3.3

796 60 13
                                    

Tamam görüşürüz

"Ver şu telefonu Jennie!Lisa zaten gelecek,ver telefonumu!"Jennie mesaj attıktan sonra Rose'a verdi telefonunu.

"İyi be yemedim salak."Rose telefonuna öpücükler kondururken Jennie Jisoo'nun yanına oturdu.

"Unnie bana güvenmemiş hiç."Jennie'nin yanağını okşayan Jisoo, Rose'a birazcık bakışlarıyla üzgünlüğünü anlatsada sonra Jennie'ye döndü.

"Hayır tabiiki Jenduk,sadece seni sevdiği için kıskanmış."Evet Lisa Jennie'yi kendinden bile kıskanıyordu bazen-ki birde onu öpen bir ekek gördüyse-..kelimenin tam anlamıyla çıldırmıştı.

"Benim bir fikrim var."İki çift göz Rose'a döndü.

"Lisa'yı evime davet edeyim ve sizi yatak odama kilitliyeyim!Jenduk unnie sende orada ne yap et barış onunla,artık La salak Lisa'mı istiyorum."

"Şu 'm' ekini bir daha kullanırsan seni tuvalete gömerim Rose,Lisa'm deme o benim Lisa'm."Rose ve Jisoo kıkırdarken Jennie Rose'un planını düşünüyordu.

"Pekala bizi yatak odana kilitle Rose."Rose 'tamamdır' anlamında iki gözünüde kırptı.Jisoo ise eli hâla Jennie'nin yanağındayken kalktı ve yanağındaki eliyle bir tokat geçirdi.

"Yatak odasında ne yapacaksın sen bakayım?!"Jennie neye uğradığını şaşırmış tavşan gibi Jisoo'ya bakıyordu.Birkaç saniye sonra tavşanlıktan fesatlığa geçiş yapabilmişti.

"Çok güzel şeyler yapacağım unnie."

Pazartesi

  Bavulu sürükleyen Lisa rotasını Rose'lara çevirmişti çünkü onu çağırmıştı.İlk kabul etmesede-yol yorgunuydu sonuçta- Rose telefonda iki saat boyunca kesintisiz aegyo yapmıştı.Bundan kurtulmak için kabul etmiş belki de tatlılığına kanmıs olabilirdi.

  Derin bir nefes vermişti sonunda Rose'un evi görüş açısına girince.

Bavulunu kaldırdı ve zile bastı.

"HOŞGELDİİİN~"Rose Lisa'ya kocaman sarılırken Lisa nefes alma zorluğu yaşıyordu.

"R-rose-"Daha cümlesini tamamlayamadan salonda koltuğun kolundaki Jennie'nin montunu gördü Lisa.
"Jennie burada mı?"Rose hemen geri çekilmişti.

'Ha-hayır."Lisa kaşlarını çatarken Rose hızla Lisa'yı içeri çekti ve kapıyı kilitledi.

"Unnie buraya gel!"Lisa ne olduğunu anlamadan kendini Jennie'nin omzunda bulmuş ve tepinmeye zamanı kalmadan odaya kapatılmıştı.Jennie kapıyı kilitledi ve anahtarı göğüslerinin arasına sıkıştırdı.

"Aç şu kapıyı."Lisa ciddi dururken Jennie Lisa'ya ciddiliğin yakışmadığını düşünmüştü.

"Hayır."Lisa daha fazla Jennie'ye bakmasınız iyi olmayacağını bildiği için göz irislerini ondan ayırdı ve yatağa oturdu.

"Bekliyorum aç."Kollarını kavuşturdu ve halının desenlerini incelemeye başladı Lisa.

"Beni dinleyeceksin La Salak Lisa."

"Hayır."

"Benim o piçle bir alakam yok şunu bir anla salak Lisa."Lisa kulaklarını tıkadı elleriyle,

"Sus.La La La La La La La Lisa~La La La La..."Lisa duymamak için herşeyi yaparken Jennie kendini Lisa'ya atmıştı ve dudaklarını birleştirmişti.Lisa karşılık vermezken Jennie dudaklarını çekti ve aralarında iki üç santim bıraktı,nefesleri birbirlerine karışıyordu.

"Bana güvenmemişsin."Lisa Jennie'nin dudaklarından gözlerini çekemiyordu

"Sana kendimden çok güvenmiştim ben."Lisa daha çok kendi kendine konuşuyor gibiydi.

"Seni seviyorum Lisa,bir daha asla aramıza saçmalıklar girmesin."

"B-bende seni seviyorum."Lisa kendini bu kadar kolay vereceğini hiç düşünmüyordu.

"Lisa?"

"Hmm?"

"Benim olur musun?"

BLACKPINK   \\   JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin