Bebek işkencesi

208 5 0
                                    

---------1 hafta sonra------------

"Jess,Jack bir haftadır eve geç gelip erken gidiyor.Bir sorun mu oldu aranızda?"dedi ne zaman Jack dese çıkan iğrenme ses tonuyla.Ona dönüp kafamı bilmiyorum derecesinde salladım.Odama üstümü giyinmeye çıktım.Siyah skinny kötümü çıkarıp giymeyi denedim. Ama altını çiziyorum denedim.Çünkü düğme kapanmıyordu.Sonra gidip bana büyük gelen Jack'in pantolonunu alıp giydim.Bu tam olmuştu.Anlaşılan bugün gideceğimiz ilk yer diyetisyendi.

Lena ile önce diyetisyene gittik. Doktor "Kan testi yaptırmalısınız Bayan Swang"dedi.Bu soyadı midemin bulanmasına sebep olmuştu ama belli etmeyerek onu onayladım.

Birlikte Lena'yla kan testi bölümüne girdik.Doktor kanımı alıp beklememi söyledi.Kan testim diyetisyene gideceği için orda beklememizin daha doğru olucağını söylediler.Oraya çıkıp beklemeye başladık.Bir süre sonra kan testi geldiğinde doktor bizi çağırdı.İçeri girdiğimizde "Bayan Swang galiba bilmiyorsunuz ama hamilesiniz."dediğinde o an ölüp yeniden dirilmiş gibiydim.Lena'ya baktığımda sevinin sevinmemek konusunda kararsızdı.Doktoru kafamla onaylıyıp dışarı çıktık. Arabayı eve doğru sürdüm.Eve geldiğimizde Lena "Sakın o bebeği aldırma.Jack'e danışma da.Boşver onu."dedi bana.Ona "Jack'i arıyorum. Bu iş de burda bitiyor."diyip Jack'i aradım.Ne demem gerektiğini ben de bilmiyordum ama bir şey demem gerekiyordu:

-Ne var?

-Bak bunu söylemem lazım.Gerek olmasa aramazsın seni.

-Jess söyle artık.

-Ben şey..Ben...

-Sen ne?Söyle artık?

-Hamileyim.

-Güzel şaka.Başka güne sakla bu espriyi ama.

-Sen tam bir...Neyse ya.Hamileyim bu yani.Bunu diyecektim.

-Tamam,git aldır.

-Bebeği aldırmayacağım.

-Eğer aldırmazsan sana da bebeğine de işkence ederim.

-Bu bebek senin değil benim karnımda.Bu karar beni ilgilendirir.

-Sen istedin.

Diyip telefonu yüzüme kapattı. Lena'ya zarar gelmesini istemiyordum.Bu yüzden ona "Odana git Lena.Ne sesi duyarsan duy sakın kapıyı açma.Ordan dışarı da çıkma." dedim.Beni anladığını ifade edip odasına gitti ve kapıyı kilitledi. Üstünden 10 dakika geçtiğinde kapı sertçe açıldı.Jack,beni kolumdan tutup bodrum kata indirdi.Yüzüme sert bir tokat indirdi ama artık alışmıştım.O yüzden fazla sarsılmadım.Bunu anladığında daha sert vurmaya kalktığında elini tuttum. Bana öbür eliyle vurduğunda yere düştüm.Beni saçımdan sürükleyip karanlık bir dolaba soktu.Dolap karanlıktı.Beni oraya bırakıp gitti. Dolabın kapağı açılmasın diye bir şeyle tutturdu.Çok korkuyordum.En azından kapalı yerlerde kalabiliyordum.Bacağımda bir ısırık beni düşüncelerimden kurtardı.Bir ısırık daha gelince bütün vücudumu bir şok dalgası sardı.Elimden geldiğince bağırıyordum ama ısırıklar sanki vücuduma zehir veriyordu. Bağırmaktan artık sesim kısılmıştı. Ağzımdan fısıltı şeklinde "Yardım edin"kelimeleri döküldü sadece. Ondan sonrası sadece karanlık...

Uyandığımda kendi odamdaydım. Lena baş ucumda uyuyakalmıştı. Vücudumu incelediğimde bacaklarımda olan sargı bezlerini gördüm.Bunları görünce aklıma bebeğim geldi.Elim karnıma gitti. Yataktan çıkıp altıma yerdeki kotumu-Onun olan-giydim.Ardından vakit kaybetmeden dolaptaki bavulumu çıkardım.İçine kıyafetlerimi koyup kapattım.Yanıma biraz biriktirdiğim paramı da alıp sessizce kapıyı açıp çıktım.Aşağısı boştu.O nefret edip aynı zamanda sevdiğim adam yoktu. Her şeyi bitirmek üzere gidiyordum. Bir daha dönmemek üzere.Bebeğimle yeni bir hayata gidiyordum.Kapıyı açıp içeri son bir kez bakıp çıktım. Telefonumu çıkarıp Lena'ya mesaj attım."O evden çık Lena.Bebeğini ve kendini kurtar.Ben bir yer bulunca sen de oraya gelirsin ama şimdilik sadece o evden çık.-Jess"yazdım ve gönder tuşuna bastım.Mesajın gitmesiyle telefonumu kotumun-Onun kotunun-cebine koydum.Bavulumu arkamdan çekerken gidebileceğim bir yer arıyordum.Bir süre yürüdükten sonra dinlenmek için bir banka oturdum.Havanın kararmasına yakın ordan kalkıcakken önümde siyah bir Audi R8 durdu.Arabanın içinden Nate çıktı.Bir bana bir elimdeki valize bakıyordu.En sonunda şaşkınlığını atlatıp "Jess en sonunda dayanamadın değil mi?Konuşmak için iyi görünmüyorsun.Hadi arabaya bin benim evime gidelim.İtiraz yok." dedi.Ben şaşkınlıkla olduğum yerde kalmıştım ki gelip elimdeki bavulumu aldı ve arabanın bagajına koydu. Şaşkınlığım o an geçtiğinde ön koltuğa oturdum.O da yanımdaki koltuğa yerleşip arabayı eve sürdü.

Eve geldiğimizde Nate kaşları şaşkın bir şekilde çatışmış şekilde yanıma geldi ve beni baştan aşağı süzdü. Süzmesi durduğunda "Sen kilo mu aldın yoksa..."dedi.Sözünü kesip "Ben Jack'ten hamileyim.Evden gitmeden önce evde değildi.Hamile olduğumu öğrendiğimde onu aradım. Bana bebeği aldırmamı söyledi.Ben de aldırmayacağımı.Bana-bize- eziyet edeceğini söylediğinde Lena'yı odama götürüp kapıyı kilitlemesini söyledim.Jack yarım saat sonra eve geldi ve beni kolumdan tutarak bodrum kata indirdi.Orda karanlık dolap gibi bir şeyin içine soktu beni. Kapakları açılmasın diye bir şey sıkıştırmıştı.Ne olduğunu bilmediğim şeyler beni ısırdı.Vücuduma yaydıkları zehirle gözlerimi kapattım. Uyandığımda odamdaydım.Sonra da evi terk ettim işte."dediğimde Nate bana şaşkın bir surat ifadesiyle bakıyordu.Artık akıtacak göz yaşım olmadığı için omuz silkmekle yetindim. Kafasını iki yana sallayıp kendine geldi.Sonra bir elinde bavulumu çekiştirip kapının kilidini açtı.Benim geçmem için kapıyı iyice açtı ve geçmeme izin verdi.İçeri çekingen adımlarla girdim.

SENDEN NEFRET EDİYORUM ~~~ASKIDA~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin