Κεφάλαιο 17

2.1K 218 13
                                    

Όταν επέστρεψαν στο δωμάτιο, ο Φιλίπ ξεκίνησε να πηγαινόρχεται ανήσυχα μέσα στο δωμάτιο γράφοντας χιλιόμετρα στο ξύλινο δάπεδο κάτω από τα πόδια του. Η Μπεατρίς έμεινε καθισμένη στον καναπέ να τον παρακολουθεί ανήμπορη να εξηγήσει την ξαφνική μεταβολή στην συμπεριφορά του.

«Φιλίπ, τι σου συμβαίνει;», τον ρώτησε ξαφνιασμένη αντικρίζοντας το συννεφιασμένο πρόσωπο του. Στην καφετέρια έδειχνε ευάλωτος από την ανησυχία του για εκείνη, αλλά τώρα πηγαινοερχόταν στο δωμάτιο με φουρτουνιασμένη όψη.

«Πέρασα περίπου δύο ώρες μέσα στην άγνοια και την αγωνία μήπως σου είχε συμβεί κάτι κακό. Έτρεχα πάνω κάτω σαν τον τρελό στο ξενοδοχείο ρωτώντας για εσένα ελπίζοντας να μην είχες πάει μόνη για σκι. Και εσύ όλη αυτή την ώρα ήσουν στην καφετέρια και έπαιζες χαρτιά με αυτόν,», της είπε μέσα από ένα ακαταλαβίστικο ξέσπασμα, τονίζοντας την κάθε λέξη ξεχωριστά.

Εκείνη σηκώθηκε και τον πλησίασε. Στάθηκε δίπλα του, λίγα μόλις εκατοστά μακριά του. Ύψωσε το χέρι της και τον ακούμπησε στον ώμο. Τον κοίταξε βαθιά στα μάτια και του είπε με απαλή φωνή. «Φιλίπ, συγχώρεσε με. Το ξέρω ότι ήταν λάθος μου να φύγω από το δωμάτιο χωρίς να σου αφήσω ένα μήνυμα για το που πηγαίνω. Λάθος μου, αλλά δεν το έκανα. Δεν πίστευα ότι μια αθώα βόλτα θα προκαλούσε τέτοια αντίδραση. Σε παρακαλώ, ας το ξεχάσουμε και ας προσπαθήσουμε να χαρούμε τις υπόλοιπες ημέρες που μας έχουν απομείνει,», του είπε με παρακλητικό ύφος.

«Να το ξεχάσουμε;», επανέλαβε και γέλασε σαρκαστικά μέσα από τα δόντια του σαν να μην τον ακούμπησε η γεμάτη ενδιαφέρον φωνή της. «Να ξεχάσω τι; Ότι καθόσουν παρέα με αυτόν τον τιποτένιο όση ώρα εγώ είχα χάσει το μυαλό μου από την ανησυχία;», της είπε κοιτώντας την με επικριτικά μάτια.

Η Μπεατρίς απομακρύνθηκε μερικά εκατοστά και τον κοίταξε αμυντικά. «Φιλίπ! Σε παρακαλώ, δεν σου επιτρέπω να εκφράζεσαι έτσι για κάποιον που δεν γνωρίζεις.».

«Μπα, γιατί κυρία Λεκλέρ; Σου θίξαμε τον ιππότη; Ή νομίζεις ότι δεν βλέπω τι παιχνίδι παίζεται μπροστά στα μάτια μου;», πήγε κοντά της και την έπιασε με δύναμη από το χέρι, «Άκουσε καλά, κοντέσα μου, είσαι γυναίκα μου και δεν σου επιτρέπω να φλερτάρεις με διάφορους ισπανούς ζιγκολό σε δημόσια μέρη. Αύριο θα έχουμε γίνει πρώτο θέμα στα κουτσομπολιά του καλού κόσμου με τα καμώματα σου,», την κατηγόρησε και άφησε το χέρι της με δύναμη και της γύρισε τη πλάτη με αποστροφή.

Η Καρδιά Του Κόμη.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon