W tym samym czasie ( Domen )
Wyszłem z kawiarni. Mam wyrzuty sumienia że ją tak potraktowałem ale musiałem.
Nie chcę żeby jej się coś stało.
Niedawno odkryłem że Stefan Kraft zamierza opłacić ludzi którzy mają napaść na reprezentacje Polski.Niby mógłbym pójść i powiedzieć o wszystkim choćby trenerowi ale jestem zastraszany.Na razie mam za mało dowodów ale nie długo mam zamiar to zgłosić. Jak na razie dowiedziałam się gdzie Stefan zamierza się spotkać z nimi. Właśnie tam idę mam nadzieję że zdołam nagrać ich rozmowę. Nigdy nie spodziewałem się że jest on do tego zdolny. Na początku mojej kariery się przyjaźniliśmy ale chciał żebym pomógł mu załatwić Ammana. Jednak po tym jak mu odmówiłem chyba odpuścił. Myślałem że po prostu zrozumiał że nie powinien nawet o tym pomyśleć . Jednak z tego co widzę po prostu znalazł sobie inny ofiarę .
10 min później
Jestem już na miejscu. Na razie nie widzę nikogo oprócz Stefana.Po chwili jednak przyszło pięciu napakowanych facetów moim zdaniem gotowych nawet zabić . Dobra teraz muszę tylko nagrać rozmowę . Jak na razie zostałem nie zauważony. Jednak po chwili jeden z nich mnie zobaczył. Na szczęście nagrałem wystarczająco dużo ale teraz muszę uciekać. Biegnę ale mnie dogania. Nigdy nie biegałem za szybko. Zostałem przyparty do muru. Wtedy do mnie podszedł Stefan i powiedział:
- Śledzisz mnie ??? W takim razie muszę się ciebie pozbyć. Nie spodziewałem się że możesz być taki głupi Domen .
- Głupi to ty jesteś po co ci to ??
- Cały czas to oni wygrywają każde zawody. Nie mogę na to pozwolić . Puki nie pojawił się ten nowy trener był spokój .
Pamiętasz tego Niemca który wygrał ze mną na zawodach gdy miałem 16 lat .
- Pamiętam ale co z nim ? Przecież on się utopił.
- Nie do końca sam pomogłem mu w tym - zaśmiał się. Nie mogłem uwierzyć jak mógł to zrobić. A teraz chce pozbyć się mnie.
- Jesteś potworem !!! Nie ujdzie Ci to na sucho !!
- Jesteś pewien ?? Tom skończ z nim. - Nie zdążyłem nawet nic powiedzieć gdy oberwałem parę razy pięścią w twarz i zemdlałem.
😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😭
CZYTASZ
,, Od Pierwszego Wejrzenia " ~ Cene Prevc ~
FanfictionCene - dwudziestoletni słoweński skoczek narciarski. Wera - szesnastoletnia uczennica polskiego gimnazjum. Fanka skoków narciarskich. Dobrze zapowiadająca się gimnastyczka. Czy będą parą??? Okładka autorstwa : @WeraReniferek