"LİSA!"
"LİSA!"
"GİTME!"
Yanındaki Rose'un sesi hıçkırığa döndüğünde bağırmayı kesti Jennie,artık Lisa gözden kaybolmuştu.Muhtemelen uçaktaydı.
"O-o gitti,unni bir şey y-yap."Rose'un çağresiz sesi eşliğinde omzunda ağlamasıyla sırtını okşadı ve sabahtan beri tuttuğu göz yaşlarını serbest bıraktı.
Biricik sevgilisi göz göre göre bırakmıştı onu.Kalbi parçalara ayrılıyor gibi hissediyordu,ama artık o parçaları toplayacak bir LaLisa'sı yoktu.
Rose'a belinden destek olarak bekleme yerindeki boş koltuğa oturdu.Rose hâlâ unnisinin omzunda ağlıyor ve sayıklıyordu.
Rose'un seslerine o kadar odaklanmıştıki Jennie,Jisoo'yu önünde dikildiğinde farkedebilmişti.
Nefes nefese duran Jisoo'yu görünce Rose'u nazikçe itti omzundan,kanın 'pıt pıt' diye beynine sıçradığını hissediyordu.
Aptal Jisoo sırrı Jin denilen dingile söylemeseydi şimdi dördü de mutlu olurdu.Evet belki bir gün öğrenecekti zaten annesi,ama en azında böyle aptal bir yola başvurmayacaktı.
"Ne yüzle geldin!YÜZSÜZ!"Rose kızarık gözlerini ayaktaki iki bedene çevirdi,Jisoo'nun ağladığı farketmişti.
"B-ben...Lisa gitti mi?"Jennie'nin gözüne bile bakayan Jisoo kekelemişti.
"NAPACAKSIN!YOKSA BUNU DA MI JİN'E SÖYLEYECEKSİN!Söyle de bunu da annesine yetiştirsin!" Jennie acımasızca konuşuyorken Rose Jisoo'ya üzülüyordu,hata yapmıştı ama yinede o Jisoo'ydu..Neden bilmiyordu ama Jisoo'nun ağlaması Rose'u çok rahatsız ediyordu.
"Unni,otur lütfen."Jennie'nin elini tutan Rose nazikçe konuştu,Jisoo'ya bakarken.
Jennie sertçe itti elindeki eli.
"Kapa çeneni!"
Jisoo üstündeki keskin gözler karşısında sadece eliyle oynayabiliyordu,bir şey diyemezdi.Suçluydu.
"Lisa gitti yani-"
"Lisa senin yüzünden gitti."
"P-pekala,Lisa dönmeyecek-"
"Lisa senin yüzünden dönmeyecek."
Her cümlesine karışan Jennie'ye karşı dayanamıyordu Jisoo,suçlu olsada yüzüne bu kadar vurulması canını yakıyordu.Ağladığı için akan burnunu çekti ve Jennie'nin gözlerine baktı.
Gözlerinin etrafı ve içi kıpkırmızı olmuştu,kötü haldeydi.
"B-ben gerçekten özür dilerim,düşünemedim-"
Jisoo'nun sözünü kesip hâlâ oturmakta olan Rose döndü.Alayla konuşmaya başladı.
"Hah!Duydun mu?Özür diliyor.Jisoo özür diledi ve her şey düzeldi.Lisa döndü!Hahaha!"
Jisoo gözlerini tekrar yere indirdi,eliyle çantasını sıkıyordu.Çok gergindi.
"Gidelim Rose."
Jennie önden bir kaç adım attı ama Rose'un gelmemesiyle durdu ve arkasına döndü.
"Gelmiyor musun?"
Rose ayağa kalktı,Jisoo onun da gideceğini düşünüp daha fazla göz yaşı dökmeye başlamıştı.
"Jisoo'ya böyle yapamayız Jennie.Hepimiz bir olup Lisa'ya kavuş-"
"Pekala,ikinizde bir daha gözüme gözükmeyin yüzsüzler."
Son sözüyle arkasını dönüp yürüdü Jennie.
Jisoo ise gözlerini yerden kaldıramıyordu.
Gözlerini yerden kaldırmasına sebep olan şey dudaklarındaki ıslaklıktı.
********
Daha Rose ve Jisoo'nun ship ismini bile bilmeyen ben neler yapıyorum öyle? Osbsksmdb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK \\ JENLISA
Acak√17 Şubat - 26 Temmuz√ Wife: Jenduk? Jisoo unni bana "düğün ne zaman?" dedi ve Rose'ye göz kırpıp güldü. Onlar nereden biliyor? Jenduk: Hepsi senden daha zeki seni yarım akıllı sevgilim Onlar her şeyin farkına varabiliyor.