●Prologue●

1.4K 146 45
                                    

Chłopiec wściekły na rodziców wybiegł z domu. Właśnie dowiedział się czegoś, o czym wiedzieć nie powinien. Ze łzami w oczach podążał ulicą. Było już po zmroku, mimo to widział doskonale. Nic dziwnego, przecież nie był do końca "normalny". W pewnym momencie dobiegł do niego pobudzający impuls, który rozszedł się po całym jego ciele, od koniuszków palców u stóp, aż po głowę. Jego nozdrza drażnił mocny, odurzający zapach. Przystanął na chwilę i zaciągnął się nim mocniej. Ta woń była dla chłopca przyjemna. Gdy się rozejrzał dostrzegł krew, dużo krwi. Miał wrażenie, że ona jest wszędzie. Dotychczas spokojny oddech zmienił swoje tempo na tak szybkie, jakby brunet przed chwilą przebiegł maraton. Jego uwagę przykuło auto rozbite o drzewo. Poczuł jak wszystkie jego mięśnie się spinają, a skóra staje się mokra od potu. Zapach, który czuł wcześniej teraz się nasilił, był o wiele mocniejszy. Ostrożnie przybliżył się do pojazdu. W środku znajdowała się nieprzytomna dziewczynka. Z jej głowy sączyła się brunatna ciecz, której przecież i tak na ulicy było już dosyć sporo. Na ten widok chłopcu zakręciło się w głowie i poczuł przeszywający ból. Padł na kolana, krzycząc z cierpienia. Jeszcze raz spojrzał na ranną. Jedyne co teraz nim kierowało to żądza, pragnienie. Stracił kontrolę. W ustach rozszedł się metaliczny posmak. Musiał zaspokoić intensywny głód. Był jakby w amoku. Wtedy po raz pierwszy i ostatni skosztował ludzkiej krwi.

~•~

Pewnie ciekawi was kim był ten chłopak. Otóż to ja. Nazywam się Kim Taehyung i od ponad trzydziestu lat jestem zakażony wirusem VVT-1, czyli wirusem wampira typu pierwszego. Jednak nie jestem jedyny. Wraz z przyjaciółmi stramy się utrzymać równowagę pomiędzy światem ludzi, a tym naszym, czyli skażonych. Żaden człowiek nie może wiedzieć o naszym istnieniu. Ci, którzy wiedzieli zapewne już nie żyją. Tak samo jak moi rodzice, którzy zostali zamordowani, gdy miałem zaledwie piętnaście lat i dopiero dowiadywałem się czym tak naprawdę jestem. Czy szukam mordercy? Oczywiście, że tak. Czy pragnę zemsty? Jak niczego innego.

A więc prolog już jest. Jak widzicie wybrałam Tae, jednak pojawiać się będą tutaj wszyscy z BTS i to dosyć często. Mam nadzieję, że nie jesteście źli za mój wybór. Czekam na wasze opinie!

Skażony •Kth•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz