4.9

524 51 16
                                    

Önündeki yıllardır görmediği "Monaban" yazısını dakikalardır inceleriyordu Lisa.

Bu inceleme özlemden falan değildi,kapıyı çalmaya korkuyordu.

Onu ne bekliyor,haberi yoktu ve korku tüm bedenini hapsediyordu.

Jennie'yi düşündü,o cesurdu.

Onu örnek aldı.

Elini zile götürdü,yavaşça bastı zile.

Bir saniye bile olmadan çekti elini.Çektiği elini valizin sapına götürüp sıkmaya başladı sapı,gerginlikten.

Kapı aralandığında bacaklarının titrediğini hissediyordu.

"Hoşgeldin LaLisa!"Ablasının sesini duyunca rahatlamıştı azda olsa.

Ablası ona her zaman saygı duymuştu,şimdi de duyuyordu ve Lisa bunun için ablasına minnettardı.

"Özledim seni abla."

Sarılışına karşılık verebilmek için valizi bıraktı.Gözlerini yumup ablasına sımsıkı sarıldı.

"Valize taş mı koydun ne yaptın?"Çocukluk arkadaşının sesini duyunca ablasından ayrıldı.

"Hey!Sen uzamışsın!"Hep kendisinden kısa olan BamBam-onun takma adını Lisa koymuştu- şuan ondan 5-6 santim uzundu.

"Hiy sin izimişsin.Sen de hiç akıllanamamışsın Salak Lisa."Dediğiyle omzuna vurdu Bambam'in.

"Gıcık."

"Gerizekal-"

"Lisa?"Salondan gelen annesinin sesi tüyleri diken diken yaptı Lisa'nın.Bambam bunu farketmiş ve Lisa'yla beraber eve girip salona ilerlemişti,Lisa'yı seviyordu ve yanlız bırakmak istemiyordu.

"Sen çık Bhuwakul (NOLUR DOĞRU YAZMIŞ OLAYIM TANRIM!)"

Bambam ne kadar çıkmak istemesede Bayan Monaban'ın ciddiyetine karşı gelmedi ve Lisa'nın belini okşayıp yavaş adımlarla çıktı odadan.

Lisa yanlızdı artık,babası belki de üvey olduğu için o kadar kızgın bakmıyordu ama annesi..

O resmen alev atıyordu gözleriyle,ve Lisa eriyordu.

"Bir şeyler söyle Lisa!"Annesinin yüksek sesiyle yerinde sıçradı ve sımsıkı kapadı gözlerini.Biraz daha böyle devam ederse hıçkırıklara boğulacaktı.

"SEN BENİ DELİRTECEK MİSİN HA!"Lisa konuşmayınca daha yüksek sesle bağırdı Bayan Monaban. "Ben elaleme ne diyeceğim Lisa?!Kızım kendi cinsiyle hoşlanıyor mu diyeceğim!BENİ NEDEN BİR KERE OLSUN GURURLANDIR MIYORSUN?!"

"A-anne b-ben-"

"Sen diye bir şey yok!Eğer artık şu ucubelikten vazgeçtiysen senin annen olabilirim Lis-"

"Anne ben Jennie'yi seviyorum."

Annesi yerinde bir hışımla kalktı.Babası alnını elleri arasına almış susuyordu.

Lisa yanağına çarpan elle yere yığıldı,hıçkırıklarla ağlamaya başlamıştı.

Lisa'nın hıçkırıklarını diğer odadan duyan Bambam ve ablası yerinden kalkacak gibi oluyor her seferinde birbirlerini durduruyorlardı.

"UNUTACAKSIN O 3 KÜÇÜK FAHİŞEYİ!"

Lisa hıçkırıklarını zorlukla durdurdu.

"Onlar fahişe değil.."bundan sonra edeceği laf kesinlikle istemeden çıkmıştı.

"..sensin fahişe."

############

"Anneciğim,lütfen bebeğim çık odandan." Jennie uyuyamadığı ikinci günün sabahındaydı ve ceset gibi hissediyordu.

Demekki insanın kalbi bittiğinde tüm nefesi soluyor,bitiyordu.

"Jennie?"Annesi odaya girdiğinde eliyle destek alarak yataktan doğruldu.

Annesi kızının bu çökmüş halini görünce Tayland'a gidip Lisa'yı elleriyle getirmek istiyordu Jennie'ye.Al demek istiyordu 'Getirdim nefesini.'

Annesi biliyordu neler olduğunu,ama o Lisa'nın annesinin aksine elalemin ne diyeceğini değil kızının mutluluğunu düşünüyordu.

"Lisa seni seviyor,o dönecek birtanem."

Kızının önünde diz çöktü ve diyeceklerini ilgiyle dinledi.

"O beni duydu anne,gözlerime baktı.Ona haykırdım,gitmemesini söyledim.Ama o öylece gitti anne."

Dolu gözlerini ağlamamak için yumdu Jennie kısa bir süre.O hep böyleydi,bir erkek gibi ağlamak istemezdi,duygusuz olmakla suçlanırdı bu yüzden.

Bayan Kim kızının anlını öptü,acı çektiğini hissediyordu.

"Onu getir Jennie."Geri çekilirken konuştu Bayan Kim.

"N-ne?"

"Onu getir,ama tek bir şartım var."Çökmüş yüzündeki gülümsemeyle annesini dinledi Jennie.

"Şartım Rose ve Jisoo'yla getirmen,anneleriyle konuşacağım."

Jennie hızla kafasını salladı ve yorganını tepikleyerek yataktan kalktı.

Lisa'sı için hazırlanmaya başladı.

Hazırlanırken düşündüğü şey Rose ve Jisoo'ydu.

Onlara ettiği laflardan pişmanlık duymuyordu ama,onları görmek istediğinden emin değildi.

*********

Oy vermek o kadar zor değil ha?

BLACKPINK   \\   JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin