Öylece sarılmalarını izledim. "N'oluyo ya" dedim. Gelip bana sarılan şu ana kadar İngiltere'de olduğunu bildiğim en yakın arkadaşım Cansu'ydu. Ee bunun Toprak Bey'le ne ilgisi var anlamadım. Sevgilisi olsa bilirdim. Yani sonuçta en yakın arkadaşım. Ben kendi kendime olup biteni anlamaya çalışırken Toprak Bey "Ne zaman döndün sen? Niye haber vermiyorsun şapşal." Dedi Cansu ise "Akşama gelip sürpriz yapmak istedim. Ama bu gördüklerim benim için daha büyük bir sürpriz oldu. En yakın arkadaşımın ve abimin sevgili olması beni çok mutlu etti." "OHA" dedim bağırırcasına. "Bu sefer bence de OHA Cansu." Dedi Toprak Bey.
"Afedersiniz ama ikinci OHA. Siz kardeş misiniz?" Dedim. Toprak Bey Cansu'ya dönüp " Dur bir saniye. O övüp övüp bitiremediğin Nisan bu mu? Dedi beni göstererek. Oğuzhan Bey yüzünde karmaşık bir ifadeyle "Arkadaşlar bir saniye, yetişemiyorum."
"Oğuzhan'a katılıyorum. Ben de bir şey anlamadım?" Dedi Toprak Bey. Cansu da ortalığı yatıştırırcasına "Arkadaşlar, geçip oturalım ben size durumu anlatacağım." Hep birlikte bizim masaya geçip oturduk. Cansu olanları anlatmaya başladı. "Nisan benim liseden arkadaşım. Ben üniversite için İngiltere'ye gittiğim zamanlarda da telefonla görüntülü konuşuyorduk. Böykelikle arkadaşlığımız bozulmamış daha sıkı olmuştu. Toprak'a gelince Toprak benim abim. Peki sizin aranızdaki ilişki ne onu da siz bana açıklayın."
Toprak Bey olan biteni anladıktan sonra aramızdaki ilişkiyi anlatmak için söze başladı. "Nisan benim yeni asistanım Cansu! Ayrıca bizim şirkette stajyer de." Cansu hayal kırıklığına uğramış gibi "Tüh ya ben de sizi sevgili zannetmiştim. Halbuki ne güzel olurdu öyle olsa."
"Cansu bence kapatalım artık bu konuyu hı ne dersin!" Diyerek konuyu kapatmak istediğimi belirttim. Oğuzhan Bey atılarak."Konuşmanız bittiyse ben çok acıktım." Cansu da aynı fikirde oşduğunu belirterek "Ben de ben de çok acıktım." Dedi neşeli bir ses tonuyla. Toprak Bey Cansu'ya bakarak "Dört yıllık üniversite bir yıllık mastır bile huyunu değiştirmemiş." Cansu da muzip bakarak. "Abi n'apim ya çok acıktım." Dedi. Toprak Bey'de Cansu'nun tatlılığına dayanamayarak burnunu sıkarken ne yiyeceğini sordu. Cansu da hiç vazgeçemediği hamburger ve patates istedi. Bunlar söylendikten sonra yemeklerimiz çoktan gelmişti. Allah'ım hiç sevmedigim yemeğisipariş vermişler. İskender!!! Ses etmedim çünkü ben istemiştim. Önümdeki tabakla bakışırken Cansu'nun sesiyle bakışlarımı ona yönelttim.
"Nisan, sen bu yemeği ne zamandandır seviyorsun?""Iııı... Şey... aslında ben..."
Ne söyleyeceğimi düşünürken Oğuzhan Bey bilmeden beni kurtardı. "Sen sevmiyor musun bu yemeği?" Dedi. Cansu benden hızlı davranarak cevap verdi. "O hayatta iskender yemez!" Dediğinde Toprak Bey dişlerinin arasından bir şeyler söyledi. "Sevmiyorsa neden istiyor ben onu anlamıyorum." Tabii ki cecapsız kalmayacağım. "Dalmıştım yani olamaz mı?"
"Sen hep dalıyorsun zaten." Başımı sallamakla yetindim. Bu sırada en yakın arkadaşım olduğunu bana bir kez daha hatırlattı tabaklarımızı değiştirebileceğimizi söylerken. Biz Cansu ile gülüşürken Toprak Bey bize tuhaf tuhaf bakıyordu. Cansu da bunu farkedecek ki abisine dönüp. "Ne oluyo abi. Sen ne bakıyorsun bize öyle?" Hiç beklemeden cevap verdi Toprak Bey. "Ben halâ olayın şokundayım. Bana överek anlattığın Nisan'la bu Nisan arasında çok fark var! Hayatında başka Nisan yok. Emin misin?" Cansu başını eğerek cevap verdi pislik ördeğe sanki kendisi çok normal ya. "Abi sen ne saçmalıyorsun ya. Nisan işte gayette güzel bir insan yani." Konuyu değiştirmek istercesine devam etti Cansu. "Sen onu bir geçte yanındaki arkadaşınla tanıştırmayacak mısın bizi? Dedi başıyla Oğuzhan Bey'i gösterirken. Toprak Bey yeni farketmiş gibi konuştu. "Aa evet. Oğuzhan. Senin gittiğin sene tanıştık ve şu anda iş ortağım ayrıca komşum da."
"Abi sen evden ayrıldın mı? Annem nasıl izin verdi? Sen bunu bana neden dahaönce söylemedin?" Diye soru yağmuruna tutmuştu Toprak Bey'i. Toprak Bey kaşlarını çatarak cevap verdi. "Kızım bir yavaş ya!""Abi ama bana söylemedin!"
"Tamam. Şimdi söylüyorum işte! Hem o kadar ilgi çekici bir konu değil. Tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ AŞK
Teen Fictionİki insanın tesadüfi karşılaşmalarını anlatan ikilinin atışmalarını,yakınlıklarını, aslında kendilerini uzak sandıkları ama uzak sandıkları kadar yakın olan iki kişinin hikayesini anlatıyor