4.0 (M)

1.1K 47 23
                                    

  Boynunu sömüren dudaklara odaklanmıştı Lisa'nın beyni.Jennie'nin profesyonelce yaptığı hareketlerden çok etkileniyordu.

Eridiğini hissediyor ve yatağa daha fazla yapışıyordu.

"J-jennie?"

"Hmm."Sevdiği kızın süt gibi olan boynuna bağlanan Jennie,homurtuyla cevap verebilmişti sadece.

"Daha önce hiç...yaptın mı?"

Dudaklarını zorda olsa ayırdı kızarıklıklarla dolu olan süt boyundan.

"Bu önemli mi?"Lisa için önemliydi belki ama Jennie bunu umursamıyordu,ki zaten Lisa'nın ilki olduğunu biliyordu.

"Benim için önemli."Gözlerini kaçıran sevgilisine rahatsız edecek derecede dikkatli baktı.Gözleriyle yiyordu Lisa'yı.

"Bir kızla yapmıştım,ama sevgili değildik.Öylesineydi "Kafasıyla onayladı Lisa.Onaylasada aklında binbir türlü şey dört dönüyordu.

Acaba zevk almış mıydı?Yoksa gerçekten öylesine miydi?Kalbi hızlanmış mıydı?Birbirlerine aşkla bakmışlar mıydı?

Düşüncelerini keskin bir bıçak gibi delip geçen şey Jennie'nin dudakları olmuştu,kiraz dudakları.

Jennie elini Lisa'nın 'ayıp' olarak adlandırdığı yeri okşamaya başlamıştı.Lisa'nın gerginliğinin yerini zevke bırakmak istiyordu.

On dakika sonra Lisa gözlerini kapatmış zirveden en dibe düşmeye başlamıştı.

Bu sırada Jennie çekmecesinden bir alet çıkarmıştı.

Lisa gözlerini açtığın hem kıpkırmızı olmuş hemde kaşlarını çatmıştı.

"O-o da n-ne?"Jennie elindeki sahte penisiyle Lisa'nın yanına ilerledi.Cevap vermeden soyunmaya başlamasıyla Lisa'yı anlamsız bir korku salmıştı.Bu şeyin ne olduğunu a çok biliyordu ama....çok uzun değil miydi?

Lisa aklındakini utancıyla saklayamamış ve açıkça söylemişti.

"Kaç santim bu?"Jennie Lisa'ya özel giydiği kırmızı iç çamaşırıyla dediğine güldü.Korktuğunun farkıdaydı ama yapabilecek bir şeyi yoktu.Bu er yada geç olacaktı.

"22"Jennie arsız sırtımasında takılı kalan Lisa'yı soymaya başlamıştı.Lisa sahte penisin sütyenine değmesiyle titremiş ve gözlerini kapatmıştı.

Yeni boşalmanın etkisiyle zaten baygın bakıyordu,gözlerini kapatınca uyuyor gibi gözükmüştü.

"Korkma bebeğim hem bak iki taraflı,ben ilkim olmadığı için senin kadar acı çekmeyecek olsamda.Senin hissiyatını anlayabileceğim."

Lisa anadan doğma şekilde çıplak olduğunda Jennie'nin göğüslerinde gözlerinden rahatsız olmuş ve Jennie'yide soymuştu.Soyarken domatesi andırması Jennie'ye çok ponçik geliyordu.

"Hazır mısın bebeğim?"

Jennie penisi ilk önce kendi içine yavaşça göndermişti.İçinde alet acıtsada Lisa'nın gözü üstünde olduğu için sakin kalmıştı.

İçindeki penisi umursamadan Lisa'nın bacaklarını açtı ve 'ayıp' yere doğru eğildi.

İlk darbesinde titreyen Lisa'nın elini tutuo güç verircesine sıktı.

Dilini gönderebildiği kadar içeri gönderiyor,Lisa'nın daha az acı çekmesi için 'ayıp' yeri sulandırıyordu.

Nihayet hazır olduğunu hissettiğinde,Lisa'nın elini bırakmadan kafasının üstünde birleştirdi.İyice bacak arasına yerleşti Jennie.

Lisa,içinde bir şeyler yırtılıyor gibi hissediyor ve çığlıklarını sanki sadece onlar yaşıyormuş gibi özgürce salıyordu.

Jennie Lisa'nın acı çekmesine daha azla dayanamamış ve daha yarısı girmekte olan penisi içinden çıkarmıştı.

Lisa rahatlasada bu rahatlaması beş altı saniye sürmüştü.

"Teşekkür ed-AĞHHH!"İçine tamamiyle aldığı penis kana bulanmış ve hızlı hareketlerle yerini genişletmeye başlamıştı.

İkilinin inlemeleri artıyor,duvarlara çarparak tekrar kulaklarına dönüyordu.

Lisa boşalmıştı birkaç saniye önce,şimdi işin zevkini uzatıyordu.Boşalmayan Jennie ise Lisa'nın içinden çıkmadan yanına yatmış ve Lisa'yı yana çevirmişti.

Tekrar içine girmeden bacağını tek eliyle kaldırdı.

Bu gece Jennie yüzünden çook uzun sürecekti...

•••••

Bu

Konu

Hakkında

Tek

Kelime

Dahi

Etmeyin

Sizi

Bitchler!

FUCK YOU!!

Hataların olabilir ikinci defa okumak istemedim..

BLACKPINK   \\   JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin