Yeni bir arkadaş

211 7 0
                                    

Yarım saat belki 2 saat sonra gözlerime bir çift spor ayakkabı takıldı.Başımı kaldırdığımda bunun bana yardım eden o çocuk olduğunu gördüm.Üstündeki ceketi çıkarıp omuzlarıma bırakarak "Evde olup dinlenmen lazım değil mi?"dedi.Ona "Evin anahtarlarını Jack'te unuttum." dedim.Elini bana uzatarak "Güzel bir kızı -Üstelik en iyi arkadaşımın üvey kardeşini-bu kılıkta dışarıda bırakamam."dedi.Ayağı kalkıp elbisemi düzelttim ve kibarca "Buna hiç gerek yok.Zaten gelir bir iki saate."dedim.Bana kafasını sallayıp "Kusura bakma ama seni zorla da olsa benim evime götürücem." dediğinde kafamı peki anlamında salladım.Evi çok uzak değildi.Biraz yürüdükten sonra bizim eve benzer bir evle karşılaştım.Bu arada adının Nate olduğunu da öğrendim.Evin kapısını açıp beni içeri davet etti. Onun peşinden girip koltuğun köşesine oturdum.Yukarı çıkıp 5 dakika sonra üstünde Siyah bir eşoftman altıyla ve siyah bir tişörtle geldi.Yanıma oturup "Jess -Adımı biliyordu.Yolda konuşmuştuk-rahat ol biraz.Sana benim eşoftmanlarımdan bir şeylerler ayarlamam lazım.Benimle gel."İtiraz edemesen beni odasına sürükledi. Odası aiyah beyaz döşenmişti.Her şey harikaydı.Dolaptan bana kendi giydiklerinin benzerini çıkardı.Bana göz kırpıp kapıyı yavaşça kapatıp aşağı indi.Üstüme bana verdiklerini giyip aşağı indim.Aşağıda CD raflarını karıştırıyordu.Yanına gittiğimde üstündekilere bakıp gülümsemesini bastırarak önüne döndü.CD ararken"Korku filmi sever misin?"dedi.Onu "Evet"diye onayladım.En sonunda aradığını bulmuş gibi elindeki CD kabını açıp içindekini takıp ayağa kalktı.Koltuğa doğru yürüyüp oturduğunda ben de onun yanına oturdum.Korku filmlerinden hiç korkmadığım için bu da hiç korkunç gelmedi.Film bittiğinde hava kararmıştı.Birden Nate'in telefonu çaldı.Açtığında "Efendim dostum...Onu bulmana gerek yok ki... Çünkü benim yanımda...Jack ya.." derken telefonu kısa bi küfürle kapattı.Ona ne olduğunu sorucağım sırada kapı çaldı.Nate kapıyı açtığında karşımda kızgın Jack'i görmem bir oldu.Bana doğru hızlı adımlarla yaklaşıp kolumu sıkıca kavradı.Tek nefeste "Seni lanet kaltak.Okul için bile evden çıkamıyıcaksın bundan sonra.O ek dersini unut."dedi.Beni arabaya götürüp kapımı sertçe kapattığında eve geri yürdü.15 dakika sonra geri geldi.Şoför koltuğuna oturup eve sürmek yerine evin tersi yöne sürdü. Sormaya korktuğum şeyi artık söylemem lazımdı.Ona "Nereye gidiyoruz?"dediğimde sadece sustu. Yarım saat sonra 3 katlı beyaz bir villaya benzeyen evin önünde durduk. Arabadan inince ben de peşinden indim.Evin kapısını esmer,siyah saçlı, Jack'in gözlerine sahip ve 30lu yaşlarında bir kadın açtı.

SENDEN NEFRET EDİYORUM ~~~ASKIDA~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin