Vissza a tegnaphoz
Haley szemszöge:-Haley?-hallottam meg mögülem egy túlságosan is ismerős hangot.
-Ryan?-fordultam hátra. Na jó, így biztos ki fogom verni a fejemből Jasont.
-Mit csinálsz itt?-kérdezte mosolyogva.
-Jason-nel eljöttünk üzleti vacsorára, de nem éreztem jól magam, és elszöktem. Te mit csinálsz itt?
-Unatkoztam a koleszba, ezért gondoltam lejövök nézni a meccset.
Van kedved sétálni?-most ő kérdezett tőlem.-Persze-mondtam és hagytam egy kis pénzt a pincéreknek.
Kiléptem az ajtón, és a szél rögtön bele kapott a szőke hajamba.
-Merre?-fordultam felé.
-Anyáék itt laknak a közelben. Nem jössz át? Most úgy sincsenek otthon.
-De.-bólintottam.
-Na és miért szöktél el?-kérdezte csábos félmosolyával.
-Jason megkérte a kezem.
-Oh. Gratulálok. Gondolom igent mondtál.-mondta csalódottan.
-Igen, hozzá fogok menni-szontyolódtam el én is. Csak most esett le húsz filléres. Csak most jöttem rá, hogy hozzá megyek egy olyan fiúhoz, akit nem is szeretek.
-Nem gondoltam, hogy ilyen hamar túl lépsz rajtam.-megálltunk, mert megérkeztünk a házukhoz.
-Én?! Te fektetsz meg minden nap más lányt!-kaptam fel a vizet.
-Legalább én élvezem, és nem egy olyan fiúhoz fogok hozzá menni, akit nem is szeretek!-üvöltözött most már ő is!
-Undorító amit csinálsz!-kiabáltam rá.
-Bassza meg, azért mert még mindig szeretlek!-Na most egy pillanatra lesokkoltam, de gyorsan eszembe jutott a frappáns válasz.
-Akkor nem...-kezdtem volna bele, de Ryan rátapadt az ajkaimra. Vadul falni kezdte, és ami a legrosszabb, az-az, hogy vissza csókoltam.Lábam dereka köré fogtam. Kulccsal kinyitotta az ajtót, majd föl cipelt. Ledobott az ágyra, majd újra elkezdett csókolni...
Reggel komás fejjel keltem fel. Mikor körbe néztem megláttam a mellettem alvó Ryan-t. Hirtelen minden eszembe jutott, ami tegnap történt. Lefeküdtem vele.
-Picsába!-kiáltottam fel.
Ryan szemszöge:
Haley-vel gyorsan felöltöztünk, és elindultunk a koleszunk fel. Ő bement az ő szobájába, én meg az enyémbe. Rádöltem az ágyra, és gondolkoztam.
Gondolkoztam és rájöttem, rájöttem, hogy szükségem van Haley-re. Most rögtön meg mondom neki. Berontottam a szobába, de egy zokogó Florát találtam a sarokban.-Mi a a baj?-kérdeztem a lánytól.
-Ha-Haley. Jason bejött és elvitte magához. Nagyon dühös volt, amiért lefeküdt veled. Bá-bántani fogja.
-Hol lakik ez a Jason?
-A múzeum mellett. Egy hatalmas villája van.-felpattantam, kiszaladtam, és bele ültem a kocsimba. Mikor megérkeztem becsaptam a kocsim ajtaját, és berontottam a házba. Amit láttam, undorító volt.
Haley szemszöge:
A falnak szorított ez a mocsok, amikor Ryan berontott. Lekevert neki egy hatalmasat, és kihívta a rendőrséget. Mikor letette, a telefont, oda jött hozzám, szorosan magához ölelt, és azt súgta a fülembe, hogy szeretlek.
-Soha többé nem akarlak elveszíteni.-mondta és érzékien megcsókolt. Nem olyan durván, mint tegnap, most finoman csókolt.
Három héttel később:
Haley-vel az eset után bementünk feljelentést tenni Jason ellen. Azóta együttjárunk és boldogak vagyunk. Össze költöztünk egy külvárosi házba.
-Szeretlek!-ölelt magához Haley.
-Én is-suttogtam fülébe, és esküszöm, hogy életemben nem voltam még ilyen boldog...És itt lenne az utolsó rész is! Már csak egy epilógus lesz.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*
Подростковая литератураHaley Kane egy teljesen átlagos tini lány ...volt míg anyukája nem kapot egy új állást. Itt vett hatalmas fordulatot élete Haleynek. A napsütötte Madridból elköltöznek Londonba. Új suli, új barátok, új szerelem? Mikor megtudta Haley, hogy a szoknyap...