Capitolul 5

142 21 6
                                    

"Oh nimic scumpo.Avem o surpriză pentru tine doar ca o sa vezi mai târziu" spune tatăl meu care statea in ușă
"De ce m-ai răpit? Te urăsc.Nu esti tatăl meu." țip eu.Valentine scoate o infecție și mi-o înfige în gât.
"Ești un nenorocit..Mama a dispărut din vina..." spun eu și cad într-un somn adânc.
~Autor pov.~
Simon o strigă pe Anne sa se trezească dar în zadar.Valentine începe să-l bată.
"Ultimul cuvânt mundanule?" spuse Valentine cu sabia mortală la gâtul lui Simon
"Clary" Valentine nervos îi taie gatul din cauză că ura să audă numele fiicei lui venind din gura unui vampir.Valentine îl cară până într-o cameră .Incuie ușa și se ocupa de Anne acum.O târăste prin hol.Sus pe vas se aude o luptă strânsă.Jace,Clary,Alec,Magnus,Luke,Isabelle,soții Lightwood și mulți alți vânători se luptă cu demonii conduși de Valentine și de tatăl lui Anne. Jace se luptă din răsputeri cu demonii în timp ce Alec si Clary fug ca sa o găsească pe Anne.Coboara și văd doar o încăpere,ei observa holul.Merg ei pe hol ce merg când vad o cameră unde la ușă e plin de sânge.Alec o trage pe Clary în spatele lui și intră în acel loc.Ei îl găsesc pe Simon cu niște semne la gât.Clary se aruncă lângă el și începe să plângă.
"Simon..te iubesc..ai fost totul pentru mine".. după toate declarațiile de dragoste,Alec se pune jos lângă Simon si o pune pe Clary să-l ridice pe Simon până la gâtul lui.Clary îi tot punea întrebări.
"Clary,ridica-l odată" spuse Alec
Clary l-a ridicat pe Simon la gâtul lui Alec.Simon imediat a început sa-i suga sângele.
"Când îți zic gata,termini ai înțeles mundanule?"
Simon a dat din cap și a continuat să-i suga sângele lui Alec.Alec a zis gata si Simon s-a oprit.Clary i-a mulțumit lui Alec pentru gestul său.
"Anne...are probleme...Valentine a răpit-o...și a zis ca te vrea pe tine Clary și pe Jace..Alec..tatăl lui Anne vrea să te tortureze pentru ca i-ai făcut rău.Si a mai zis ceva de Stiles..." spune Simon cu niște pauze între cuvinte.Clary fuge repede după Jace sus și îl lasă pe Alec cu Simon.Alec îl vede pe Jace venind singur.Jace îl lovește pe el si pe Simon.
~Alec pov.~
Jace m-a lovit.Parabataiul meu m-a lovit pe mine și pe mundan.Ma trezesc și o văd pe Anne într-un colț plângând.
"Anne...ești ok?..De ce m-a lovit Jace?"
"Acela nu era Jace..era.." spune Anne
"Eu eram"
"Valentine" spun cu atâta ură
"Pentru tot ce i-ai făcut lui Anne..o să plătești.." spune tatăl lui Anne
"Tată nu!"
"Nu o să te torturăm.O sa fie mai rău.." spune Valentine "Anne și Jace o să se căsătorească"
"Ce?De ce?" spune Anne
"Of micuța Anne..Acest idiot din fața ta te iubește..Și nu doar că te iubește te și vrea." spune Valentine
"Parabataiul meu nu o să facă asta.El nu o să mă trădeze."
"Ești tu așa sigur? Jace,fiul meu,o vrea pe Anne de când a pus piciorul în institut,în timp ce tu ai rănit-o în ultimul hal"
"De unde știți voi asta?" spune Anne
"Magnus,unchiul tău,ne-a arătat multe chestii din trecut"
"Jace nu o să se căsătorească cu mine.Nici eu cu el.Am 17 ani!! Sunt o adolescentă,voi nu gândiți asta? O să-mi distrugeți ultimii ani rămași până la maturizarea mea." țipă Anne
"Unchiul tău Magnus o să te facă să ai 20 de ani.O să fii gata pentru căsătorie" spune tatăl lui Anne cu capul în pământ
"Am zis nu,iar cuvântul meu e cuvânt" spune Anne și scoate sabia de seraf.
Anne împinge sabia în pieptul tatăl său. Jace ajunge cu Isabelle,Clary și Magnus.
"Niciodată nu mi-ai fost un tată.Te urăsc așa mult,din cauza ta mama e moartă sau e o curva acum"
"Mama..t..a e m..oa..rtă" spuse tatăl lui Anne ultimele cuvinte și închide ochii pentru ultima oara. Anne se îndreaptă către Valentine cu sabia de seraf însă Valentine o plesnește.Jace țipă la tatăl său sa termine.
"Vrăjitorule,fă-ți treaba!" strigă Valentine la Magnus
"Unchiule,ce faci?" Anne se prinde repede ce vrea să facă Magnus
"Îmi pare rău Anne,dar Alec își merită soarta"
"Magnus nu" spune Isabelle

~Anne pov.~
Totul era ciudat..Eram în casa.Tata era în bucătărie și pregătea mâncarea.Am luat o furculiță și l-am amenințat.
"Te-am omorât odată,crede-mă că o să o fac și a doua oara"
"Ești amuzantă" spune el și râde
Mama intră în bucătărie și se pune la masă.Tata deschide televizorul și spune sa mă asez. Observ multe tablouri pictate.
"Mama...câți ani am?"
"21 draga mea.Ai crescut așa repede"
Nu-mi puteam aminti ce naiba s-a întâmplat.
"Eu trebuie să plec.Trebuie sa o găsesc pe Clary" spun și mă ridic de la masă.Merg pe străzile
Brooklynului alergând.Il văd pe Simon la un parc de distracții.
"Simon..Unde e Clary?"
"Vine și ea acum cu iubitul tău,Isabelle și Alec"
"Bine."
Eu și Simon îi vedem pe prietenii noștri.Simon o place pe Clary și cred că si ea îl place. Îl văd pe Jace că vine și ma ia de mână.Imi cam place.
"Bun,deci de unde începem să ne distrăm?" spune Alec nu tocmai fericit.
"Casa groazei." spune Simon.
Luăm cu toții bilete la casa groazei și intrăm.Simon și Clary o iau înainte,Isabelle și Alec dupa ei iar eu si Jace stăm ultimii.
Era super întuneric așa ca Jace ia piatra vrăjitoarei din buzunarul lui.
"Ai luat piatra cu tine?"
"De ce nu as lua-o?" spune Jace și ma ia de mână ca să mergem mai departe

În timp ce îi auzeam țipetele lui Simon care păreau că sunt de fată, Jace se oprește și mă întreabă ceva.

"Anne..Vreau să te întreb ceva." spune Jace și se pune în genunchi
"Întreabă-mă" Știam ce urmează.
"Anne Stanley, vrei să te căsătorești cu mine,Jace Herondale?"

True Lies | Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum