Capitolul 13

75 15 3
                                    

Jace intră în casa cu Denisa și vazuse tot momentul.Denisa rămăsese șocată și a început să plângă. Îi părea rău ca nu a cunoscut-o pe Anne asa bine și ca o acuzase ca era iubita lui Jace.Toate astea înainte sa afle ce nemernic era Jace.Isabelle si Simon au încercat să-l oprească pe Alec,dar era prea târziu. Sângele ei era întins pe peretele alb și murdar.Jace îl împinse pe Alec de lângă Anne și o luase în brațe pentru ultima dată.
"Anne,nu poți muri.Te rog..Nu muri.." spuse Jace mângâiandu-i obrazul.Observase ca Anne avea lacrimi pe obraz.Anne spuse încet ultimele ei cuvinte.

"Jace...Amintește-ți...c.a...te..iubesc" spuse Anne iar sângele îi ieșise pe gură.Inchise ochii iar Jace începuse să urle la Alec ca e un monstru.Alec venise spre el cu sabia plină cu sangele lui Anne gata sa-l omoare și pe el.Isabelle se ridicase și arunca biciul la picioarele.Il apuca de picioare și Alec cazuse pe jos dând cu capul de pământ.Inchise ochii și el,nu murise dar adormise presupunea Isabelle.
Jace încă o ținea pe Anne în brațele lui.Simon părea distrus de moartea ei la fel și Isabelle.Denisa se duse lângă Isabelle și începuse amândouă sa plângă.Simon se duse lângă ele și încerca sa le consoleze.

"Cinste ție și rămas bun,Anne.Vei rămâne mereu în inimile noastre.In special în inima mea." spuse Jace și se ridicase în picioare ținând-o pe Anne încă in brațele lui.Iesise din casă și văzuse ca era dimineața.Cerul era un albastru nemaivăzut de Jace până acum,lui îi se părea ca cerul avea culoarea ochilor lui.Dupa Jace ieșise Isabelle și Simon cărându-l pe Alec pe umeri.Denisa era în spatele lor și îi anunța daca mai apăreau demoni. Drumul a fost lung și plin de lacrimile Denisei.Jace simțea ca inima lui fusese luata odată cu moartea lui Anne.Ajunsesera în institut,lumea de acolo era surprinsă să vadă cel mai puternic vânător de umbre mort.Jace o duse pe Anne la ea în cameră.Ultimul loc unde trebuia sa fie Anne.Magnus așteptă pe pat lui Anne.Langa el era Lydia Martin.Stia că Anne o sa moară,simțea asta. Jace o puse pe Anne pe patul ei,deja sărise cu gura pe Lydia.
"Ce cauți aici? Știai ca o sa moară nu-i asa? Și tu nu ai spus nimic." Lydia ridică capul din pământ si se uita la Jace.
"Nu am știut.Am simțit în momentul care a murit.Am simțit aceiași durere ca ea." spuse Lydia
"Pleacă dracu de aici,nu vrem sa mai avem de a face cu Stiles al vostru sau cu unul dintre voi" spuse Jace nervos.Nu suporta ca altcineva care era prieten cu Stiles să fie în jurul lor,mai ales dupa ce s-a întâmplat cu Stiles și ea.
Lydia ieșise din cameră trântind ușă cu putere in urma ei.

"Magnus,nu poți face ceva?" intreba Isabelle
"Isabelle,nu pot învinge moartea.As putea dar dupa nu stiu ce s-ar întâmpla cu ea" spuse Magnus și o lua pe Anne de mainile ei care acum nu mai calde cum erau de obicei,sunt reci ca gheata. "Micuțo,ai murit luptând.A luptat cu Alec ca sa-l vezi pe Simon.Sunt asa mândru de tine." Lui Magnus i-au căzut cateva lacrimi.Poate era el cel mai puternic vrăjitor dar tot avea sentimente.
"Trebuie să găsesc o cale sa o salvez pe Anne" spuse Jace și își luase armele.Iesi pe ușa iar Isabelle se duse după el.
"Unde te duci?"
"Ma duc până în Idris prin orașul oaselor.Poate găsesc ceva acolo." spuse Jace și iese pe ușa.
Singura intrare în orașul oaselor era prin cimitir la statuia îngerului care și-a dat sângele pentru a face vânătorii de umbre.Desenase runa care o foloseau frații tăcuți pe statuie și intrase în orașul tăcut. Nu mai fusese în Idris așa.Trecuse mult timp de cand Jace nu mai fusese în Idris. Plecase cu o listă de vrăjitori care încă locuiesc acolo. Jace merse 6 ore pe jos până în Idris.El trebuia sa treacă de Idris să ajungă în Alicante.Acolo în Idris nu existau mașini,telefoane,televizoare sau altceva și la fel era și în Alicante. Odată ce Jace a ajuns în Alicante,se aruncase pe iarbă în fața unui lac. În spatele lui era conacul familiei Wayland.Candva,asta era familia lui sau de fapt credea ca face parte din familia asta. Intrase în conac și caută în biblioteca lui o carte care o putea ajuta pe Anne. În beci se auzeau niște zgomote ca niste lanțuri. Jace coborâse și văzuse o umbră legată cu niște lanțuri de pământ. Știa că Valentine,cel care se dăduse drept Michael Wayland,"tatăl" lui. Jace se apropiase de înger și văzuse aripile lui albe ieșind din spatele lui.Jace smulse lanțurile legate de înger.
"M-ai ajutat,Jace Lightwood.Acum spune-mi cum te pot ajuta pe tine" spuse îngerul
"Îngerule" apucase sa zică Jace dar fusese întrerupt de înger. "Spune-mi Ithuriel ,Jace Lightwood"
"Ithuriel,poți face orice îmi doresc?" spuse Jace surprins
"Depinde ce anume,Jace Lightwood"
"Vreau să salvezi pe cineva..." spuse Jace cu o speranță în vocea lui
"Te referi la Anne Marie Stanley? Bineînțeles,ca pot face pentru tine asta doar cu o condiție,Lightwood."
"Orice"
"O vei lăsa pe Anne să-și revină iar dupa ce își revine,vreau ca ea sa nu vada persoana care i-a făcut rău de cand a pășit în institut și sa ai grija de ea,sa-i arăți că o iubești.Ea merită toate astea" aripile lui Ithuriel străluceau foarte puternic.Jace doar dăduse din cap și îngerul își lua zborul împreună cu Jace.Au ieșit din Alicante ajungând iar în Orașul tăcut.Jace observă că pe aripile îngerului existau rune. Ieșise și din Orașul tăcut ajungând în New York.Ingerul zbura mai rapid ca sa ajungă mai repede la institut.Dupa ce au ajuns în institut,îngerul fugise către camera lui Anne. Intrase în cameră iar Isabelle sărise din fotoliu cu un pumnal de seraf.
"Isabelle lasă pumnalul jos.E un înger." spuse Magnus.
Ithuriel atinse mână lui Anne și spuse niște cuvinte în altă limba.O sărută pe Anne pe frunte iar ea se miscase.Era vie din nou.Anne luase pumnalul din mâna lui Isabelle care era stins și strigase cu putere
"Ithuriel" iar pumnalul se deschise strălucind mult mai tare. Ithuriel zambise apoi dispăru. Jace obosit intră în camera lui Anne și o văzuse.
Anne sări în brațele lui.Isabelle plângea de fericire,nu credea ca o sa o mai vada pe Anne vie vreodată.Denisa luă pumnalul aruncat de Anne de pe jos și strigase si ea numele îngerului.
Jace rămăsese surprins sa vada de unde stia Denisa numele îngerului.
"De unde știi cum îl cheamă pe îngerul ala?" spuse Jace
"Anne a spus asta cand s-a trezit" spuse Denisa nevenindu-i să creadă ca Anne tocmai numise un pumnal de seraf cu numele unui înger.
"De unde știai ca asa îl cheamă ?" o intrebă Jace
pe Anne.
"El era fratele meu pierdut...E înger acum"

True Lies | Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum