Bab 7

150 9 6
                                    

Aulia berkeputusan untuk melupakan tentang whatsapp dari private number itu dan terus berseronok di Korea.

" Icha, ade tengok group tak? Dorang mesti tengah gile sekarang " kata Aulia lalu ketawa kecil. Sejuk benar di Korea ni masa musim sejuk.

" Alaa, nanti check in hotel baru kite check " balas Raisya lalu berlari anak ke stesen LRT untuk pergi ke Itaewon untuk late lunch.

" Oi sabar laa ! " jerit Aulia cukup kuat untuk Ahjumma dan Ahjussi sekeliling mereka berbisik-bisik tentang kelakuan mereka. Tak sedar diri ada dekat negara orang masih perangai kanak-kanak lagi.

Sekali lagi iphone milik Aulia berdering menandakan ada whatsapp yang masuk. Raisya pandang Aulia di dalam LRT itu.

' Siapa ? ' soal Raisya dengan gerak mulut.

Aulia angkat bahu.

Unknown

Nak ke Itaewon ke ?

" Hah ?! " Aulia terjerit kecil lalu melihat ke sekelilingnya. Unknown ini seakan-akan sedang memerhatikan setiap pergerakan yang dia buat. Aulia cemas dan panik.

' Asal weh ? ' soal Raisya lagi dengan gerak mulutnya.

Aulia forward semua yang dihantar oleh unknown itu dan hantar kepada Raisya.

Aulia Fariha

Hai

Tengku Aulia Fariha

Nak ke Itaewon ke ?

Shit, ape ni weh?

Siapa die ni ? Mane die tahu semue ni ? This is scary

I know, I'm freaking out right now.

Aulia memandang sekeliling sekali lagi,melihatkan Aulia begitu, Raisya juga memandang sekeliling.

" Lia, tu " kata Raisya kepada Aulia yang telah menukar tempat duduknya ke sebelah Raisya sambil menjuihkan bibirnya ke arah kanan mereka.

" Hai " ...

" Kau ?! "

" Hehe " ..


Setelah sekian lamanya sis x hupdate, nah pendek tapi okay laa dari takde terus, ye dok ? Hah, siapakah si unknown tu? Siapa pulak yang Raisya tunjuk ? Jeng jeng jeng ~

FreakQuin$ - Life ! {C}Where stories live. Discover now