolt.






-Emberek bejelenteni valónk van Emilyvel-állt fel Roy. Éppen családi vacsorát tartottunk.

-Emily és én összeházasodunk.-jelentette ki a bátyám. Visítozva pattantam fel az asztaltól, és a nyakukba borultam.

Ajánlom, hogy én legyek a koszorúslány!











Elérkezett a nagynap. 3 hónapja jelentette be Roy és Emily, hogy összeházasodnak. Azóta én és Ryan nagyon jóban lettünk.
A bátyám meghívta az egész Fly családot, és Amyt is az esküvőre. Mivel koszorús lány leszek egy csoda szép ruhát kell majd viselnem.

 Mivel koszorús lány leszek egy csoda szép ruhát kell majd viselnem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

💫💫💫



Itt állok a templomban Emily nővére mellett. Mikor az ara belép a helyiségbe, minden szem rászegeződik, de meg is értem. Hiszen gyönyörű.






Az egész szertartás egy pillanatnak tűnt nekem, és végre elhangzott az az egy mondat, amire mindenkie annyira várt. Megcsókolhatod a menyasszonyt.













A másnaposság, nem jó. Mondjuk ezzel nem mondtam újat. Úgy látszik este nagyon kidőltem.

Átfordultam a másik oldalamra, mikor szembe találkoztam a békésen szunyókáló Ryannel.

RYANNEL?

Mi a francot csináltam én tegnap este?

Nyugi Haley, lehet, hogy nem történet semmi, olyan. Csak próbálj meg visszaemlékezni!

Meg volt a vacsora, utána elkezdett mindenki táncolni. Én elkezdtem iszogatni a bátyámmal, és kb. ennyi, ami megmaradt.

-Baszki!-kiáltottam fel hangosan.

-Taylor, te vagy az?-kérdezte Ryan párnáját ölelgetve.

-Taylor? Ez honnan jött neked?-kérdeztem és összeráncoltam a szemöldököm. Ekkor felnézett rám, és csak egy szót tudott kibökni.

-Bazdmeg.

-Tényleg? Én is ezt mondtam, kb 5 másodperccel ezelőtt.-néztem a fiúra gúnyosan.  -Ugye nem történt semmi olyan?

-Csak pár dolog van meg nekem is.-mondta Ryan, mire  felsóhajtottam.

-És arra emlékszel, hogy hogy kerültél ide?

-Szerintem...-kezdett bele Fly a mondandójába.-valamiért szomorú voltál, én meg feljöttem hozzád, megvígasztaltalak, te meg azt kérted, hogy maradjak itt, és aludjak veled. És bele mentem.

-Az nem rémlik, hogy mért voltam szomorú?-kérdeztem, és kiszálltam az ágyból.

-Én ugyanolyan másnapos vagyok, mint te. Őrüljünk, hogy ennyi megmaradt.-pillantott rám, és szégyenlősen felnevetett.

Bementem a fürdőbe helyre hozni magam, de mikor bele néztem a tükörbe, elakadt a lélegzetem.

-Ryan...és azt nem tudod, hogy mi az a szívás nyom a nyakamon?-sikoltottam fel dühösen.

Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora