8. Fejezet

293 17 0
                                    

- Akkor a 3. emeleten lesznek a szobák. - mondta a recepciós - Itt vannak a kulcsok, nyugodtan osszátok őket szét. A wellness részleg az 1. emeleten található, ha kiszálltok a liftből akkor balra kell fordulnotok, és ott lesz a folyosó végén egy nagy ajtó. Azon kimentek egyből az öltözőbe találjátok magatokat. Aztán onnan tovább mentek egyenesen, ott lesznek majd a benti medencék. Egy termálon keresztül lehet majd kimenni az udvari medencékhez. - magyarázta el, amit szerintem magunktól is megtaláltunk volna, de igazán kedves volt ettől a hasonlóan mint mi éveiben járó Shawn-t elég feltűnően stírölő csajtól.

- Köszi az útbaigazítást! - mosolyogtam rá, majd az összes kulcsot a kezem közé kapva siettem a lifthez, a többiek pedig kicsit értetlenkedve jöttek utánnam.

- Ez meg mi volt Sum? - kérdezte Nash öszevont szemöldökkel.

- Már nagyon kell pisilni. - dünnyogtem a nem létező bajszom alatt, majd bepattantam a liftbe és megnyomtam a 3-as gombot.

A lift nyitódott én pedig sietve adtam oda Lana-nak a sok kulcsot, egyet, csak úgy találomra megtartottam, majd leolvasva a számot siettem az ajtómhoz. 125. Gyorsan kinyitottam és mindent eldobva, elterültem az ágyon.

- Ekkora hülyeséget, hogy pisilnem kell - csaptam meg a saját fejem, majd inkább hagyva ezt felálltam és körbenéztem a szobába. Nem volt olyan nagyon nagy, inkább pont megfelelő egy személyre. A közepén egy bordó ágyneműhuzattal lefedett franciaágy helyezkedett el, két oldalán pedig éjjeliszekrények és rajtuk egy-egy lámpa.
Vele szembe egy igen nagy tv állt egy komódon. Balra volt még egy ajtó, ami valószínüleg a fürdő, mellette pedig nagy szekrények. Jobb oldalt pedig kis dohányzó asztal körülötte kettő fotellel.

- Kop-kop! - nyomta le a kilincset Cameron, de nem tudott benyitni, mert bezártam az ajtót kulcsra. - Ne már! Ez így nem ér! - kiáltotta, mire én felnevettem, majd odamentem és kinyitottam neki.

- Miben segíthetek? - tártam ki előtte az ajtót, hogy bejöjjön.

- Csak gondoltam jövök és meglátogatom a szomszédom. - nézett körbe az egész szobába - Hasonló. - bólogatott, s elterűlt az ágyamon.

- Mi más? - feküdtem le mellé, és a plafont kezdtem el bámulni.

- Az ágyad például sokkal puhább. Meg nekem nem ott van a fürdő. - magyarázta, mire ismét berontott valaki a szobába.

- Haver ez az én stílusom, ne lopd el! - szolta le Cam Johnsont, aki szintén nem kopogott.

- Bocs! - nevetett fel. - Gondoltam jövök megnézem az egyik szomszédom! - társult hozzánk ugyan azzal a szöveggel, majd elterűlt ő is az ágyon.

- És? Te milyen hasonlóságot fedeztél fel? - kérdeztem tőle.

- Nekem az ágyam nem itt van. Hanem ott ahol neked a tv. - mutogatott össze vissza. - Ja amúgy megbeszéltük, hogy fél óra múlva lemegyünk vacsizni utánna fürödni. Csak még felhozzák a bőröndöket. - és amint ezt kimondta kopogtak.

- Na látjátok srácok. Így kell kopogni. - tornáztam fel magam, majd az ajtóhoz sietve, kinyitottam azt.

- Jó estét, maga Miss Evans? - mosolygott rám egy egyenruhás pasas.

- Igen én lennék. - bólintottam.

- Akkor ez az öné! - tolta elém a bőröndöm, amit egy köszönöm-mel lerendeztem és behúzotam a szobámba.

- Asszem én megyek, nehogy ne legyek otthon amikor hozzák a pakkom. - pattant fel Jack, majd utánna Cameron is, és kiszaladtak a szobámból.

Hospital Where stories live. Discover now