"Ce dracu..." Spuse Alec din spatele lui Jace.In scurt timp, mulți vânători de umbre se stranse in jurul lui Stiles cu săbiile lor serafice și ii aruncă pe Alec și Jace cat mai departe de Stiles. În spatele lui Stiles apăru Sebastian cu un rânjet pe față.
"V-ati adus animalele de companie, băieți?" Întrebă Sebastian
"Ce vrei de la noi?" strigă Jace la el
"Il vrem pe parabatai-ul tău și bineînțeles ca și pe Anne o vrem" spuse Stiles
Jace când auzi numele lui Anne simți cum inima lui se frânse a mia oară. Sa o ia pe Anne de lângă el era o durere.Jace înainta spre mulțimea strânsă în fața lui dar cineva il trase de mână.
"Jace nu" spuse vocea din spatele lui care il trase.Era Ithuriel. Arata uman pentru un înger.
"Sora mea are nevoie de ajutor.E in pericol" continuă el. Jace il striga pe Alec și o luă la goană prin institut în căutarea lui Magnus.
In timp ce alergau toți trei,Jace se împiedică de președintele miau.
"Pisica afurisită" înjură Jace și se ridică
Alec se intoarse să vadă dacă il găsește pe Magnus. Il văzu pe Magnus transformandu-se dintr-o pisică înapoi în forma lui.
"Poate data viitoare nu ai sa te mai împiedici de mine" spuse Magnus iritat
"Tu ai fost președintele miau tot timpul asta?" întrebă Jace.
"Nu idiotule. Dacă eram pisică, îi mieunam lui Anne ce faceai tu aseară." răspunse Magnus
"Nu-i vina mea ca Isabelle m-a lasat în bar..." Spuse Jace
"Hei,gata opriti-va" strigă Alec încercând sa potolească atmosfera.
"Magnus, trebuie să faci un portal aproape de o biserica" spuse Ithuriel
"Ce biserica?"
"Biserica lui Talto" spuse Ithuriel iar Alec tresări.
"Ai spus cumva Talto?" Întrebă Alec iar nevenindu-i sa creada
"Da. E o biserica demonică bănuiesc"
"Talto e unul dintre numele unui demon.De fapt primului demon.Numele ei era lilith și are mai multe nume : Ita, Kali, Batna, Talto, Satrina, Abito, Amizo, Izorpo, Kokos, Odam..." Spuse Alec dar fu întrerupt de Magnus
"Îhh. În sfârșit cineva cu numele mai complicat ca a lui Jace"
Jace se prefăcu ca nu auzi comentariul lui Magnus. Magnus păru multumit ca pentru prima dată îi închise gura lui Jace. Deschise un portal și îi lăsă pe Alec, Ithuriel și Jace să intre. Urma rândul lui Jace.Magnus i-a pus piedica lui Jace facandu-l sa cada in portal înjurând. Magnus intră în portal și il închise.*
Anne ajunse în fața bisericii. Era o biserica de piatra și uriașă. Sus scria din piatra "Biserica lui Talto". Anne intră în biserică.
Era întuneric beznă iar la altar era o carte deschisa.Niste umbre se mișcară rapid pe lângă Anne. Cineva venea din spre altar cu o robă neagră si lungă care îi acoperea trupul. Anne scoase sabia serafică si spuse în gândul ei 'Ithuriel' iar sabia lumină.
"Anne,ma bucur să te văd"
"Cine esti?" Se auzi glasul lui Anne în liniștea bisericii.
"Sunt coșmarul tău"
Usile se deschiseră mari iar in biserica pași Isabelle.Tocurile ei se auzeau în liniștea totala.
"Coșmarul e gata sa dispară" spuse Isabelle cu biciul ei in mână
In jurul lui Anne și a lui Isabelle se adunaseră niște umbre.Anne îi recunoscu din umbră pe cei doi care îi veniseră după Simon la cafenea.
Isabelle aruncă cu biciul ei pe glezna cuiva.Il aruncase peste ceilalți. În spatele altarului se deschise un portal.Primul care căzuse din el era Alec pregătit cu arcul lui,al doilea Ithuriel,penultimul Jace care înjura si ultimul Magnus.
Alec sări pe persoana care era în robă.Magnus aruncă cu foc peste vampiri.Sau cel puțin asta credea Magnus ca erau.
Alec îi smulse gluga din cap iar Magnus o recunoscu. Era Camille.
"Ce dracu.." spuse Jace
"Asta am spus și eu azi când era Stiles la ușă. E ziua surprizelor " răspunse Alec
"Stiles e viu? Stăpâna mea va fi fericită" spuse Camille.
"Stai sa vezi ce fericit va fi Conclavul" spuse Magnus care deschise un portal și o împinse pe Camille .
Anne neatentă a fost rănită pe umar de un subjugat. Anne lua sabia serafică și îi tăia gâtul subjugatului. Capul căzu si ajunse langa piciorul lui Magnus.
"Băieți,aveti chef de un fotbal?" întrebă Magnus iar Jace dădu din cap ca nu. Magnus îi șopti lui Jace la ureche ceva.
"Așa o să ajungi și tu daca o vei face pe Anne sa sufere.Si nu o sa-ti tai capul eu. Ea iti va tăia capul"
Jace se uită urât la Magnus. Magnus avea tot dreptul sa-l amenințe pe Jace; era îngrijorat pentru Anne că va fi rănită.-Peste 3 zile-
Anne și Jace se aflau în pat. Lui Anne îi era cam rău și nu putea sa se miște deloc. Jace îi aducea tot ce voia ea.
"Jace..Vreau niște apă" spuse Anne.
"Imediat iubito"
După întâmplarea de la biserica lui Talto s-au facut tot felul de cercetări în legătură cu Camille și subjugații ei. Magnus a promis cu greu ca-si va ține gura în fața lui Anne despre aventura lui Jace cu zâna. Dupa aventura cu zana,Jace si-a dat seama ca facuse o mare prostie si de atunci devenise ca un cățeluș. Anne bănuia ceva. Si-a dat seama ca Jace pățise ceva sau că facuse ceva.
În timp ce Jace era la bucătărie după apa,Anne se ridica din pat. În momentul in care se ridicase in picioare,ea cazuse pe jos. Își simțea picioarele ca de jeleu. Ochii lui Anne i se intuneca,tot ce putea vedea era doar întuneric și era vocea cuiva care strigă ajutor.Anne recunoscu vocea. Era mama ei.
Totul se transforma ca un vis. Anne era înconjurata de o grădină uriașă plină de flori. Îi aminteau de mini gradina mamei ei. În mijlocul grădinii era o fântână. Era noapte , observa Anne. Era îmbrăcată ca pentru o petrecere.Recunoscu câteva persoane. Anne il văzu pe Isabelle dansând cu Simon pe o melodie lentă, pe Jace care se îndrepta spre ea, pe părinții ei,pe părinții lui Clary,pe Denisa. Anne își aminti brusc de Denisa care si-a luat o misiune în Mexic. Misiunea consta in prinderea unor vrăjitori corupți de magie neagra si de a opri orice mundan sa fie curios de viața vanatorilor de umbre.
Jace ajunse la ea. Era îmbrăcat la costum. Era o petrecere in aer liber.
"Vrei sa dansezi cu mine?" Întrebă Jace
Anne dădu din cap. Jace o cuprinse pe Anne de mijloc si au început să danseze incet.
"Uita-te la mine,Anne" îi spuse Jace. Anne se uita in ochii lui Jace.Ochii ăia albaștri..ochii ăia care Anne îi iubea. După un moment Anne își mută privirea spre petrecere.
Lumea era moartă. Isabelle,Simon,Denisa,unchiul ei Magnus, părinții ei, părinții lui Clary,Clary și mulți alți vânători de umbre.
"Uita-te la mine,Anne"
"Nu acum,Jace" răspunse Anne îngrozită de ceea ce se afla in jurul ei. Bălți de sange, vânători de umbre morti,magicieni,zane, vârcolaci,vampiri. Toți erau morți.
"Mi-ai spus Jace?"In momentul acela,Anne își intoarse privirea și il vazu pe Alec in locul lui Jace. Era plin de sânge pe cămașă si pe costum. Anne se uita mai bine si la picioarele lor stătea Jace.Ochii lui încă erau deschiși și o priveau pe Anne ultima oara Jace șopti ultimele lui cuvinte.
"Anne.." spuse Jace înainte sa moara.
Anne vru sa se despartă din dansul ei cu Alec dar nu putea. Parcă era lipită de el.
"De ce ai făcut asta?" Il întrebă pe Alec
"Nu el a făcut asta,ci eu" spuse glasul din spatele lui Anne.Anne se întoarse și il văzu pe Stiles în costumul de vânător de umbre.
"De ce,Stiles? De ce ai devenit asa? Te puteam ajuta.." spuse Anne
"Cu ce ma puteai ajuta? Cu sentimentele mele pentru tine? Știi cat te-am iubit? Știi ca am plâns si am urlat numele tau pe masa care tatăl tau imi baga sange de demon in mine si mă tortura,Stiai asta?" Spuse Stiles.
Lui Anne îi dădură lacrimile.Ce facuse tatal ei,toate minciunile spuse,toate bătăile luate de la mama ei când o intreba de bunica ei, existența fratelui ei înger,sangele ei angelic din vene,salvarea lui Stiles până sa ajunga un vânător de umbre; totul i a ajuns lui Anne.
"Anne, trezește-te,trebuie sa te trezești" Anne auzi vocea lui Jace.
Anne se trezi cu o durere îngrozitoare de cap.Jace era lângă ea și era foarte îngrijorat.
"Doamne,ce m-ai speriat" spuse Jace.Anne îi sări in brațe.
"Sa nu-mi mai dai drumul vreodată" spuse Anne.
"Ce s-a întâmplat? Ce ai visat?"
"Viitorul. Război, sânge, vânători de umbre morți, zane ,vârcolaci ,vampiri și magicieni. Totul din cauza lui Stiles" spuse Anne.Cineva ciocăni la ușă.Era Maryse Lightwood.
"Anne,mama ta s-a trezit.Vrea sa te vadă"
CITEȘTI
True Lies | Volumul 1
Teen Fiction" Ea era o fată care nu știa ca este un vânător de umbre El s-a îndrăgostit de ea pentru ca l-a salvat" Nu credeți tot se spune în basme pentru că cine știe ce secrete puteți afla. Ea - Anne Marie Stanley, vânător de umbre în devenire,banshee. El...