"Yeter sus artık Lisa!Geldik işte"Lisa'nın durmak bilmeyen çenesi sayesinde üçüde kırk yıl yaşlamışlardı ve bu durumdan içten içe şikayetçi olmayan sadece Jennie'ydi.Lisa'nın çocukça tavırlarını seviyordu.
"Ben korku evine girmek istiyorum!"
"Ben hayatta binmem!"
"Bende!"Aynı anda konuşan ikili Jisoo ve Rose birbirine sarılmıştı.
"Siz ikiniz gidin hadi."Jennie göz gezdirdi korku evine,kan izleri vardı ve fazla eski duruyordu duvarlar.
"Nolur binelim unnie~~lütfen,lütfen,lütfen,lütfen......"İşine gelince unni diyordu ve açıkçası Jennie'nin ona unni deyip dememesi umrunda bile değildi sadece Lisa'ya kızmak onun favorisiydi.
"Eğer ördek gibi bağıracaksan seni dışarı atarım Lisa."Lisa bunu evet olarak kabuk ediyordu,çünkü Jenduk her zaman Lisa'yı canice tehditlerine boğardı.
"Seni seviyorum unnie~~"Jisoo ve Rose ikilisi çarpışan arabalara çoktan varmıştı,Lisa ise Jennie'nin koluna girmiş eline öpücük kondurup duruyordu.Jennie kalbinin hızlandığını hissediyordu ve bu yüzden bir yanı istemesede kolunu Lisa'dan kurtardı.
Şuanlık kalbini kontrol altına almıştı ama Lisa yanında olduğu için bir daha coşmayacağına asla garanti veremezdi.
&&&
"Çok eğlenceliydi!Ama ben acıktım."Lisa hızla Jennie'nin yanından gitti, Rose ve Jisoo'nun arasına girdi.
"Jisoo unni~Hadi yemek yap bize~ Lütfen."
"Aigoo!İyice alıştın sen Lisa."Hepsi yorgundu ve hiçbir şeye halleri yoktu tabii Lisa hariç o her zaman hareketli ve dinçti.
"Aish!İyi,kime gidiyoruz?Ben kendim yapacağım yemek."Hepsi birbirine baktı,en ufak bir fikirleri bile yoktu,kimde kalacaklardı?
"Bizde kalalım!Hem ben sana maske yaparım Lisa."Rose'un fikri Jisoo'nun onayına,Lisa'nın parıltılı gülümsemesine ve Jennie'nin sinirlerine sebep olmuştu.
"Ben kalamam."Jennie'ye döndüler ama Jennie'nin gözü sadece Lisa'daydı.
"Neden Jenduk?"Lisa üzgünlüğünü belli ediyordu.
"İşim var."Kimse inanmazdı,Jennie işlerini erken halleden biriydi ve onlarla görüşmeden herşeyi hallederdi,ama yinede inanan bir saf vardı.
"Yah!Sonra beraber yaparız hem sana yardım ederim unnie~"Jennie içindeki Lisa'nın yanaklarını sıkma isteğine bir anlık engel olamadı ve bunun sonucunda ellerimi Lisa'nın ponçik yanaklarını buldu.
Lisa biraz daha yaklaştı Jenduk unnisine kedi gibi sevdirmeyi seviyordu kendini.Fakat duyduğu seslerle sesin sahibini aramaya başladı,arkasına döndü ama ne Rose vardı ne de Jisoo unnisi,Jenduk'a baktı sesin sahibi oydu ve ellerini kalbine koydu.
Jenduk'un kalp atışlarını dinlerken kendi kalp atışlarından habersizdi,ne Lisa ne de Jennie geri çekiliyordu.
"Çok salaksın LaLisa,salak olduğun kadar körsünde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK \\ JENLISA
De Todo√17 Şubat - 26 Temmuz√ Wife: Jenduk? Jisoo unni bana "düğün ne zaman?" dedi ve Rose'ye göz kırpıp güldü. Onlar nereden biliyor? Jenduk: Hepsi senden daha zeki seni yarım akıllı sevgilim Onlar her şeyin farkına varabiliyor.