"Nu,nu se poate" spuse Jace a mia oara
"Jace, înțelege" spuse Anne.
După ce Maryse îi spuse lui Jace de sora lui,el s-a dus si s-a închis in cameră. Toata lumea a venit la ușa lui însă doar pe Anne a primit-o.
"Nu pot. Acum aflu ca am o alta sora si că numele meu e de fapt Herondale. Anne e asa complicat" spuse Jace
"Mie-mi spui. Mama a fost moarta de doua ori și acum se comporta ca o scorpie. Și probabil tata e viu." Spuse Anne plictisita.
"Și fratele tau? Unde e?" zise Jace iar Anne își aminti instant de el
"Nu stiu nimic de el. Probabil a .." spuse Anne și începu să plângă.Jace o lua in brațe și îi șopti:
"Totul va fi bine"
"Nu totul,nu va fi bine până nu-l găsim pe Alec" spuse Anne
"Mda"
Jace se desprinse din îmbrățișarea lui cu Anne.
"Jace esti ok?" întrebă Anne
"Nu Anne,nu sunt. Alec e ca fratele meu,e parabataiul meu"
"Dar și Melania e sora ta.Te rog,Jace...O sa aflăm daca e sora ta sau nu îți jur"
"Juri?"
"Jur pe îngerul Raziel"Melania fu dezamăgita îngrozitor de reactia fratelui ei. Maryse Lightwood i-a promis un loc în institut și a invitat-o oricand are nevoie de ceva sa vina în biroul ei.
Maryse anunță Conclavul și pe frații tăcuți de prinderea lui Stiles.
Maryse l-a legat pe Stiles în beci cu lanțuri.
"Tu chiar crezi ca ma poti tine aici,Maryse Lightwood?"
"Pot sa fac orice până vine Conclavul" spuse Maryse.Isabelle cobora in beci cu o lampa vrăjitoarei sa vada ce se întâmplă.
"Ce mama dracu cauta Stiles in beci" urlă Isabelle
Stiles fluieră. "Fiica ta arata bine,Maryse" spuse Stiles
"Chiar vrei sa ramai fara boașe?" întrebă Isabelle
"Vrei sa-mi le iei tu?" rânji Stiles
Isabelle il lovi pe Stiles cu piciorul.
"Mai ai ceva de comentat,Stiles?"
"Nu" spuse Stiles îndurerat.
"Mama, avem o problema" spuse Isabelle "E ceva..ce trebuie doar noi doua sa discutam"
"Despre?"
"Despre logodna mea"
Maryse se uita la fiica ei surprinsă. Nu era prea mare dar nici prea mica, în curând împlinea 18 ani.
"Ok,sa mergem sa vorbim sus"Ajunse sus in camera lui Isabelle,Maryse și fiica sa începu să vorbească.
"Bun Isabelle, cu cine vrei sa te logodești?" întrebă Maryse
"Sunt deja" spuse Isabelle și îi arată inelul mamei sale de pe deget
"Cu cine?"
"Cu Simon Lewis" spuse Isabelle iar Maryse avu un șoc.
"Vampirul? Exclus Isabelle,nu se poate.Sunt reguli în privința asta" spuse Maryse
"Nu-mi pasa de reguli" spuse Isabelle. Mama ei se duse la ea și îi luase inelul de pe deget.
"Nu exista nicio logodna" spuse Maryse și se îndreptă spre usa.
"Nu poți sa mă ții aici închisă. Simon va veni după mine" spuse Isabelle
"N-are decât sa vina. Voi anunța Conclavului despre Simon și cerea lui în căsătorie. Doamne Sfinte, Isabelle tu gândești puțin?" spuse mama ei
"Uite fix d-asta a plecat Alec și e bine unde e." se rasti Isabelle la mama ei.
"E pentru binele tau" spuse Maryse și iesi din camera.
"Te urasc mama" urlă Isabelle în urma mamei sale.Melania se afla în camera ei din institut. Stătea și citea codexul.Jace și Anne batura la ușă.
"Intra" spuse Melania plictisită. Melania arăta diferit față de cum era la liceu.Acum era plina de rune si semăna cu Jace.Ochii ei și ai lui erau ca cerul.
"Melania, ți-am adus fratele" spuse Anne "Poate vreti sa vorbiti,asa ca am sa va las".
Anne ieși din camera si il lasa pe Jace cu Melania.
"Hei..Uite..Imi pare rău cum am reacționat. Doar ca nu pot crede ca am o surioară mai mică" spuse Jace
"Am 16 ani,crede-ma. Nu sunt mică" spuse Melania
"Melanie,vreau sa ne înțelegem.." spuse Jace
"Si eu vreau sa ne înțelegem frate mai mare" spuse Melanie și își îmbrățișă fratele.
"Hai să îți prezint institutul" zise JaceTrăsura fraților tăcuți ajunseră la institut.Fratele Jeremiah și Zachariah se numără printre cei paisprezece frați tăcuți. Maryse Lightwood îi aștepta cu Isabelle care încă era supărată pe mama ei.
"Unde se afla cel care a încălcat legea?" se auzi vocea fratelui Jeremiah.
"În beci" spuse Maryse.
Frații tăcuți se îndreptară spre beci unul câte unul în frunte cu fratele Jeremiah. Fratele Zachariah a rămas ultimul și le-a avertizat pe Maryse și fiica ei.
"Iesiti afară din institut. Ceva se va întâmpla si nu e de bine" se auzi disperarea în vocea fratelui Zachariah.
"Stai ce se întâmplă?" întrebă Isabelle
"Ati adus-o pe lilith în institut"
"Ați făcut ce?" se auzi glasul lui Anne din spatele lor
"Lilith e aici" spuse Maryse
"Trebuie sa-i găsesc pe Jace și Melania" spuse Anne și o lua la goana prin institut.
Jace îi arată surorii lui biblioteca și sala armelor.
"Cum ti se pare aici?" o întrebă Jace pe Melania
"E ok.Fata de Londra e mult mai ok" spuse ea
"Londra?"
"Mătușa noastră m-a dus acolo" spuse Melania
"Avem o mătușa?" întrebă Jace
"Da..Dar nu are importanță cine m-a dus în Londra.Important e cine m-a adus aici "
"Cine te-a adus?" întrebă Jace
"Un băiat.. Kristen Ithuriel il cheamă" spuse Melania.
"E înger" adaugă ea
"Și voi sunteți împreună?" întrebă Jace
"Aa..Nu știu. Îngerii nu au voie sa aiba o relație cu vânătorii de umbre" spunse Melania.
Anne alergă prin institut cât o ținu picioarele.Dadu colțul și aproape ajunse la sala armelor când se ciocni de Alec.
Arăta altfel. Arăta exact ca Stiles când il revăzu.
Fata lui era alba si in jurul ochilor era vânăt de parcă fusese bătut.
"Anne, trebuie sa pleci" spuse Alec
"Nu plec fără tine" spuse ea. Se uita pentru o clipă la Alec și își dădu seama ca ea încă putea sa-l ajute,ca putea sa-l faca sa se întoarcă.
"Nu-mi mai pot ascunde sentimentele, Alec" continua Anne.
"Anne..Nu mai pot sa ma îndrăgostesc. Asta e efectul sângelui demonic" spuse el
Ea se uita încă o dată la el si plecă.El o privi cum pleacă.Cum pleacă cu inima zdrobită și niciodată nu va mai fi la fel.
CITEȘTI
True Lies | Volumul 1
Teen Fiction" Ea era o fată care nu știa ca este un vânător de umbre El s-a îndrăgostit de ea pentru ca l-a salvat" Nu credeți tot se spune în basme pentru că cine știe ce secrete puteți afla. Ea - Anne Marie Stanley, vânător de umbre în devenire,banshee. El...