Capitolul 15

79 14 4
                                    

"Stiles e..viu? Dar l-am omorât.Ce naiba" spuse Anne.Jace o caută prin pădure pe Anne.
"Anne,ești aici?" Strigă Jace
"Anne,trebuie să plec.Te rog ai grijă de tine,surioara" spuse Ithuriel și o sărută pe Anne pe frunte.Imediat Ithuriel își arată aripile lui albe și ieși din pădure.
"Anne,ești bine?" întrebă Jace și se duse spre ea.
"Da,sunt bine. Ceilalți unde sunt?" întrebă Anne
"Sunt acolo unde au rămas.Suntem atacați de demoni.Isabelle si Alec se luptă cu ei"
"Haide înapoi" spune Anne și fugi
Demoni erau peste tot în oraș.In piața,vânătorii de umbre mureau salvându-si copiii ca sa poata să-i urmeze într-o zi. Alec trăgea cu săgeți de foc în demonii care îi atacau.Isabelle îi apuca cu biciul ei de picior și îi zbura în pădure.Magnus o văzu pe Anne ca veni și o apara.Un demon cu pielea alba-gri se apropia de ei.Magnus făcuse o vrajă care îl omorâse pe demonul hidos.Alt demon scuipase acid pe rochia lui Isabelle iar ea începuse să înjure încet.Jace sărise sa-l ajute pe Alec.Denisa se luptă și ea cu niste demoni cu 3 capete care se făceau la loc după orice lovitură.
"Trebuie sa plecam dracului de aici" urlă Jace în timp ce omora alti demoni
"Nu putem. Dar trimite-o pe Anne in portal.Anne du-te." spuse Alec
"Nu mă duc.Prefer sa mor aici luptând decat sa fiu singură în institut." spuse Anne cu nervozitate
"Uite,Anne știu ca te-am rănit atunci..." spuse Alec continuând să lupte.
"Nu m-ai rănit,m-ai omorât" spuse Anne iar Jace îi aruncă un pumnal de seraf
"Ithuriel" spuse Anne iar pumnalul se deschise strălucind.
"Nu o să poți lupta în rochie" spuse Alec
"Niciodată sa nu te legi de o fată că nu poate sa lupte" spuse Anne și își tăiase rochia mai scurtă ca sa poată lupta.Niste demoni au atacat-o pe Anne cu ghearele lor negre provocându-i răni pe față.Rochia ei era sfâșiată în partea de jos.Anne era pe jos iar un demon se apropia de ea.Alec trase cu săgețile lui de foc în demon și se făcu scrum.
"Magnus,deschide portalul ala acum" spune Isabelle
Magnus deschise portalul și o aruncă pe Anne prima. Isabelle era plina de zgârieturi și de sânge dar tot continua sa lupte. Alec nu pățise nimic,dar tot avea și el costumul sfâșiat.Jace era cel mai grav rănit,dar tot a putut sa omoare toți demonii care îi atacasera.Aline era rănită pe picioare,iar Denisa de abia putea sa mai țină pumnalul de seraf în mână.
"Mai vine careva în portal?" întrebă Magnus.
Alec și Isabelle îl cără pe Jace pe umerii lor și intrară în portal.Aline și Denisa intrară și ele uitându-se în urma lor la războiul din Alicante.Magnus intră în portal si imediat l-a închis după ce a intrat.
Acum câteva secunde erau în Alicante și acum erau în apartamentul lui Magnus.
"Ei bine,am plecat la petrecere în regulă și ne-am întors aproape morți." spuse Isabelle
"E vina mea ca am vrut să fac petrecerea în Alicante" spuse Denisa cu tristețe în vocea ei
"Nu-i vina ta,Denisa.Nu ai știut ca demonii vor fi acolo." spuse Anne
"Dar cine naiba s-a urcat pe turnurile demonilor?" spune Jace care încerca să meargă dar cazuse pe jos.
"Jace,ești bine?" spuse Anne care se aruncă în genunchi lângă el
"Acum sunt" spuse Jace și îi puse mână lui pe obrazul lui Anne
Alec se uită un moment la ei și sora lui veni lângă el.Se uita lung la el și știa ce simte.Era scârbit de ei,ura felul în care Jace se uita la Anne.Alec ieșise din cameră doar ca sa nu-i mai vadă.Nici Jace și nici Anne nu observase ca Alec plecase.Privirile lor erau fixate între ei. Ochii lui albaștri erau reflectați în ochii ei verzi.
"Jace,ar trebui sa te vindeci" spuse Magnus cu un ton aspru.Isabelle îl ridica pe Jace și îl puse pe canapea.
"Anne,du-te și fă-ți o baie.Vezi ca ai niște haine noi pe patul din camera de oaspeți." spuse Magnus pregătindu-se să-l ajute pe Jace să-și revină.
Anne ieșise și se duse în camera care spuse Magnus.Lua hainele și intră în baie.Se uită în oglindă,părul ei roșcat acum era răvășit și plin de sânge negru,era zgâriata pe toata fata si pe mâini.Intra în duș și găsise șamponul ei favorit de grapefruit.Dupa ce terminase,se îmbrăcase cu noile haine de la Magnus.O rochie de piele scurtă care i se modela perfect pe corpul ei micuț.Era mai mult pentru stilul lui Isabelle dar nu era o rochie asa rea.Printre rochia primita găsise și un inel cu litera S pe el care avea ca simbol o sabie și o inima.Anne ieșise din baie și încă se uita la inel atentă.
"Văd că ai găsit inelul " spuse Magnus
"Ce înseamnă sabia și inima?"
"Inelul simbolizează familia Stanley,sabia este pentru putere si inima pentru ca iti dai sufletul pentru a lupta..Știi,Anne strămoșii tai au luptat în războiul cel mai mare al demonilor acum 300 de ani și cea mai puternica fată,Marie care avea 16 ani pe atunci,a luptat până a murit.A murit salvându-si persoanele la care ținea,a murit in bratele primei ei iubiri.Mama ta a fost impresionată de povestea fetei care a luptat încât ți-a pus numele ei.Am cunoscut-o pe Marie acum 300 de ani"
"Cum?" îl întreabă Anne mirată pe Magnus
"Ai uitat ca sunt vrajitor? Și sunt nemuritor.In timp ce tu o sa mori la fel ca ceilalți,eu am sa traiesc mereu."
"Unchiule Magnus,știi ca mereu am să fiu cu tine.Si chiar dacă am sa mor,voi lângă tine cu spiritul." spuse Anne iar Magnus o lua în brațe.Se simțea ca un tată pentru prima dată.Isabelle venise grăbită în camera.
"Magnus,avem o problemă"
"Care e problema, Isabelle? "
"Păi e un vampir cu Simon la ușă și spune ca te cunoaște." spuse Isabelle analizând-o pe Anne cum era îmbrăcată
"Bine..Și Isabelle du-te și fă-ți o baie..Părul tău și rănile tale,nu arata prea bine" spuse Magnus
Magnus îi întinse lui Anne o pereche de cizme noi cu toc ca a lui Isabelle.Anne se uita mirată la ele.
"Ia-le femeie odată.Te învăț eu sa mergi pe ele sau sa lupți" spuse Isabelle care intră în baie.
"Da-mi voie sa te ajut cu ranile micuțo" spuse Magnus și ridica mâinile.Din mainile lui ieșea eva colorat,ceva albastru. E doar o vrajă se gândi Anne.Dupa vraja,Anne se lasă pe spate în patul din cameră.Magnus ieșise și se îndreptă spre încăperea unde era Jace.Jace era întins pe canapea,aproape vindecat schimbat în alte haine citind o carte.Denisa și Aline s-au dus să-și facă un dus.Magnus era surprins să o vadă pe fosta iubita vampir.
"Camille? Ce vrei de la mine?" Spune Magnus iar Jace lăsa cartea jos și se uita la telenovela
"Pe tine" spuse Camille și îl sărută pe Magnus.El ii raspunse la sarut.Jace se uita la Simon care se straduia sa nu râdă.In cameră intră Anne și era în șoc.Nu știa ca unchiul ei,cel mai bun vrăjitor din Brooklyn avea o poveste de dragoste cu un vampir.Jace se uită la Anne care intră în cameră și rămăsese mut.La fel făcuse și Simon.Jace se ridică în sus pe canapea făcându-i semn lui Anne să stea langa el.Se puse timid lângă el și continua sa se uite la telenovela unchiului ei.
"Mersi pentru loc." spuse Anne timid
"Cu placere..și apropo,cred ca i-ai căzut cu tronc vampiroiului" spuse Jace amuzat
"Și ție ți-a căzut" spuse Anne și râse simpatic.
"Normal.Arati trăsnet"
"Asta ar fi ceva gen o glumă seacă de agățat.Auzi fata,ai fost cumva într-o furtună? Ca arăți trăsnet" spune Anne și Jace începuse să râdă.Magnus se îndreptă spre camera lui fara să rupă sărutul cu Camille.
"Vor avea ceva distracție" spuse Simon care se baga în seama cu Anne și Jace. "Apropo,Anne...ai un iubit?" întrebă Simon curios
"Păi..eu.." se pregăti să răspundă dar Jace îi completă cuvintele
"Sunt chiar aici" spuse Jace
"Nu,nu ești iubitul ei.V-am auzit cand ai zis ca mi-a căzut cu tronc cand am văzut-o" spune Simon ofticat.Dupa ceva timp,Simon s-a gândit și a rupt liniștea.
"Dacă e iubita ta,sărut-o"
"Ce?" întrebă Jace încă odată
"Ai auzit bine...Sărut-o.Acum.Aici. Ca sa vad dacă chiar sunteți împreună" spuse Simon cu brațele încrucișate la pieptul lui.Anne îi facuse semn lui Jace ca e în regulă,ca o poate săruta.Jace se apropia de Anne și se săruta.Sarutul lui Jace era sălbatic,pasional și romantic într-un fel. Peste puțin timp,Alec se întoarse. Văzuse scena sărutului.Anne se rupse din sărutul cu Jace si făcu ochii mari cand îl văzuse pe Alec.El se întoarse și ieși iar.Sora lui văzuse toată scena și fugi după el.Alec se duse într-o pădure apropiata unde exersa trasul cu săgeți în copaci.Isabelle se puse în fața lui când era gata să tragă.
"Mișca-te Isabelle.Trebuie să trag" spuse Alec nervos
"Calmează-te frate mai mare.E în regulă. Spune-mi ce ai pe suflet" spune Isabelle și Alec lasă săgeată cu arcul jos.
"N-am nimic.Sunt doar supărat" spune Alec
"Sau poate ești supărat din cauza cum o privește Jace pe Anne"

True Lies | Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum