Capitolul 3

196 24 0
                                    

"Nu-i treaba ta ce fac eu cu viata mea" spun nervoasă.."Totusi de ce ai venit?"
"Pentru tine.." "Imi pare rău ca ți-am zis sa te spânzuri...Nu stiam ca ești așa.."
"așa cum?" îl întrerup
"Așa sensibilă"
"Ieși afară din casa Alec.Nu vreau sa mai fiu unde ești tu"
"Calm" "Jace are probleme "
"Ce probleme?"
"Ai zis ca nu vrei sa fi unde sunt eu" spune Alec încrezut. "Când e vorba de Jace al tău normal ca vii pai ce dracu'"
"Alec!" spun eu țipând "Jace înseamnă mult pentru noi" spun eu accentuând noi
"Bine" spune el printre vorbe "Jace și Clary au fost răpiți de un demon foarte puternic"
"Și cum pot sa ajut eu?" spun eu nedumerita
"Pai...Jace a spus că tu ești puternică..Știi să lupți,deci marș înapoi la institut"

"Așteaptă să ma îmbrac"
Ma dezbrac de hainele cu care am ieșit din dus și ma îmbrac cu pantalonii de piele care împiedică veninul demonilor și îmi caut sutienul prin bagaj.
"Ce dracu' dureaza așa mult?" spune Alec enervat la culme
"Îmi caut sutienul omule..Si l-am găsit" spun eu
După câteva încercări de a-mi pune sutienul am eșuat.Alec râdea ca idiotul chiar daca nu putea sa vadă ce naiba se întâmplă.
"Ai nevoie de ajutor?"
"Dap.Dar stai putin"
Imi pun sutienul și îl strig pe Alec să mă ajute sa-l inchid.Alec reușește să-mi puna din prima sutienul. Însă îi simt mâinile pe corp și pe el lipit de mine.
"Poate într-o zi ar trebui să ne dăm o șansă" spune Alec și îmi sărută gâtul.
În timp ce mă relaxa Alec cu săruturile lui am avut o viziune cu Jace si Clary.Jace era sigur ca dragostea îl va scăpa. Revin înapoi la realitate.Alec încă mă sărută pe gât și îmi suge pielea de pe gât.
"Alec oprește-te" spun eu si ma dau la o parte din calea saruturilor lui Alec
Ma duc în oglindă și observ niște vânătăi pe gat.Super.Doar la niște semne de 'marcat teritoriul' mai aveam nevoie.Ies din baie și îl văd pe Alec fix in fata ușii.

"Poate ar trebui să pui ceva pe tine." spune Alec serios
"Oh mai taci" spun si ma duc catre valiza sa-mi iau bluza neagra si jacheta de piele.Imi pregătesc armele și ma gândesc să-i spun lui Stiles ca plec.
"Haide odata femeie" spune Alec gata sa sara pe geam
"Stai" spun eu și încep sa-l strig pe Stiles.Stiles vine imediat în cameră și pare uimit sa mă vadă îmbrăcată.
"Unde pleci,Anne?" spune el îngrijorat. "Și ce mama dracu cauta ala jumătate pe geam si jumătate în casă?"
"Asta are un nume pisi.E Alec Lightwood" spune Alec plictisit
"Ești soțul lui Isabelle?"
"Sunt fratele ei." pufneste Alec
"Gata oameni buni" "Stiles..trebuie sa plec în misiune. 2 vânători de umbre au probleme"
"Am înțeles. Și aveți nevoie de Isabelle?"
"Nu cred" spun eu iar Alec își dă ochii peste cap.Imi venea să-i zic replica lui aia cu filmele porno dar cum n-am văzut niciunul si ar ieși o glumă seacă.
"O să vin înapoi Stiles.Promit" spun eu și îl sărut pe obraz.Ies din camera lui Stiles pe geam dupa Alec și ne îndreptăm catre casa lui Scott.Intram pe ușă și se auzeau niște gemete de sus.M-am gândit sa nu-i deranjam asa ca i-am făcut semn lui Alec sa ieșim din casă.L-am strigat pe Magnus să vină.El deja era în spatele meu.
"Unchiule Magnusss" spun eu fericita ca un copil de 4 ani cand i se da dulciuri si il îmbrățișez.
"Scuzați-mă ca va întrerup mica reunire dar noi avem nevoie de Isabelle"
"Poți sa faci sa apară cea mai mare frică a lui Scott ca putem sa o facem pe Isabelle sa vină cu noi în misiune? " spun eu
"Sigur."Magnus spune niște vorbe iar peste cateva minute noi o vedem pe Isabelle ieșind din casă cu valiza ei.
"Cu cine am putut sa mi-o pun în seara asta..e un fricos.Eram în punctul culminant iar pe el îl apucase plânsul de fosta lui iubită ca o sa-l bântuie" spune Isabelle si Alec pufneste puțin în râs
"Surioara,pe bune un vârcolac? Nu puteai si tu altceva?"
"E un alpha adevărat,Alec.Si totuși mi-a plăcut până la faza cu fosta iubita."
"Fosta lui iubită a murit încercând să-și salveze prietenii. A murit cu sabia unui demon oni în burtă.A fost exact ca tine Alec. Îi plăcea să tragă cu arcul și a fost un vânător extraordinar.A fost puternică și curajoasă" spune Magnus
"Bun..Magnus.. poti să-mi trimiți bagajul ăsta înapoi la institut în camera mea.?" întrebă Isabelle
"Și pe al meu" spun eu.
Magnus pocnește din degete
"Parca rămâneai cu Stiles al tău." spune Alec strâmbându-se la mine
"Nu rămâne fără mine" spune sora lui Alec
"Putem sa ne grăbim? Jace și Clary au nevoie de noi"
"Rămân și eu sa ajut" spune Magnus
Imi desenez runa de protecție și de vindecare.La fel fac și Alec și Isabelle.
"Sunteți gata?" spune Magnus
"Daa." spunem toti
"Anne de data asta o sa te las pe tine sa te gândești bine la Jace ca sa putem ajunge acolo cu portalul"
"Bine" spun eu.Magnus deschise portalul iar eu trebuia să mă gândesc super bine la Jace.Am trecut toți prin portal și am ajuns într-o biblioteca uriașă în mijlocul ei era desenata o pentagrama si in ea erau Jace si Clary.
Magnus strâmbă din nas.
"Demoni.Hai sa-i dăm bice" spune Isabelle
Am dat de niște demoni ușor de omorât.Pana când am dat de demonul suprem care se pare ca i-a răpit pe Jace și Clary.
"De ce i-ai răpit? "
"Sunt ai mei acum" spuse demonul arătându-și fața scarboasa și plina de culoare verde.Ochii lui erau negrii totali și avea o pereche de coarne.
"Ce vrei de la noi ca sa-i lasi sa scape?" spun eu
"Să renunți la persoana care o iubești mai mult în schimbul lui Jace și Clary"
"Cum adică să renunț?"
"Pai tu o sa uiți de persoana respectivă. Nici nu o să-ți pese de părerea lui.Daca esti destul de puternică s-ar putea sa-ti amintești numele doar sau o sa-ti amintești pe parcurs.gata prințesa Anne?" spune demonul.Alec se uita la mine.Stia că am să renunț la el
"Stai" se baga Alec "De ce ea și nu noi?"
"Știe Jace de ce"
"Sunt gata" spun eu nesigură.Eram pregătită să renunț la Alec pentru Jace si Clary. Dragostea mă va salva - cuvintele spuse de Jace încă îmi răsună în cap.

"Vino la tata" spune demonul hidos.Ma duc la el și el doar îmi pune mâna pe cap și încearcă sa faca sa uit. Dintr-o dată am căzut pe podeaua rece a bibliotecii.Vedeam totul alb.Alec tipa sa ma trezesc.Jace era ingrijorat.Asteptam să mă trezesc însă nu puteam. Albul acela devenise din în ce mai negru.Parca m-am trezit sau am încercat.Imi amintesc câteva ceva.Deschid ochii cu greu și văd un băiat pe marginea patului.

"Cine ești?" spun eu încercând să mă ridic

"Sunt Alec.Nu-ti amintești de mine?"






True Lies | Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum