Neden?

160 5 0
                                    

Jack ayakta dikiliyordu.Yüzü her zamanki ifadesizdi.Elimi karnıma götürdüğümde "Madem sadece bu bebeği istiyorsun,O zaman yanımdan ayrılmayacaksın.Bana karşı çıkmayacaksın.Bebek doğduktan sonra cezana ben karar veririm." Dedi sessizliğini bozarak.Yataktan bir anlık heyecanla ayağa kalkmaya çalıştım ama belimdeki acı bunu engelledi(Hastaneye zevk için yatmadın Cnm)."Teşekkür ederim.Ne dersen yapıcam.Yeter ki bebeğim doğsun."dedim.Aynı soğuk kanlılıkla "Doğucak ama sen 4 ay burdasın. Doktorlar,Bebeğin tehlikede olduğunu ve ters bir hareketinde düşeceğini söyledi."dedi.Açıkçası ona 'Sen?'diye sormaya korkuyordum.O yüzden onu kafamla onayladım.Gözlerim vücuduma takılan serumdan dolayı uyumamak için direniyordu.Daha fazla dayanamayan gözlerim kapandı.

Gözlerimi açtığımda belimin acısından duramıyordum.Jack ortalarda gözükmüyordu.Eve uyumaya veya bara gitmişti büyük ihtimal.Belim çok acıyordu. Vücuduma verdikleri serumun etkisi geçmişti.Odanın karşısındaki saat gece yarısını gösteriyordu. Doktorların hepsi gitmişti diye düşündüm.Yapıcak bir şey olmadığı için o acıyı bastırmaya çalıştım.

Güneş doğmaya başladığında gözlerim çok acıyordu.Galiba bu bir süre devam edicekti.

---4 ay sonra Jack'in gözünden------

4 aydır odasına geç gelip kapının aralığından uyuma çalışmalarını izliyordum.Çok masumdu.Karnı şişmeye başlamıştı.Kusursuz vücudu değişiyordu.Her gece sırtının acısından küçük küçük inlemelerini duyuyordum.Canının çok yandığını anlamak zor değildi ama yine kendi acısı yerine başkalarının uykusunu düşünüyordu.Arada elini karnına koyuyor ve konuşmaya başlıyordu. Bir keresinde "Bebeğim.Doğunca az ağla tamam mı?Ne kadar az ağlarsan o kadar az vurur bana.Yani öyle düşünüyorum.Onu ne olursa olsun sev.O seni çocuğu olarak görmese de sen onu baban olarak gör ve ona saygı duy.Aslında iyi biri.Canı çok yanmış ya da yanıyor.Bunun acısını da benden çıkarıyor.Sorun değil ama.Sen yine de sev onu.Biliyor musun?Küçükken evcilik oynamayı çok severdim.Bir gün en iyi arkadaşımla hayal kuruyorduk.Ben hep evlendiğim kişiden hamile kaldığımda o kişinin eli karnımın üstünde olsun istemiştim.Hep bunun hayalini kurdum.Boşver bebeğim. Tekme fazla atma onun yanında ama. Canım yanında bağırmama kızıyor. Bağırmamalıyım.Yandaki insanların anlamsız bağırmalarımdan rahatsız olurlarmış.Sen ona kızma ama. Tamam seni istemedi ama şimdi işkencelerini kesti.Doğunca benimle uyuyacaksın.Sakın şikayet etme tamam mı?Ah..Bu tekme tamam anlamı taşıyordu galiba.Eğer kız olursan...Buldum Summer koyucam adını. Erkek olursan...Wiliam koyucam.Şimdi uyuyor numarası yapmalıyız yoksa gelince bize kızarlar.İyi rüyalar bebeğim."demişti. Cidden o bebek Doğunca ne olucaktı.O bebeğe kıyabilir miydim? Neden onu bu kadar düşünüyordum, canın acıması neden umrumda?

SENDEN NEFRET EDİYORUM ~~~ASKIDA~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin