Selin 'in gelmesiyle belgelerı alıp çalışma odasına geçtik.
"Selincim hoşgeldin biliyorum uykulusun ama çalışmamız lazım.Yarın izinlisin. Tamam mı ? Hadi başlayalım."desem dahi alttan alttan esnediğini duyar gibiyim.
"Teşekkür ederim efendim.Size ilk olarak Saraf holdingin bıraktıği Cv'yi vermek istiyorum.Ayrıten bizimle geçen sene ortak olan ama şimdi baş düşmanımız olan Werest holding 2 hafta sonra Yeni sezon çızım ayakkabılarını sunucak.Bizim ondan önce lansman yapmamız lazım."dediğinde büyük bir oh çektım.Baya sorunumuz var gibi duruyordu.Ilk olarak Cv ile başlicak gibiydim.Dosyayı açar açmaz Selin ile birlikte incelemeye koyulmuştuk.Benim gösterdiğim yerleri not alıyor bize sağlıcak geliri ve taslak planı oluşturuyordu.10 dakikanın sonunda 25 sayfalık Cv bitmişti.Selin teker teker rapor etmeye başladı.
"Esila hanım cvden anlaşılana göre Gelirimiz her yıl yapılan şenlikden daha fazla bu da bizim yararımıza olabilir.Ayrıca denildiğine göre bize sponsor olmaları demek mankenlere ödenen fiyatı biraz olsun tatmin edebilir.Ve ayrıca birçok marka ile yapılan iş birligi fes edilip tek bu marka ile bile gelirmizi karşılaya biliriz."deyince düşüncelerim daha da derinleşmişti.Bunu düşünmeye devam ederken"Ayrıca az önce söylediğim werest holdingin 2 hafta sonra yapacak lansmana yetişmezsek-"demesine izin dahi vermedim.Bunu düşuncesini bile berbattı."Şimdi eda zeynep ve arda 'yı arayıp yarın sabah 6da odamda olmalarını söyleyeceksin.ve tum çizim ekipmanları yanlarında olsun."diye emir verip odadan çıktım.Eve hala dönmeyen defne'yi merak ederken mutfakta unuttuğum telefonumu alıp Defneyi aramaya koyuldum.''dıtdıtdıt"cevap vermiyordu.Onun gelmeyişine endişelenmeli mi yoksa rahatlamalımıydım bilmiyorum ama yeniden aradım.5.çalışta açmışti.
"Ya sabır sen beni delirtmek falan mı istiyorsun sana kaç defa dedim ben şu telefonları duy diye"bağırmıştım.Çantasında olduğunu ağzında gevelesede"ya insan telefon neden kullanır birbirlerine ulaşabilmek için o telefonu gerçekten nerenle taşıyorsun hiç bilmiyorum"yarı şaka yarı gerçek tonda söyledim.Dediklerimin hepsini hakediyordu.Beni nasıl korkuttuğunun farkında bile değildi.
iguana suratlı antilop şey."tamam kapa evede çabuk gel evde çalısanım var dikkatli ol beni rezil etme"diyip yüzüne kapattım.Mutfaktan kendime çikolata alırken hazır beklettiğim kruvazanları tabakları koyup çalışma odasına götürdüm.''Selin mola zamani sen şunlari ye eğer acıkırsan da dışardan birşeyler söyleriz olur mu?"diyerek ben dinlenme koltuğuna yayılmıştım.Şimdi benim tek yapmam gereken şu Merte werest'in sahibine güzel bir oyun lazımdı."Selin bak şimdi bizim lansmana çikacağimizi sen,ben,arda,zeynep ve eda'dan başka kimse bilmeyecek biz ondan bir gün önce bomba bir lansmanla karşılık vericeğiz.Darbenin nerden geldiğini bile farkemez hale gelicek.Ölümü yakındır."diyip uzandiğım yerden kalktığim.Masama doğru ilerledim.Birkaç zamandır üzerinde durduğum ve bir tane biten çalışmaları aldım.Hepsini incelemeye koyuldum.Ilk çizimimde topukları ince stilleto gibi yan profili tamamen nakış işleme motifi olan topuğu özel tasarım olan motifler vardı.Yüzümde kocaman intikam tebessümü oluşurken mertı o gün nasıl düşereceğimin peşindeydim.Seline baktığimda kolluna yaslanıp uyuya kalmıştı.Duvardaki saate dönerken gecenin baya geç olduğunu fark ettim.
"Selin-Selin hadi kalk "dediğimde irkilerek kalkmıştı.Bu saatte uykulu bir şekilde gönderemezdim.Şöförde bugün şirkete koşturmaktan yorgun düştüğünden misafir odasında ağırlıcaktım."seni bu uykulu halde bir yere gönderemem benle burada kalıyorsun.Gel şimdi sana misafir odasini ayarlıyalım."deyince Selin karşi çıkınca "itiraz yok itaat var hadi bakalim"diyip mısafir odasina soktum."Nazan buraya gelirmisin ?"diye tüm odayı inleterek çalışanlardan birini çağırdim."Nazan Selin bugün burada kalıcak Nevresim falan hallet herşeyi."diye odayı terk ettim.Ayağimı dahi kaldırıcak gücüm kalmamışti.Odaya girip yatağa kendimi fırlattim.gözlerim artık kapanmamaya direnemiyordu.●●●
Alarmın o iğrenç sesiyle uyandım.Yatağimdan kalmıştım.Saate baktığımda 5:30du.Daha sabah ezanı bile okunmamıştı.Yataktan kalktığimda aşağıdan gelen kahkaha sesleri beni meraklandırırken banyoya yol almıştım.Elimi yüzümü yıkasam dahi uykum hala vardı.3 saatlik uykuyla duruyordum.Uzerime çeki düzen vererek terliklerimi giyip mutfağa indim."Ilahi Nazan hanım"diye selinin sesini duyunca kalktığinı hatta Nazan hanimla bile kaynaştığını fark ettim.Selin'in beni fark etmesiyle "Günaydın Esila hanım"deyince sofranın hazırlandığını gördüm."Selin Sen otur ben Defne'yi uyandırıcam"deyince Şaşkınca oturdu.Ben mutfaktan çıkarken Salonda uyuyan kalan Defne'yi gordüm.Deli kız bu ya her yeri tutulmuştur şimdi.
"Defne canım hadi uyan"diye dürtsemde yok kalkmıyordu.En sonunda"DEFNE"diye bağırınca sıçradı.Mahoş mahoş bakarken"Ya Esila insan gibi uyandırsana beni çıldırtma insanı"dediğinde gülerek"Seni insanca uyandırmak bütün insanlara ayıp olur hem ben sana kaç kez seslendim uyansaydım"deyince yanında olan yastığı kafama geçırdi."kalk elini yüzünu yika Çalışanım içerde bizim ev halimizi ona gösterme hadi kalk 10 dakika sonra kahvaltıdasın"deyip mutfağa geçtim.masaya otururken Selinin hala başlamadığını gördüm."Keşke başlasaydın Birazdan Defnede gelir"dememle Nazan hanımın o enfes yaptığı yumurtalı ekmeğı hapur hapur gotürdüm.Herşeyden yerken en sevdiğim olan somon balık salatasını götürüyordum.Normalde her sabah Sebze suyu ile kahvaltı yapsamda Gece çalıştığımda Nazan hanım her zaman böyle kahvalti hazırladı.Son zeytinide ağzıma attım.Defne yeni masaya gelirken zeytinin çekirdeğini çikartıp"Ellerine Sağlık Nazan hanım.Selin sende hazırlan birazdan çikariz"dememle odama uçmam bir oldu.bir yandan dişlerimi fırçalıyordum.Bir yandan da dolabın önünde durup ne giysem diye bakıyordum.En sonunda bulduğum Kırmızı ucu fırfırli bir etek gögüs kismi işlemeli uzun kollu siyah kazağı dolaptan çıkarttim.Diş temizliğim biterken direk onlari üzerime geçirmiştim.Bu yoğun bir gün olacaktı.Ayakkabılarımın olduğu yere giderken siyah uzun bir çizmeyi gözüme çarpınca direk elime alıp giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM ~ ESARET SERİSİ
Romanceyok oluşların kaybedişlerin hikayesi bu. Daha önce hiç karşılaşmayan iki insanın hikayesi.Ikiside hapisanin en ücra köşesinde büyüdüler.Ama artık eskisi gibi hayatları yok.Büyüdüler ve geliştiler.Artık herkesten daha çok konuşuluyorlar.Ama ikiside b...