Κεφάλαιο 23

3.5K 263 38
                                    

            Η πόρτα χτύπησε και μία γυναικεία φιγούρα φάνηκε στην πόρτα. Η γραμματέας του διευθυντή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Βοστόνης κοίταξε το αφεντικό της Δόκτωρ Πίτερ Μόργκαν να κάθεται στο γραφείο του. Εκείνος την κοίταξε σαν να τον είχε ξυπνήσει από έναν βαθύ ύπνο. Αυτό συνέβαινε συχνά τελευταία. Ήταν τόσο απορροφημένος με την τελευταία του μελέτη που συνεχώς έμοιαζε να υπνοβατεί.

            «Δόκτωρ Μπρέναν, έχει φθάσει το ραντεβού σας για τις δώδεκα. Ο…», τη διέκοψε μόλις θυμήθηκε ποιός είχε τηλεφωνήσει την προηγούμενη μέρα και ζήτησε επειγόντως ένα ραντεβού μαζί του.

            «Ο Κόμης Ντε Λεκλέρ; Πες του να περάσει μέσα γρήγορα!» Ο Φιλίπ λόγω της ξαφνικής του επίσκεψης, αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει όλο το κύρος και το βάρος του τίτλου του ως Κόμης Ντε Λεκλέρ ανώτατου διευθυντή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λεβέντ.

Είχαν περάσει πάνω από δύο μήνες από τότε που ο Φιλίπ είχε διώξει την Μπεατρίς και όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούσε και συνέδραμε τις προσπάθειες της αστυνομίας μαζί με την ανεκτίμητη βοήθεια του Μιγκέλ να μαζέψουν αρκετά στοιχεία για να μπορούν να συλλάβουν τη Σιμόν.

Ο Μιγκέλ έφθασε στο σημείο να φορέσει μέχρι και κοριό για να καταφέρει να της αποσπάσει μια ομολογία. Όταν η Σιμόν συνειδητοποίησε την προδοσία του, έγινε πυρ και μανία και κατάφερε να μαχαιρώσει το Μιγκέλ στην κοιλιακή χώρα με έναν χαρτοκόπτη. Η μαχαιριά της χώθηκε βαθιά και τρύπησε το συκώτι του αλλά χάρης τη γρήγορη αντίδραση των αστυνομικών και την άμεση προσαγωγή του στο Λεβέντ του έσωσαν τη ζωή. Ο Μιγκέλ παρέμεινε πάνω από δύο εβδομάδες στο Λεβέντ υπό την επιτήρηση της αστυνομίας μέχρι να αναρρώσει τελείως.

Μετά την ανάρρωσή του ο Μιγκέλ καταδικάστηκε σε επτά χρόνια φυλάκισης. Κατά την διάρκεια της απονομής της ποινής, ο Φιλίπ μίλησε προς όφελος του Μιγκέλ και ζήτησε την επιείκεια του δικαστηρίου. Το ίδιο έκανε και ο Επιθεωρητής Λαμπερζάκ, ο οποίος με τη σειρά του παραδέχθηκε ότι χωρίς την συμβολή του κατηγορουμένου δεν θα είχαν καταφέρει να συλλάβουν την Σιμόν.

Η Σιμόν από την άλλη συνελήφθη επί τόπου για την απόπειρα κατά της ζωής του Μιγκέλ και στο μακρύ ποινικό της μητρώο προστέθηκαν οι εξής κατηγορίες: ηθική αυτουργία, εμπόρευση και διακίνηση ναρκωτικών και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης. Όσο για την κατηγορία της πορνείας δεν κατάφεραν να βρουν χειροπιαστά στοιχεία πέραν των υποδείξεων που τους έκανε ο Μιγκέλ. Πολλοί από τους πελάτες της Σιμόν, ήταν υψηλά ιστάμενα πρόσωπα και η αποκάλυψη των ονομάτων τους δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση. Ο Φιλίπ βέβαια ήταν ευχαριστημένος με το κατηγορητήριο και με τα εικοσιπέντε χρόνια φυλάκισης της Σιμόν που δεν επιδίωξε να προστεθεί στα πρακτικά και η κατηγορία πορνεία.

Η Καρδιά Του Κόμη.Where stories live. Discover now