A tegnapi nap folyamán egy olvasóm megkért, hogy írjak véleményt az ő blogjáról, ami eléggé meglepett, mivel nemigazán kaptam ilyen kérést. Természetesen szívesen megcsinálom, szóval ha bárki más szeretne még ilyen véleménykifejtést kérni tőlem (amit kétlek) akkor nyugodtan lehet írni, nem harapok. :D
De akkor térjünk is át RenanRin történetére, a Survive otherwise-ra.
_______________________________________
Először is arra térnék ki, hogy a borító nagyon elnyerte a tetszésemet, tökéletesen passzol a történethez, és annak atmoszférájához.
A történet leírása is nagyon találóan lett megírva. Rövid, de lényegre törő. Felkelti az ember érdeklődését.
--------
Először nagyon fura volt, hogy külső szemszögből írod a történetet, de aztán hamar megszoktam ezt az írásmódot, mivel így még érdekesebbnek hatott a történet. A sztori nem hazudtolta meg magát, már az első rész is nagyon érdekes és izgalmas volt. A fogalmazásod és a helyesírásod is a helyén van, csak az elírásokra kell még odafigyelned, mert abból akadt pár, meg néhány elhagyott vesszővel is összeakadtam az olvasás során, de azokon nagyon könnyen lehet javítani.
Még az volt nagyon szembetűnő és zavaró, hogy a párbeszédeknél sokszor egymás után jöttek a különböző emberek mondatai, nem pedig új sorból. Ez így valószínűleg eléggé értelmetlenül hangzik, szóval itt egy példa:
- Köszönöm - mondott köszönetet Nate. - Mi a neved? - kérdezte. - Nate Blackfyr. - Válaszolt Nate. - Blackfyr? Hm... mintha hallottam volna valahol...
Szóval itt három mondat is egy sorba lett tömörítve, ami nem igazán helyes, és számomra zavaró is volt, mivel nehéz először rájönni, hogy most akkor mi is van. Nem tudom hogy ez véletlen, vagy szándékos, de sokszor előfordult ez.
Volt néhány, az alapsztorihoz képest is, abszurd jelenet, amit szerintem másképp kellett volna megírj. Bár lehet, hogy csak számomra furcsa az, ha egy sérült fiú felajánlja a vérét egy ismeretlen lánynak. Nem tudom ki mit gondol, de én ennél a résznél kicsit elvesztettem az érdeklődésemet.
Mint ahogy fentebb is írtam, a történet eleje nagyon elnyerte a tetszésemet, viszont ahogy haladtam egyre tovább a történettel kicsit lelombozódtam. Az alapkoncepció nagyon ötletes és érdekfeszítő, viszont úgy vettem észre, hogy nagyon gyorsan váltakoznak a történések, sokra pedig még magyarázatot sem kaptunk, hogy miért történt egy-két dolog. Nagyon gyorsan haladunk, kicsit talán lassíts a tempón. :D Nagyon gyorsan ugorsz át egyik jelenetről a másikra, ami megint lehet, hogy csak engem zavar, de én a szépen levezett történetekhez vagyok hozzászokva. Természetesen néha kell egy-egy éles fordulat, ami még izgalmasabbá teszi a történetet, de csak mértékkel ezekkel.
Említetted, hogy kezdő vagy még, szóval azt eltudom mondani, hogy ez a történet nagyon jó kezdés. Ha odafigyelsz néhány részletre akkor még jobb lehetsz, mert tényleg nem volt sok hiba ebben az írásodban.
Remélem, hogy nem bántottalak meg, és hogy talán segíthettem valamennyit.
ESTÁS LEYENDO
Tippek írópalántáknak
De TodoSziasztok. Ebbe a munkámba néhány tippet, tanácsot olvashattok a írással kapcsolatban. Leírom nektek a tapasztalataimat amiket három év alatt összegyűjtöttem. FIGYELEM! A bejegyzésekkel senkit se szeretnék megbántani. Ha nem bírod a nyers kritikát...