"Alec ce încerci sa faci? Eu si Anne suntem la altar,ne vom căsători." spune Jace nervos
"Dă-mi 3 minute și nu o sa mai ai nicio nunta" spune Alec "Anne..Trebuie să-ți spun ceva..Am sentimente pentru tine,Anne...Te iubesc Anne Marie Stanley""Alec,este prea târziu...Nu pot sa simt altceva decat pentru Jace" Jace cand aude aceste vorbe se simte mândru.
"Lasă-mă sa te sărut Anne...Știu ca încă simți ceva pentru mine.Doar lasă-mă" Anne coboara de la altar si se îndreaptă spre Alec.Alec îi ia fața în mâini și o sărută. Anne simțea iar ceva pentru Alec.Magnus era sigur ca vraja făcută de el o sa se rupa doar din cauza dragostei adevărate.Alec si Anne rup sărutul iar Magnus spune ultimele cuvinte care desface vraja.In momentul următor,totul revenise la normal.Mama lui Anne era moarta,tatal ei era ucis,singurul la care ține e unchiul ei Magnus..Ea nu ține la Alec.Ea il iubește cu inima și sufletul.Anne își dăduse seama ca a fost într-o lume perfectă pe care ea o visa.Ea își dorea ca Alec sa sufere ca ea dar ea niciodată nu ar fi facut ca el pentru cineva care iubește. Anne se trezise în patul ei de la institut.Doar Magnus era lângă ea.
"Unchiule Magnus,ce s-a întâmplat?" spune Alec încercând să se ridice
"Anne...eu am fost obligat sa arunc o vraja care te-a dus într-o lume perfectă...Stiu ca ți-ai dorit ca Alec sa sufere..."
"M-am căsătorit cu Jace?" spune Anne ridicând tonul
"Nu scumpo,nu ai putut..Alec te-a salvat.."
"Cum m-a salvat Alec?"
"Am pus ca destrămare a vrăjii iubirea adevărată.Alec era sigur ca daca te va sărută vei simți ceva.Anne...ce ai simțit tu a fost foarte puternic pentru a rupe vraja.Tu chiar îl iubești pe Alec.Daca Alec nu te-ar fi sărutat,am fi rămas blocați în lumea ta perfectă "Anne rămăsese șocată. Cum naiba am putut sa rup o vraja cu sentimentele mele pentru Alec
se gandea Anne.
"Vreau să-l vad pe Alec" spune Anne surprinsă de vorbele scoase pe gura
"Pai haide.Probabil s-a trezit și el" spune Magnus și o ridica sus pe Anne din pat.O ține de mână ca sa poata sa-si recapete echilibrul.Au ajuns la camera lui Alec unde Magnus intră direct fara sa ciocane.Alec încă era în pat cu ochii închiși.
"Cred ca a rămas în lumea perfecta.Probabil va muri" spune Magnus.Anne se aruncă lângă Alec și îl ia de mână."Nu am apucat să-ți zic 'te iubesc' înapoi în lumea mea perfectă..Alec Gideon Lightwood,te iubesc nu uita asta" Lui Anne i se scurse o lacrimă pe obraz. "Ești tot ce mi-am dorit vreodată..." Anne îl ia pe Alec in brațe și plange de mama focului.
"Eș..ti..în..gerul..m..e.u....Anne" spune Alec printre vorbe.De abia se trezise din acea lume perfectă și îi era greu sa vorbească.Anne stătea cu capul pe pieptul lui și inca nu îi venea să creadă
"Si eu te iubesc Anne" spune Alec șoptindu-i la ureche
"Bun eu ma duc sa vad ce fac Jace și Isabelle și Clary" spune Magnus și iese din cameră.
"Alec...de ce ai făcut asta? De ce ai oprit nunta?"
"Am făcut-o pentru ca te iubesc,Anne.Imi pare rău ca m-am comportat ca un bou cu tine" spune Alec și sărută fruntea lui Anne.
"Ești boul meu acum" Anne zâmbea pentru prima dată cu Alec.Era primul lor pas.Ochii lui priveau adânc în ochii lui Anne.
"Nu mai filtra cu mine" spune Anne și îl lovește pe Alec jucăuș cu pumnul în umăr.
"Deci..Crezi că toți își amintesc lumea perfecta?" spune Alec"Posibil...Ma îngrijorez în privința lui Jace"
"Va fi bine.Acum avem iar 17 ani.Bine,eu sunt adult am 18" spune Alec și îi zâmbește.
"Nu mai zambi" spune Anne
"De ce?"
"Pentru ca ma faci sa ma îndrăgostesc de tine mai mult."
"Unde era ascunsă fiica lui Cupidon..Romantico" spune Alec sarcastic și o sărută pe Anne.De data asta a fost un sărut pasional,mai bun ca a lui Jace din lumea perfectă.Sunt întrerupti de un Jace nervos gata de bataie.
"Alec! De ce nu mi-ai zis frate? O iubeam" spune Jace nervos "Oh serios, te credeam parabataiul meu dar văd că în loc să-mi fi loial tu mă ranesti cu Anne.Mai du-te naiba " Jace iese nervos din camera.Anne și-a dat seama ca dacă ar fi cu Alec,l-ar răni pe Jace.Stia ca si Jace o iubește. Poate chiar mai mult ca Alec.
"Anne,vreau sa te întreb ceva"
"Nu vreau să fiu iubita ta,Alec.Nu-i pot face asta lui Jace" Anne iese repede din camera lui Alec și fuge în camera ei plângând.Intra și incuie usa.Se pune in ea și lasă ca lacrimile ei să curgă.
Poate chiar a vrut ca Jace sa fie soțul ei,a vrut să-l îngroape pe Alec în cimitirul din sufletul ei.
"De ce te iubesc Jace Wayland? "asta gandea Anne încontinuu în mintea ei uneori mai și spunea asta.E întreruptă din gandurile ei din cauza telefonului care tot prima mesaje și suna.Raspunde la apelul care îl primea.
"Alo?"
"Anne,sunt eu Scott.Am o problema"
"Spune"
"Stiles are boala care o avea și mama lui și am impresia ca nu o sa mai aibă mult de trăit"
Lui Anne îi venise în cap vorbele lui Alec despre Stiles.
"Nu mai apela niciodată numărul asta" spune Anne și închide telefonul definitiv. Anne se speriase.Luase stela ei și se gândi ca poate face niște rune spre un portal.Anne facuse runele pe perete și înainte sa intre în portal se gândise la mama ei și intră în portal.Portalul a trimis-o in Idris,Orașul important al vânătorilor de umbre.Stela ei straluci când o ridicase.O dăduse în dreapta si nu mai stralucea.O dăduse în stânga tot la fel.O îndreptă înainte și dadu seama ca stela vrea sa-i arate unde e mama ei.Anne o luase la fuga,s-a oprit în fața unui castel imens.Intra în el și văzuse o femeie cu părul roșu închis la culoare și cu o mantie de culoarea gri-alba.Erau mai mulți oameni dintre care era Simon cu cătușele de foc puse de un vrajitor. Femeia il apară pe Simon cu orice preț.Anne se minună de bunătatea femeii.Ea se hotărâ sa spuna ceva femeii care statea cu spatele.
"Mama,tu ești?" spune Anne cu multă dorință de a fi mama ei.Cand femeia se întoarse,Anne izbucni în plâns.
"Anne,ce cauți aici?"
CITEȘTI
True Lies | Volumul 1
Teen Fiction" Ea era o fată care nu știa ca este un vânător de umbre El s-a îndrăgostit de ea pentru ca l-a salvat" Nu credeți tot se spune în basme pentru că cine știe ce secrete puteți afla. Ea - Anne Marie Stanley, vânător de umbre în devenire,banshee. El...