Hastane

167 6 2
                                    

Nate,bana bir oda vermişti.O da yan odada kalıyordu.Şuan ikimiz de dinlenmek için odalarımıza çekilmiştik.Kapının hayvan gibi çalınmasıyla ayağa kalktım.Gelen kimse şuan onun bütün sülalesine sövüyordum.Aşağı kapıyı açmaya indiğimde benimle aynı anda Nate de indi.Nate kapıyı açtığında karşımızda gözlerinden ateş fışkıran bir Jack bulmuştuk.Nate'in boğazına yapışıp dövmeye başladığında sadece kısılmış sesimi çıkarmaya çalışıyordum.En sonunda onu kolundan tuttum.Ama tuttuğu kolunu önce geriye sert bir şekilde itip kendine çekerek beni duvara fırlattı. Duvara o kadar sert çarpmıştım ki belimdeki ağrıdan gözümden yaşlar gelmeye başlamıştı.Elim refleks olarak önce karnıma gitmişti. Karnıma bir şey olmadığını anlayınca derin bir nefes almaya kalktım ama aldığım nefesi geri veremedim. Her nefes almaya kalktığımda canım yanıyordu.Sırtıma batan dikenlerin ne olduğunu anlamak için elimi sırtıma götürdüm.Elime kan gelince ağzımdan sadece "Bebeğim.." sözcükleri çıktı ve bayıldım.(Kıza bak. Kan görüyor bebeğim diyor geberiyorsun mal :D)

-----------Jack'in gözünden-----------

Nate'in yüzü kandan görünmez hâle gelince üstünden kalktım.Elimdeki kanları önemsemeden gözlerimle Jess'i aramaya başladım.Gözlerim duvarda kan gölü üstünde yatan Jess'te takılı kaldı.(Atma lan.Kan gölü o kızdan çıkmaz.Benden söylemesi.;))Yanına gittiğimde ayağımda dürtükledim(Odun bildiğiniz kalas.Sen arkadaşlarının yanına ormana gitsene.).Uyanmadığı için onu kucağıma alıp arabanın arka koltuğuna attım.(Çöp değil o kız.Ne çektin be Jessica^_^)Şoför koltuğuna geçip arabayı 200'ü libre gösterene kadar gaza bastım. Hastanenin önüne geldiğimizde bir anda frene bastım ve arka koltuktaki Jess'i kucağıma alıp bir tane sedye istedim.Yavaşça sedyeye bıraktığımda Jess bir şey fısıldıyordu. "Ja..Jack.Bebeğim..O..onu öldürme. Be..Beni öldür."diyordu.Nefesi yetmediğini anlamak zor değildi.O lanet bebeği niye bu kadar seviyordu ki?Ölmek üzere ve hâlâ neden o bebeği istiyor?Bu kızı niye bu kadar umursuyorsam.Bu doktorlar niye çıkmadı?Kahretsin.

1 saat.Tam tamına bir saat.Ne yapıyorlarsa içerde birazdan doktoru da Jess'in yanındaki sedyeye yatıracaktım.En sonunda doktor çıkmıştı.Oturduğum yerden hızla kalkıp doktorun yanına gittim.Doktor "Neyi oluyorsunuz?"dedi.Cidden neyi oluyordum?İçki fazla gelmişti bana galiba.En sonunda "Eşiyim." dedim.Doktor gayet rahat bir şekilde "Kaburgası çatlamış.Bir de çarptığı yerin keskin bir tarafına sürtmüş. Sırtında sürtünmeden dolayı kanama olmuş ama önemli değil.Bebek ise gayet sağlıklı.Düşerken anne bebeği eliyle korumuş olmalı çünkü gayet sağlıklı.Yanlız 4 ay hastanede kalmalı.Çünkü herhangi bir zorlanmada bebek düşebilir."dedi. Adam ne uzatmıştı ya.Neyse 4 ay kurtuldum bu kızdan.İçeri girdiğimde Belinde sargılar olan ve kollarında serum olan Jess ile karşılaştım. Yanına gidip karnına dokundum ve "Madem sadece bu bebeği istiyorsun.O zaman yanımdan ayrılmayacaksın.Bana karşı çıkmayacaksın.Bebek doğduktan sonra cezana ben karar veririm." dedim.Bu dediklerimi duymuş gibi gözlerini açmaya çalıştı.Karnında olan elimi hemen çektim.

-----------Jess'in gözünden-----------

Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım.

UZUN BIR BÖLÜM OLDU.YORUM ATIN :D

SENDEN NEFRET EDİYORUM ~~~ASKIDA~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin