Nagle w drzwiach zauważyłam Cene. Chciałam zacząć rozmowę ale on mnie wyprzedził.
- No hej Wera możemy porozmawiać?
- Tak .
- Okej. Powiedz mi co tak naprawdę się stało.
- Długa historia.
- Mamy czas. Mi możesz powiedzieć wszystko.
Wera co ci się stało w ucho ??
- To nic takiego.
- Dobrze powiedzmy że ci wierzę ale teraz wyjaśnij mi gdzie ty byłaś .
- No dobrze. To zaczęło się to tak że skończyłam gimnastykę. W połowie drogi ktoś mnie złapał i straciłam przytomność. Potem obudziłam się i pierwszą osobą którą spotkałam był Michael. On powiedział że pomoże mi uciec. Po paru godzinach przyszedł Stefan i zaczął mówić jaki to on cwany. Jednak po jakimś czasie poszedł. Potem do pokoju wszedł jego brat. Mówił o tym wypadku co Domen i gdy się dowiedział że Domen o tym wie pytał mnie się gdzie go może znaleźć. Ja mu powiedziałam i potem poszedł . Było późno więc poszłam spać. Rano gdy się obudziłam wszedł ktoś do pokoju. Był to na szczęście Michael. Gadaliśmy chwilę. Nic ważnego w sumie i później powiedział że musi już iść. Drzwi znowu się otworzyły i miałam nadzieję ze to Andreas ale niestety był to Stefan. Złapał mnie za rękę i kazał iść z nim. Ja się na początku sprzeciwiałam ale gdy przejechał mi żyletką po uchu zaczęłam się już naprawdę bać więc się go posłuchałam. Gdy wyszliśmy na zewnątrz jakiś mężczyzna zaczął z nim rozmawiać on wtedy puścił na chwilę moją rękę a ja zaczęłam uciekać. Gdy już byłam pewna że mnie złapie ktoś wziął mnie za rękę i pociągnął do samochodu. Jak się okazało był to Kuba. Chwilę pogadaliśmy i on mnie odwiózł do domu.
- Weronika nie wiem co mu zrobię ale on tego nie przeżyje. Zwykły bydlak pożałuje tego.
- Cene przestań nic nie zdziałasz. On jest nieprzewidywalny. Niewiadomo co planuje. Nie dasz sobie sam z nim rady.
- No ale Wera nie będę już tego ukrywał .Kocham cię i nie pozwolę żeby ktoś jeszcze raz cię skrzywdził. Wiem że to nieodpowiedni moment ale miałem się o to spytać na naszym spotkaniu. Weronika zostaniesz moją dziewczyną??
- Taaaakkkkkk - byłam szczęśliwa. Kuba miał rację z tym że będziemy razem. Chciałam coś zrobić ale wciąż nie wierzyłam w to co się dzieję. On do mnie podszedł i mnie POCAŁOWAŁ.
To był najszczęśliwszy moment w moim życiu.
😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍
CZYTASZ
,, Od Pierwszego Wejrzenia " ~ Cene Prevc ~
FanficCene - dwudziestoletni słoweński skoczek narciarski. Wera - szesnastoletnia uczennica polskiego gimnazjum. Fanka skoków narciarskich. Dobrze zapowiadająca się gimnastyczka. Czy będą parą??? Okładka autorstwa : @WeraReniferek