6. Cytaty

996 37 11
                                    

Ryby -

" - Nie zamierzam was utracić - powiedział. - Nie pozwolę na to. I... Frank, jesteś przywódcą. Hazel powiedziałaby to samo. Potrzebujemy cię.

Frank opuścił głowę. Zdawał się pogrążony w myślach. W końcu przechylił się do przodu, aż uderzył czołem w blat stołu. Zaczął chrapać w duecie z Hazel.

Percy westchnął.

- Jeszcze jedna inspirująca przemowa Jacksona - mruknął. - Odpoczywaj, Frank. Przed nami wielki dzień."

Olimpijscy Herosi - Syn Neptuna

Baran -

"[...] - Ocaliłeś świat - odezwała się.

- Razem ocaliliśmy świat.

- A Rachel została nową wyrocznią, co oznacza, że nie będzie się spotykać z chłopakami.

- Nie martwi cię to chyba - zauważyłem.

Annabeth wzruszyła ramionami.

- Nic mnie to nie obchodzi.

- A-ha.

Uniosła brew.

- Chcesz mi coś powiedzieć, Glonomóżdżku?

- Pewnie skopiesz mi tyłek.

- Wiesz, że skopię ci tyłek..."

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Ostatni Olimpijczyk

Byk -

"Nico uniósł miecz z wysiłkiem.

- Zabijamy przeciwników?

- Eee... Nie.

- Ale przecież Łowczynie są nieśmiertelne, prawda?

- Tylko jeśli nie polegną w bitwie. Poza tym...

- Byłoby super, gdybyśmy, wiesz, zmartwychwstali zaraz po tym, jak zostaniemy zabici, żeby móc dalej walczyć, i..."

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Klątwa tytana

Bliźnięta -

" Frank jest niezdarą. Choć jego babcia twierdzi, że ich przodkowie byli potężnymi bohaterami, a on sam może się stać, kim tylko zechce, Frankowi nie jest łatwo w to uwierzyć. Nie wie nawet, kim jest jego ojciec. Ma nadzieję, że okaże się nim Apollo, bo strzelanie z łuku, to jedyne, w czym chłopak jest dobry - choć nie aż tak dobry, by odnosić sukcesy w obozowych manewrach. Wstydzi się swojej niezdarności, zwłaszcza w towarzystwie Hazel, najbliższej przyjaciółki. To właśnie jej postanawia powierzyć swój największy sekret."

Okładka "Olimpijscy Herosi: Syn Neptuna"

Rak -

"- Dzięki, Hazel - powiedział. - A... co właściwie oznacza to... to poręczenie za mnie?

- Gwarantuję, że będziesz się dobrze zachowywał. Uczę cię regulaminu, odpowiadam na twoje pytania, zapewniam, że nie przyniesiesz wstydu legionowi.

- A... jak zrobię coś złego?

- Wtedy zabiją i mnie, i ciebie. Jesteś głodny? Chodźmy coś zjeść."

Lew -

"Wyobraził sobie, co powiedziałaby jego matka. 'Większość problemów wygląda gorzej, niż jest naprawdę, mijo. Wszystko daje się naprawić'. "

Olimpijscy Herosi - Zagubiony Heros

Panna -

"- Jesteś cudowna! - zawołał Jason. - Piper jesteś... jesteś powalająca.

W innych okolicznościach byłaby to najszczęśliwsza chwila w jej życiu. Teraz jednak wszyscy się gapili na nią jak na dziwoląga. Drew patrzyła na nią z przerażeniem i odrazą.

- Nie! - krzyknęła. - To niemożliwe!

- To nie jestem ja! - zaprotestowała Piper. - Ja... nie rozumiem.

Chejron złożył przednie nogi i skłonił się przed nią. Wszyscy poszli za jego przykładem.

- Bądź pozdrowiona, Piper McLean - powiedział Chejron z powagą, jakby przemawiał na jej pogrzebie. - Córko Afrodyty, pani gołębic, bogini miłości."

Olimpijscy Herosi - Zagubiony Heros

Waga -

" A teraz Leo był już pewny, że Tia Callida, jego pomylona opiekunka, była Herą. A to oznaczało, że była... kim? Jego boską babką? Wyglądało na to, że jego rodzina była jeszcze bardziej pokręcona, niż dotąd myślał"

Olimpijscy Herosi - Zagubiony Heros

Skorpion -

"- Moja matka pokazała mi prawdę. Walczyłem z własną naturą i to nie przyniosło nic oprócz nieszczęścia. Giganci nie są stworzeni do kochania śmiertelników ani bogów. Gaja pomogła mi pogodzić się z tym, czym jestem. W końcu wszyscy musimy wrócić do domu, pretorko. Musimy przyjąć naszą przeszłość, jakkolwiek byłaby gorzka i mroczna."

Olimpijscy Herosi - Krew Olimpu

Strzelec -

"- No, najwyższy czas!

Pawilon wypełniło nagle światło pochodni i tłum obozowiczów. Clarisse przybiegła na czele podsłuchujących, ktorzy chwycili nas na ramiona.

- Och, przestańcie! - poskarżyłem się - Czy człowiek już nie ma prywatności?

- Turkaweczki muszą nieco ochłonąć! - oznajmiła radośnie Clarisse.

- Jezioro Kajakowe! - wrzasnął Connor Hood."

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Ostatni Olimpijczyk

Koziorożec -

"- Więc to my atakujemy, tak? - zapytał Percy przekrzykując hałas. - To dobrze?

Hazel wzruszyła ramionami

- Dobra wiadomość: mamy słonia. Zła...

- Niech zgadnę - przerwał jej Percy - Piąta Kohorta zawsze przegrywa.

Frank poklepał go po ramieniu.

- Już cię lubię. Chodź, nasz nowy przyjacielu. Odhaczmy trzynastą przegraną z rzędu!"

Olimpijscy Herosi - Syn Neptuna

Wodnik -

"Grover zarumienił się.

- To głupie. Ja nie jestem przerażający.

- Władasz dziką przyrodą, chłopie. Jesteś wybrańcem Pana. Członkiem rady...

- Przestań! - zaprotestował. - Jesteś równie okropny jak Kalina. Ona chyba za chwilę będzie chciała, żebym wystartował w wyborach prezydenckich."

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Ostatni Olimpijczyk

Wybaczcie za taką nieróżnorodność, lecz cytaty brałam z książek, które miałam aktualnie w domu.

zodiaki - olimpijscy herosi [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz