A mai kis véleményezésemben the-harvest-moon csodás munkájáról, a Waiting for The Sunlight-ról lesz szó.
_________________
Mint ahogy tegnapi "kritikámban", ma is a borítóval kezdeném.
Csak azt tudom mondani, hogy egyszerű, de nagyszerű. :D Semmi gond nincs vele, tökéletesen illik a történethez.
-------------------
Őszintén szólva, nagyon megleptél. Mikor elolvastam a történet leírását azonnal úgy éreztem, hogy nekem muszáj elolvasnom ezt a történetet. Nagyon jól megfogalmaztad azt a pár mondatot, így kétség nélkül felkelti az ember érdeklődését.
Nagyon sajnálom, hogy csak két fejezet van eddig. Bár eléggé terjedelmes az a Prológus, épp úgy mint az első fejezet is, de úgy éreztem, hogy pillanatok alatt elolvastam őket. A prológus nagyon izgalmasra sikeredett. Sok mindent elárultál benne, de a fontos dolgokról csak kis foszlányokat árultál el, ezzel fenntartva az ember érdeklődését.
Az alaptörténet már elve nagyon izgalmasnak és élvezhetőnek bizonyul, de ehhez még hozzájárul a te írásmódod, a fogalmazási készséged. Élvezet volt olvasni a soraidat. Nagyon jól körülírtál mindent, érthetően fogalmaztál. Helyesírási, sőt, még elgépeléseket sem találtam a részekben, aminek én nagyon örültem. Látszik, hogy dolgoztál a részekkel, és hogy nem kevés időt szántál rájuk. Kár, hogy az ilyen munkákat találják meg legkevésbé az emberek, pedig te nagyon sok olvasót érdemelnél meg.
Most jönne az, hogy hibákat emelek ki, de én egyszerűen nem találtam, pedig már kétszer is nekiálltam elolvasni a fejezeteket, de még így is tökéletesnek látszik az írásod.
Még írhatnék a történetedről, de mivel csak két rész van publikálva, azokról pedig már elmondtam mindent, így csak tovább tudnálak dicsérni. Tényleg fantasztikusan írsz, és csak így tovább. Sokan vehetnének példát rólad (többek között én is:D).
Nagyon remélem, hogy mihamarabb folytatod a történetedet, mert ezt nem érdemes félbehagynod.
VOUS LISEZ
Tippek írópalántáknak
AléatoireSziasztok. Ebbe a munkámba néhány tippet, tanácsot olvashattok a írással kapcsolatban. Leírom nektek a tapasztalataimat amiket három év alatt összegyűjtöttem. FIGYELEM! A bejegyzésekkel senkit se szeretnék megbántani. Ha nem bírod a nyers kritikát...