4.5

615 39 2
                                    

"Güzel gözüküyoru-"Rose'un sözünü adeta kırbaçla keserek lafa atladı Jisoo.

"GÜZEL Mİ?MUHTEŞEM GÖZÜKÜYORUZ!"Jisoo kahkaha atmış Rose ise dudak büzmüştü,lafının bölünmesinden nefret ederdi.

LaLisa ve Jenduk ikilisi ise birbirlerini süzüyorlardı,sonuçta mezuniyetti bu ve basen falan farkederlerse hemen harekete geçerledi.

"Basen,göbek,göz altı,kas,kaba et yok."Lisa sustuktan sonra Jennie devam etti.

"Sende de yok."

"Güzel."Lisa'dan beklenecek tepki bu değildi bu yüzden üçüde şaşkınca bakmıştı Lisa'ya.O çıldırırdı,muhteşemim derdi.Ama sadece "güzel demişti.

"LaLisa are you sleepy?"

Jisoo gülmüş ama Lisa dalgınlıktan farketmemişti.

"Yah!Aegyo yapman gerekirdi!"Lisa omzuna vurulan sert darbeyle uyanmıştı sanki bir rüyadan.

"Kızlar."İçide tutamayacaktı daha fazla.

"Size birşey söylemeliyim."Üçüde ciddileştiler,Lisa'yı bu hale getiren olay çok ciddi birşey olmalıydı.

Lisa koltuğa oturduğunda Jennie yanına,Jisoo ve Rose önüne oturdu.Rose Lisa'nın elini elleri arasına almış Jennie'den kötü bakışlar kazanmıştı.Ayrıca Jisoo'dan,bunun nedeni henüz bilinmiyordu.

"Ailem.."yutkundu Lisa."..ailem okulum bittiğinde beni Tayland'ta okutmak istiyor ve Kore'ye bir daha gelemeyebilirim."Üçüde başlarından kaynar kazan dolu su dökülmüşe döndü.Lisa'sız ne yapacaklardıki?Hele hele Jennie,onu iki dakika görmedimi canı sıkılıyor kalbi sıkışıyordu.Ömrünün sonuna kadar göremez miydi?Tabiiki hayır gerekirse Lisa'yı kaçırırlardı.

"Ailen bizimle olan yakınlığını bilmiyor mu Lisa?Nasıl bu kadar düşüncesiz olabilirler."Jisoo'nun sesindeki sinir çok belliydi ve günışığına çıkmış vampir gibiydi.

"Bilmiyorum nedenini sordum ama az kalsın döveceklerdi,birşey de yapmadım ama azarladı annem beni."Kırgınlığı fazlaca hissediliyordu Lisa'nın sesinden.

"O zaman biz konuşalım."Rose sessizliğini bozmuş Lisa'nın mırcırılası yanaklarını elleri arasına almıştı."Lütfen üzme kendini Lisa,seni bırakmayacağız."Lisa Jennie'ye döndü ağzını bile açmamıştı.

"Jennie?"Cevap beklemeden sarıldı Jennie'sine Rose ve Jisoo ise Lisa'nın bacağına sarılmışlardı,onların duygusal anları buydu işte.

"Ailenle konuşacağız Lisa."Jennie'nin sesini duyunca Lisa gülümsedi.Ne kadar ailesini görmek istesede bu üç kız her zaman daha ağır basıyordu.Zaten babasıyla arası normaldi,üvey babası olsada yakındı.Annesi ise aniden onu azarladığında kalbinin kırıldığını hissetmişti.

"Sizi seviyorum BlackPink."Üçüde Lisa'ya döndü.

"Siyahpembe mi?"

"Neden siyah pembe anlatsana biraz."Lisa gülümsedi.

"Rose ve ben Uzunuz siz kısasınız,biz zayıfız siz daha şişmansınız,biz duygusalız siz daha az duygusalsınız.Biz kedi severiz siz sevmezsiniz.Bu zıtlıklardan dolayı biz Blackpink'iz bebekler." Lisa kesinlikle onların neşe kaynağıydı.

"Neden hep sen Rose'lasın?!"Jennie'nin aklına takılanda bu olmuştu işte,Lisa gülümseyip Jennie'ye bir buse kondurdu,hemen yumuşayacağını biliyordu ve öylede olmuştu.

"Sizi seviyorum."

BLACKPINK   \\   JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin