"Da iubire,eu sunt" spune Stiles
"Ce cauți aici?" spuse Anne surprinsă
"Am venit pentru tine"
Stiles era alb la față iar in jurul ochilor era roșiatic-mov,de parcă cineva l-ar fi lovit.Pe gâtul lui se puteau observa semne cum ar fi fost operat și cusut la loc.Anne se ridica de pe bancă și o lua la fugă.Ajunsese deja în fața institutului la fel și Stiles.
"Nu am să te ranesc,Anne.Am venit să te iau cu mine" Anne intră speriată în institut si se duse la bucătărie. Isabelle gătea.
"Anne ești ok? Dacă e vorba de Jace..."
"Nu e vorba de Jace.Stiles s-a întors"
"Păi și? nu vad care-i problema"
Jace intră pe ușa din bucătărie cu părul lui blond și ud.Ochii lui albaștri erau fixați pe Anne dar ei nu-i pasa.Jace pusese pe scaun și își luase un mar din coșul cu fructe.
"Trebuie să-l găsesc pe Alec.Doar el știe ce se întâmplă" spune Anne și pleaca sa-l găsească pe Alec
"Te duci să ți-o tragi cu el? Vin și eu să ma alătur" spuse Jace prea tarziu
"Pentru filme porno există internet,folosește-l.Serios Jace,las-o in pace" spune Isabelle
Anne o luă la fugă prin institut în căutarea lui Alec.Anne decise sa urce pe acoperiș în caz ca e acolo.Si acolo era.
"Alec.."
"Am avut dreptate Anne..Ți-am zis ca alea nu erau minciuni"
"Alec...imi pare rau ca nu te-am crezut..Erai așa de enervant și mereu m-ai urât pentru faptul ca am venit aici. Nu am avut de ales..Puteam sa mor,Alec" spuse Anne cu lacrimi în ochi.Alec venise și o luase în brațe.
"Ce ți-a zis Stiles?"
"mi-a cerut sa vin cu el." urmează cateva momente de tăcere "Alec,el e surpriza...de care mi-a spus Valentine"
"Stiu,Anne.Dar nu cred o să te rănească.O să mă rănească pe mine pentru seara aia cand am venit după tine.."
"Ma întreb oare ce s-a întâmplat cu Stiles"~ Flashback ~
"Cine sunteți voi? Ce vreți de la mine?" Strigă Stiles disperat
"Stai cuminte băiețel. Nu o să te rănim așa rău" spune Valentine
"Jur pe Dumnezeu ca daca o să mă răniți,o să aveți de a face cu prietenii mei"
"Oh serios? Nu mă înnebuni. Am avut grijă de prietenul tău sau mai bine spus cățelul tău. Cu fata banshee nu avem afaceri de discutat,cu coiotul care era violent l-am aruncat în apă,cu câinele iadului l-am stins imediat și pe el după ce am făcut un grătar.Prietenii tăi vor muri rând pe rând,mână cu mână, picior cu picior,deget cu.." spunea Valentine ca un nebun până cand l-a întrerupt tatăl lui Anne
"Ești cumva reincarnarea lui Shakespeare?
Haide odata omule,trebuie să-l facem perfect.O sa fie psihopatul perfect.O sa fie puternic,neînfricat,greu de doborât;o sa aiba armata lui de demoni.Trebuie doar sa ascundem astea sub forma unei boli.Boala care a avut-o mama lui."
~End Flashback~
***"Nu știu,Anne.Poate a fost experimentat."
"Da poate.Hai în înăuntru,Isabelle face masa."
"Nu cred ca o sa mănânc dar bine fie hai" spuse Alec.
Au coborât de pe acoperiș înapoi în institut.S-au dus în bucătărie unde Simon se chinuia sa mănânce ce făcuse Isabelle.
"Simon,e comestibilă mâncarea? " întrebă Alec
"Îmi rup colții in ea,am nevoie de sânge."
"Comand eu pizza și o sa-l rog pe Raphael sa aducă niște sânge pentru Simon" spune Anne cu telefonul în mana gata sa comande.
Au comandat pizza și toată lumea a mâncat în bucătărie.Denisa și Jace se țineau de mână când mâncau. Anne auzea gândurile lui Alec.
"Ce scârbos..Parca zici ca și-au lipit mainile cu super glue"
Anne rămăsese surprinsă.Nu credea de fiecare data cand zicea Alec ca o iubeste.Pentru prima data auzea tot ce gandea Alec.
" Să arunc cu pizza în ea,să nu hmm,mai bine lasa Anne a plătit pizza"
Denisa și Jace s-au ridicat de la masă și voiau sa plece până cand...
"Te duci iar să-ți faci treaba cu ea la mine în cameră ca sa încerci iar sa ma faci geloasa? " spune Anne
"Știam ca asta vrei sa faci,Jace. Să nu mă mai cauți." spune Denisa vrând sa plece însă Jace o prinde de mână.Denisa îi dă o palmă și pleacă în camera ei.
După mica cearta,Anne a decis să-l sune pe Scott din nou sa-i spună de Stiles.
"Alo?" spune Scott obosit
"Scott,sunt eu Anne.Te rog nu închide.Spune-mi de ce m-ai sunat atunci"
"Stiles.....a murit,Anne.Ultima lui dorință a fost să te vadă"
"Stai ce? A murit? Scott..l-am văzut ieri pe Stiles"
"Ce naiba..Unde l-ai văzut?" spuse Scott cu o speranță în vocea lui
"A venit după mine..Și a zis ca vrea sa vin cu el..M-am speriat și am fugit."
"O să vin imediat acolo.Trebuie sa avem un plan ca sa-l oprim"
"Ne întâlnim în club pandemonium" spuse Anne și închide telefonul.
Anne a anunțat-o pe Isabelle și ea a trebuit sa zica mai departe.Denisa iese din cameră îmbrăcată în costumul de vânătoare.
"Știi ca vine si Jace,nu?" spune Anne
"Știu, Anne...Uite,îmi pare rău că te-am acuzat ca ai fost iubita lui Jace."
"Nu trebuie să-ți ceri scuze. E în regulă"
Toți au pornit către club pregătiți de orice.Anne îl sunase pentru ultima dată pe Scott sa-l anunțe ca au ajuns.Alec tot insista să meargă cu el,iar Anne a acceptat într-un final.
"Ce naiba căutam aici?" spuse Anne
"Vreau să fugim,Anne.In lume cat mai departe de aici,vreau sa fim fericiți." spune Alec
"Te-ai țăcănit? Suntem vânători de umbre.Noi avem treaba de a salva lumea,Alec."
"Nu chiar,iubire"
"Stai puțin..Stiles mi-a spus iubire cand ne-am văzut..Stiles,nu vin cu tine"
"Vii cu forța oricum" spune Stiles și îi pune ceva lui Anne la gura si o ia somnul.***
Anne se trezește într-o încăpere întunecată și cam murdară unde era legată de mâini și de picioare.Stiles stătea pe un scaun lângă ea.
"Măi,măi,măi..S-a trezit frumoasa din padurea adormită"
"Ce i-ai făcut lui Alec? Unde e?" spune Anne iar Stiles râse malefic
"Iubițelul tău care te iubea? Oh Anne.el nu te iubește.Cand a revenit din lumea perfecta,am facut schimb cu el fără sa stie,m-am teleportat. Cu ajutorul tatălui tău și a lui Valentine,am devenit un vânător de umbre și un nebun.Sunt nebun după tine,Anne.Valentine mi-a facut multe rune ca sa pot sa fiu ca Alec.Cand te-am sărutat în locul lui Alec,inima mea o luase razna.Anne înțelege,nu o să-ți fac rău.
Te iubesc,înțelege asta odată."
CITEȘTI
True Lies | Volumul 1
Teen Fiction" Ea era o fată care nu știa ca este un vânător de umbre El s-a îndrăgostit de ea pentru ca l-a salvat" Nu credeți tot se spune în basme pentru că cine știe ce secrete puteți afla. Ea - Anne Marie Stanley, vânător de umbre în devenire,banshee. El...