Ležela jsem ve vaně, měla písničky na plno. Máma někam odešla, před pěti hodinami a stále nepřišla. Ručičky na oprýskaných malých hodinách se sunuly k dvanácté večer. Prohlížela jsem si své jizvy, které se na mě smály, proplétaly se mezi sebou po celém stehně.
Rudá krev odkapávala z mé ruky a mísila se s vodou ve vaně. Michal. Můj nejlepší kamarád a zároven moje bolest. Zbožnovala jsem ho, byl světlo v mém životě, to, co mi dávalo naději. Znal mě, věděl o mě první a poslední, ale co udělal, to mi zlomilo. Zničilo mě to, rozervalo mi to srdce. Pamatuji si každý dotek, každou ránu, kterou mi uštědřil. Nikdy jsem o tom nepromluvila, nikdy.
Před dvěmi a půl lety:
,,Kathrin, no tak," nutil mě. Zasmála jsem se tomu. Myslela jsem si, že to je jen to jeho klasické, jak to zkouší. Zkoušel to již vícekrát, ale vždycky to vzdal a omluvil se mi.
,,To vydržíš zlato," dala jsem mu pusu.Sledovala jsem jeho zvětšené oční zorničky, jeho svaly, jak se napínají a znovu uvolnují. Políbil mě. Cítila jsem z jeho úst chuť cigaret a alkoholu. Políbila jsem ho zpátky. Jeho ruka putovala po mém stehně a stiskl mi bok. Objala jsem ho kolem krku a přitáhla si ho k sobě. Kousl mi do rtu. Svíjela jsem se pod ním, zapomínala jsem s ním na bolest a problémy, které jsem kdy měla. Zapomínala jsem na všechny své jizvy a nedokonalosti. Stáhl mi tričko přes hlavu a rychlým pohybem ruky rozepl podprsenku. Svými rty přejel po mém krku až k mé naběhlé bradavce, kterou stiskl mezi zuby. Unikl mi vzdech a prohnutím zad jsem mu přitiskla své prso více do pusy. Usmál se a pokračoval svým jazykem po břiše až ke kalkotům. Pomohla jsem mu rozepnout a stáhnout mé kalhoty. Přetáhla jsem mu jeho černé tričko přes jeho široká ramena a naskytl se mi pohled na jeho vypracovanou a opálenou postavu. Na břiše se mu rýsovaly svaly a vystouplé světlé jizvy od cigaret. Přejela jsem mu konečky prstů po jizvách až k ramenu, na kterém měl velké tetování. Lebku s růží. Chytil moje ruce a přitiskl mi je za hlavu. Přitiskl silně své rty k mým, naše jazyky se propletly a volnou rukou mi zajel pod kalhotky, kde mi prstem kroužil po poštěváčku. Zavzdychala jsem a svíjela se pod jeho tělem. Vytrhla jsem mu svoji ruku a chytila jsem jeho penis a začala po něm jezdit, vzdychl mi do ucha.
,,Chci tě," řekl mi hrubým a rozkoší zastřeným hlasem.
,,Ne," jednoduše jsem mu odpověděla a sledovala, jak se napjal.
,,V čem máš problém? Tohle ti nevadí ale s tamtim máš problém?" stiskl moji ruku až mi to lehce zabolelo.
,,O tomhle už jsme se bavili! Chci počkat do 15."
,,Ale já tě chci teď!" zavrčel nevrle. Zavrtěla jsem se pod ním, začala jsem si připadat nejistě. Pomalu mi ovládal strach, snažila jsem se dostat zpod něj pryč, ale přilehl si na mě. Svým tělem mě přitiskl do postele.
,,Michale, já to nechci," začala jsem mu tlačit na ramena v marné snaze ho od sebe odtlačit. Ingoroval mě a odtáhl mi nohy od sebe, rychlým pohybem těla mi ho vsunul dovnitř a já vyjekla. Mé tělo se pod ním marně hýbalo a svíjelo bolestí, zarývala jsem do něj své nehty, snažila jsem se mu dát facku, ale rozpřáhl se a uštědřil mi pěstí. Z nosu a rozkouslého rtu mi stékala krev. Rukou mi stiskl kolem zápěstí tak silně, až jsem vykřikla.
,,Prosím," brečela jsem.
.....
Zpět:
Stiskla jsem znovu nůž, který jsem vyhrabala v kuchyni a přejela s ním po již rozřezaném zápěstí. V hlavě mi běhala jediná, jednoduchá a velice hlasitá otázka: "Proč?"
ČTEŠ
Cesta mého života
Teen FictionPříběh 17 leté dívky, říkejme jí třeba Kathrin. Příběh popisuje její životní cestu, přes problémy ve škole, po problémy doma a to, jak se se svým životem srovnává. Dokáže překonat svoji minulost, všechny své problémy, najít si plnohodnotný vztah a b...