IX. Keith

26 2 0
                                    

     A trebuit să o trag pe Dawn în spatele meu pentru a rămâne faţă în faţă cu Valko. Stătea ascuns în obscurul umbrei, respirând sacadat. Probabil mă analiza în cumpănă, pregătindu-se să se apere. Furia clocotea în mine, crescândă şi rece, iar eu vedeam în ceaţă conturul obiectelor, lăsându-mă pradă talazurilor continue de adrenalină care mă sfidau. Pereţii erau martori muţi ai durerii.

          Pătaţi de rubine

          Ascund chiar şi crime

          Ascultă râsete

          Ne-animă plânsete

          Împunsă de suspine,

          Îi vei susţine.

     Respiram greu, aproape împingând-o pe Rose în banca mea acoperită de cocori sau ceva asemănător lor. Ea tremura cu degetele înfipte în spatele meu. Nu mă puteam întoarce să-i cuprind faţa cu palmele asigurând-o că totul era bine. Nu mă puteam pierde îi ochii ei verzui până ea mă regăsea. Nu îi puteam gusta buzele subţiri şi trandafirii pentru a-mi găsi definiţia.

     - Calmează-te, Ace. Nu am chef de probleme din prima zi. Vocea lui Valko era ca un mârâit sonor care creştea în intensitate.

     Nu puteam mârâi în faţa lui Dawn. Îmi simţeam pieptul umflându-se şi pupilele micşorându-se din cauza pumnului surpriză primit în burtă. Tot aerul din plămâni mi-a fost brutal înlăturat, iar spatele îmi devenise încovoiat. Când m-am uitat în sus la Valko, îşi scutura degetele amorţite şi brăzdate de sânge. Amator.

          Colţi dezgoliţi

          Plămâni mistuiţi

          Ochi sfidători

          Te vânez în zori.

          Noaptea te păzeşte

          Furia-ţi hărăzeşte,

          Dar nu uita că şi în noapte şi în zi

          S-ascund umbre pleşuve

          Aplecate-n multe

          Direcţii vagi.

          Întrebări nu ai

          c-acum e târziu.

         Vânătorii te urmează, iar pe mine mă ghidează

          După tine.

     Am ţâşnit în dreapta, prinzându-i încheietura şi trântindu-l la pământ. Căzătura lui s-a auzit cu un bufnet fad, iar trupul slăbănog s-a chircit într-o îmbrăţişare mută a durerii. Dawn privea cu gura căscată până în pământ. O răsuflare prea târziu.

     Mă abţineam cu greu să nu sar pe el şi să-i frâng gâtul. 10 degete înfăşurate în jurul pielii netede. 2 minute rămase de viaţă

     oase rupte  

     înfipte în trahee

     Mi-am strâns pumnul şi am tâşnit pe uşă, spumegând.   

Psychopath testUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum