1.7

915 81 1
                                    

"Lisa?"Lisa titreyerek Rose'a döndü.

"H-hı?"

"Duymadın mı?!Yah!İki saat tekrarladım ben!Neyin var senin?"Aklına üç gün öncesi geldi,ve Jennie'ye döndü üç gündür olduğu gibi Lisa'ya bakıyordu.Lisa bu üç gündür Jennie'den kaçıyordu,bakışlarından,bedeninden..

"Bugün Jennie unnilerde film izleyeceğiz."Jennie lafını duyar duymaz ağzından kekeme bir şekilde "hayır" çıkmıştı.

  Yüzü düşen Jennie'yi Jisoo hariç kimse farketmemişti.Lisa ondan kaçtıkça kendine olan nefreti virüs gibi vücuduna dağılıyordu.

"Şey ben......b-ben ders çalışacağım."Rose gülerken Lisa Jennie'ye bakmamak için sınırlarda dolaşıyordu.

"Saçmalama Lisa okul çıkışı gidiyoruz."

"H-hayı-"

"Gidiyoruz bitti."Jisoo'nun sesinden sonra bir daha konuşmadı Lisa,Jisoo unnisi onu sürüklemek zorunda bile kalsa istediğini yaptırırdı.

€€€€

"Alo?"

"..."

"Hemen geliyorum!"Jisoo Rose'a seslendi.

"Gitmeliyiz biz Rose."

"Y-ya ben?"Lisa ne olduğunu sormak yerine hemen ağzındakileri sıraladı.

"Siz film izleyin biz hemen geliriz."

"Bari ne olduğunu söyleseydi un-"Çoktan giden ikiliye son kez bakıp isteksizce Jennie'nin evine doğru yürümeye başladı.Normalde kendini zorla Jennie'ye davet ettiren Lisa şimdi gitmemek için resmen 3 cmlik bir fare gibi adım atıyordu.

Geldiğinde derin bir nefes alıp zile bastı.

"Hoşgeldin Lisa."Lisa şu "ben sahteyim" gülümsemesine utangaçlığıda ekleyerek salona geçti.

"Diğerleri sonra gelecekmiş."Lisa yanına oturan bedene baktı.

"Bekleyelim."Jennie biraz daha yaklaştı.

Aralarındaki derin sessizlik ikisinide rahatsız ediyordu.Jennie Lisa'yla susmaya bile razıydı ama şuan sesini istiyordu ve daha fazla dayanamadı.

Lisa tam bir salaktı yarım saattir Jisoo ve Rose'u bekliyordu.

"Bilerek yaptım hâla anlamadın mı Lisa?"Lisa'nın aklından geçmişti ama Jisoo neden ona yardim etsinki diye düşünerek o düşünceyi aklından atmıştı.

"N-ne?"Jennie koltukta kayarak Lisa'ya daha da yaklaştı.

"Bugün herşey konuşulacak LaLisa."Lisa yakınlıktan kurtulmak için ayağa kalktı.

"Otur şuraya Lisa beni dinle."Lisa mimik bile göstermeyince bileğinden kendine çekti planlamadığı şey kucağına düşmesiydi ama bunu bir fırsat olarak kullanıp Lisa'nın yanağına bir öpücük kondurdu.

"Konuşalım Lisa lütfen."Lisa gözlerini açmamak için inat etti.

"Aç gözlerini Lisa."Jennie Lisa'yı yanına oturttu ve gözlerini açmasını istedi.Fakat Lisa onu duymuyor gibiydi.

"Lisa,yapma bunu bana aç gözlerini."Hâla açmadığında bunu umursamadı ve boğazını temizledi.

"Pekala..."Yutkunup devam etti."...sen ne dersin bilmiyorum ama Lisa,ben seni ne kardeş nede arkadaş olarak görüyorum-"Lisa duymamak için kulaklarına ellerini bastı,

"Hayır hayır söyleme!"Jennie gözlerinin dolduğunu hissetti.

"Seni seviyorum Lisa."Lisa gözlerini Jennie'ye odakladı.

"Lütfen söyleme."Elleriyle kulaklarını kapatsada  Lisa Jennie'yi çok net bir şekilde duyuyordu

"Neden böyle davranıyorsun Lisa?Beni sevmediğinin farkındayım ama bari yüzüme karşı yapma.Kalbimi kırıyorsun ve kalbimin içindeki sen zarar görüyor."Lisa Jennie'den hoşlanıyordu evet ama korkusu öne geçmişti.O ya Jennie'den bir gün ayrılırsa?O zaman ne yapacaktı,bunu meraklı tarafı söylemeliydi Lisa'nın.

"Jennie ben korkuyorum."

"Neyden?"

Ellerini yavaşça çekti Lisa "..biz ayrılırsak herşey biter Jennie dostluğumuza zarar veririz ve ben seni görmeden dayanabileceğimi sanmıyorum."Jennie'de düşünmüştü bunu ilk zamanlarda ama Lisa'yı bırakmak mı?Oda neydi yeniyor muydu?

"Sana yemin ederim Lisa son nefesime kadar yanında olacağım."Lisa inanmak için sadece bunu beklediğini hissetti.Duyar duymaz inandı ve Jennie'ye kollarını sardı,neden aktığını bilmediği göz yaşlarını durdurmadı ve Jennie'nin omzunda ağladı...tüm gün boyunca...

---------------------------

Oy ve yorum atabilirsiniz değil mi?

BLACKPINK   \\   JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin