Μετά από μία κουραστική και καθόλα ευχάριστη μέρα ο Φιλίπ κλίθηκε στο γραφείο του δικηγόρου της οικογένειας, αυτής της μικρής που είχε πλέον απομείνει, για να κανονίσει τις λεπτομέρειες της διαθήκης.
Ο πατέρας του προτού πεθάνει είχε συντάξει τη διαθήκη του στη Μονρώ & Υιός. Ο γέρο-Λεκλέρ και ο γερό-Μονρώ ήταν παιδικοί φίλοι. Παρότι η διαθήκη είχε συνταχθεί από τον πατέρα Μονρώ, ο άνδρας που καθόταν τώρα πίσω από το μεγάλο καρυδένιο γραφείο ήταν ο υιός Μονρώ, Στεφάν, ο οποίος είχε αναλάβει να την κοινοποιήσει στο Φιλίπ λόγω της φιλίας που έδενε τους νεαρούς αλλά και της κακής ψυχολογικής κατάστασης στην οποία είχε περιέλθει ο πατέρας του μετά το χαμό του παιδικού του φίλου. Ο Φιλίπ και ο Στεφάν παρόλο που είχαν μεγαλώσει μαζί έγιναν αχώριστοι φίλοι μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, όταν οι διάφορες επαγγελματικές υποχρεώσεις του Φιλίπ τους έφεραν κοντά.
«Φιλίπ, θα ήταν καλύτερα να περάσουμε στο κυρίως μέρος της διαθήκης το οποίο είναι αυτό που σε ενδιαφέρει περισσότερο αυτή της στιγμή. Βάσει της διαθήκης, θα ήθελα να σου πω ότι είσαι ο κύριος και μοναδικός κληρονόμος ολόκληρης της περιουσίας, όμως για να περιέλθει στην κυριότητα σου ακέραιη θα πρέπει να τηρηθεί ένας όρος, ο οποίος είναι πολύ καλά αποδοσμένος και δεν μπορεί να παρερμηνευθεί. Υπεύθυνο για να επιβεβαιώσει την τήρηση του όρου είναι το συμβούλιο της Γαλλικής Εθνικής Τράπεζας και το δικηγορικό μας γραφείο», είπε ο μεγαλοδικηγόρος Στεφάν Μονρώ προσπαθώντας να φανεί όσο πιο επαγγελματίας μπορούσε και να μη φανερώσει την ανησυχία που υπήρχε στον τόνο της φωνής του.
«Για περίμενε ένα λεπτό. Υπάρχει όρος; Μα πως είναι δυνατόν;» είπε ο Φιλίπ σκεφτόμενος δυνατά μετά από την έκπληξη που του επιφύλασσε ο πατέρας του.
«Τι όρος θα μπορούσε να είναι τόσο σημαντικός ώστε θα πρέπει να επιβεβαιωθεί από τη Γαλλική Εθνική Τράπεζα;» είπε τελικά ο Φιλίπ αφού είχε πάρει ένα λεπτό για να συμμαζέψει τις σκέψεις του. Ανακάθισε στην καρέκλα του και κάρφωσε με το βλέμμα του τον Στεφάν κοιτώντας τον καχύποπτα, κάτι που έκανε τον δεύτερο να νιώσει άβολα.
«Ναι. Θα έρθω σε αυτό. Ο τίτλος είναι αδιαμφισβήτητα δικός σου. Είσαι πλέον ο νέος κόμης Ντε Λεκλέρ. Ο όρος έγκειται περισσότερο στα περιουσιακά στοιχεία της οικογένειας. Ο πατέρας σου έχει κάνει ξεκάθαρο ότι για να παραδοθεί η περιουσία των Λεκλέρ ακέραιη στην κυριότητα σου θα πρέπει…» είπε και σταμάτησε απότομα ο Στεφάν κάνοντας πως συμβουλεύεται τα χαρτιά του: ένα κόλπο που είχε μάθει από τον πατέρα του όταν ήθελε να συμμαζέψει τις πληροφορίες που είχε στο μυαλό του. Ο Στεφάν το χρησιμοποίησε στο έπακρο του κάνοντας τον Φιλίπ να θέλει να του ορμήσει και να τον ξεσκίσει με τα δόντια του. Μέσα στην εσκεμμένη σιωπή του προσπάθησε να βρει τα κατάλληλα λόγια για να του εξηγήσει πως είχε η κατάσταση και για το τι ακριβώς διακυβευόταν, ενώ ο Φιλίπ έχανε την υπομονή του λεπτό με το λεπτό, «Θα πρέπει να παντρευτείς την δεσποινίδα Μπεατρίς Μαρτινώ μέχρι την επόμενη επέτειο του θανάτου του Λεβέντ», του ξεφούρνισε παίρνοντας μια ανάσα ανακούφισης σαν βραβείο για την προσπάθεια του.
BINABASA MO ANG
Η Καρδιά Του Κόμη.
RomanceΟ νεαρός Κόμης Ζαν-Πιερ Φιλίπ Λεκλέρ μετά το θάνατο του αδελφού του έχει κλειδώσει την καρδιά του και έχει πετάξει το κλειδί έχοντας καταδικάσει τον εαυτό του σε ένα αιώνιο βασανιστήριο τύψεων. Από την άλλη, η Μπεατρίς Μαρτινώ προσπαθεί να συνεχίσει...