Halom malom / 7-7 (17)

1.5K 74 18
                                    

Draco szemszöge:

A hotel előcsarnokában hűvös volt, de ahogy elhaladt az ember egy ablak előtt a nap azon nyomban rányomta tüzes billogát a csupasz börre. Odakint 38 fok biztos volt, mikor elindultunk házakat nézni. Hermione még az éjjel feltette főzni a bájitalt, a galambok beszerzését pedig rábizta Alisre, az energikus recepciosra, igy csak annyi tehendőnk maradt, hogy szerezzünk egy lakást.

- Mondtam már, a pénz nem gond. Csak találj egy olyat ami igazán tetszik, s a többit bizd csal rám. - mondtam a belváros fele menet.

- Rendben. Reggel küldtem pár levelet azoknak a házaknak az ingatlan ügynekeihez, amelyikek nagyon vonzóak és otthonosnak tüntek a katalogus szerint. Már ma megtudjuk Az egyik ilyen a külvárosban van, egy takaros kis faluban. Mit szolsz hozzá? - mentünk át egy forgalmas út zebráján.

Nagyon sok elvarázsolt autó járt-kelt az itteni utakon, itt nem kellett félniük a varázslóknak attól, hogy valaki is furcsának fogja tartani a csirke szárnyal rendelkező piros pöttyös jármüvét.

- Fogadjuk, hogy ennek is valami örűlt neve lesz. - nevettem fel, mert pont szembe találtam magam a ,,Sovány Zokni" nevű ajándéküzlettel, volt humoruk az itt élőknek az már egyszer biztos.

- Az attól függ, hogy szerinted a Halom malom furcsa néve? - mosolygott pimaszul Hermione.

- Szoktalan név egy falunak. Biztos sok a malom... - ingattam a fejem.

- Egy sincs. - forgatta át az elövett kis könyvecskét Hermione.

- S akkor honnan a név? - húztam fel a fél szemöldököm kérdőn, eddig volt mihez kapcsolni a tulajdon neveket, de most már az sincs.

- Pasz, nem írja. - vont vállat beletörödve a sok érdekességbe a lány, s felgyorsította a lépteit, mert a buszunk épp akkor állt meg.

Követtem a példáját, s sietős léptekkel felszögtünk a járműre pont az utolsó pillanatban. Zögykölődve indult meg a kék busz, fedélzetén a világ összes nemzetiségével. Nem győzöm már hangsúlyozni, hogy milyen sokszínű ez a város, de komolyan. Ha jártál már olyan nagyvárosokban, mint London, New York vagy Tokio, akkor se tudod hogy milyen is ez. Én körbejártam a szüleimmel a világot, még se tudom felfogni, hogy lehet ennyi különbölő ember egy helyen. Egy olasz pasas mellé ültünk le, a hátunk mögött halk kinai nyelven értekezett két gyerek. Elöttűnk egy fekete amerikai férfi franciául beszélt egy holland nővel, aki a szülőföldjét és tulipánjait dicsérte mind unottul. A buszt egy török vezette, s mikor leszállohoz közlettünk hét különböző nyelven elmondta, hogy vigyázzanak az ajtónál.

- Ez aztán a tömegközlekedés. - vigyorgott izgatottan mellettem Hermione. Fejét jobbra-balra forgatta, próbálta befogadni az összes érdekességet, amiből valjuk be volt is elég.

Varázslóként hozzá szoktam a furcsaságokhoz, de az Abszol utón nem hiszem, hogy valaha járt szárnyas láma, sőt, biztos, hogy nem is szállt buszra, hát itt Bábelben igen. Egy sötétbarna láma, hófehér galamb szárnyakkal rendelkezett, s egy szőke testes nő vezette fel a buszra, mint kis kedvencet, igaz nem volt az állat nagyobb fél méternél.

A nem volt éppen olyan kicsi, London két kerületét is elfoglalta volna. A buszmegállóban várt ránk az ingatlan ügynök, egy magas, nagy orrú, orosz férfi.

- Mr és Mrs Malfoy, az én nevem Dimitry. - hajolt meg elöttünk. Sápadt bőre, és fekete haja volt. - A ház egy pár sarokkal odébb van. Kérem kövessenek. - azzal hatalmas léptekben elindult.

Hirtelen lefékezett egy kovácsoltvas kert előtt, majdnem beleütköztem.

- És ime talán az új otthonuk! - nyitotta ki büszkén a kaput Dimitry

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- És ime talán az új otthonuk! - nyitotta ki büszkén a kaput Dimitry.

Nagyon otthonosnak tünt kívülről, s belső elrendezésben sem csalódtam. A hátsó kert egy kis erdőre nézett, s egy kisebb medence is volt. A konyha és a nappali nagyon takaros és nagy helyiségek voltak.

- Nem akarom önöket befolyásolni, de bátorkodok még egy kicsivel nagyobb lakást megmutatni, ha szabad lesz? Igaz, ez nem volt benne a latalogusba, mert még nagyon új, ma reggel kért meg a tulaj, hogy adjam el, nem is értem miért pont most, mikor már több mint 10 éve nem lakott benne senki. - fordult felénk az ingatlanos. Miért is ne? Ha már itt vagyunk meg is nézhetjük.

- Rendben. Nézzük meg azt is, ha csak Hermione nem akar máris ide beköltözni. - néztem a lányra mosolyogva. Amiota beléptünk mintha még élénkebb lett volna.

- Nem, még nem. Menjünk nyugodtan. - bolintott elpirulva a Hermione.

Dimitry nagy lépteivel megint megindult, s mi kutyafuttában követtük őt át egy teljesen más falurészbe.

- Nagyon alacsony az ára, csak evéssel haladja meg ezt az épületet, pedig egy kész vagyon az a rezidencia. - magyarázta s egy hatalmas kertbe vezetett minket. Egy tó és rengeteg szabályosra nyirt bokron túl ott állt az épület vagy pontosabban

 Egy tó és rengeteg szabályosra nyirt bokron túl ott állt az épület vagy pontosabban

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

a kastély.

- Ez lenne az! - vezetett be egy hátsó üveg ajtón Dimitry.

Régi antik butorok, selyem, bársony minden mennyiségben és a legjobban minőségben fogadott minket.

- Személyzet ami a házhoz jár, 5 szobalány, 3 komornyik, 2 szakács és 6 szolga, az az mindenes. Ahogy mondtam az olcso nem is kifejezés, majd hogy nem ingyen van ez az épület. Több mint 50 szoba, külön fürdőszobával és a legtöbbhöz fogadó szoba tartozik. Nem rég volt felújítva, és renoválva. - magyarázta az ingatlan ügynök, miközben a szobákon vezetett át.

Egy kérdéssel fordulok a kedves olvasóim felé:
Melyik házba költözzön be Hermione és Draco?
A) az eslő házba
B) a kastélyba

Válaszaitokat köszönöm!❤️

A Szerelem Hamvai / Harry Potter Fanficon  (Átírás alatt) Onde histórias criam vida. Descubra agora