Αγγιγμα ψυχής

1.6K 205 47
                                    

Δημήτρης

Η ζωή  πολλές φορές είναι πολύ άδικη και φέρεται άσχημα σε κάποιους ανθρώπους .. Στην προκειμένη περίπτωση η ζωή έκανε ένα πολύ μεγάλο λάθος , τα έβαλε με ένα παιδάκι αθώο , που δεν έχει κάνει τίποτα κακό .. Όταν το είδα να το κατεβάζει η Στελλα στην αγκαλιά της ένιωσα την καρδιά μου να σφίγγεται , πρέπει να είσαι πολύ απάνθρωπος για να το κάνει αυτό σε ένα παιδί..Ήταν λιπόθυμο μέσα στην αγκαλιά της ενώ αίματα υπήρχαν πάνω στο προσωπάκι του και το σώμα του  .. Δεν ήμουν βάρβαρος αλλά το μόνο που ήθελα αυτή την στιγμή είναι να πλακώσω αυτόν τον άνθρωπο στο ξύλο , αυτό του αξίζει ..

-         Δημήτρη το παιδί δεν είναι καλά ..

-         Βγείτε έξω , μπείτε στο αυτοκίνητο σε ένα λεπτό έρχομαι..

-         Μην αργήσεις σε παρακαλώ ..

-         Όχι , είπα και βγήκαν έξω ..

Τότε γύρισα την ματιά μου προς αυτόν τον ηλίθιο , ο οποίος είχε πέσει κάτω , αφού δεν είχε ισορροπία από το ποτό ..

-         Να ξέρεις ότι δεν σε φοβάμαι , είπε μέσα στο μεθύσι του  

-         Δεν με φοβάσαι ε?, είπα και του έδωσα μια κλοτσιά .. Τον σήκωσα και του έδωσα μια μπουνιά , και τον έριξα κάτω ..

-         Άμα σηκωθώ , είπε και πήγε να σηκωθεί αλλά δεν μπορούσε και ξανακάθισε κάτω .. Του έδωσα ακόμα μια μπουνιά και έπεσε κάτω ..

-         Αν ξαναπειράξεις το παιδί , σε βλέπω να κοιτάς τα ραδίκια ανάποδα , του είπα και αφού τον έφτυσα έφυγα .. Πήγα προς το αυτοκίνητο και είδα την Στελλα να τον κρατά στην αγκαλιά του, ενώ είχε την πόρτα ανοιχτή ..

-         Δημήτρη τι είναι αυτά τα αίματα ?, είπε και τότε παρατήρησα ότι στα χέρια μου είχα αίματα αλλά και στο τζάκετ ..

-         Τίποτα δεν είναι , πάμε το παιδί στο νοσοκομείο στην πόλη ..

-         Οδήγησε σε παρακαλώ εσύ ..

-         Εντάξει .., είπα και μπήκα στην θέση του οδηγού … Η Στελλα έκλεισε την πόρτα και ξεκινήσαμε ..

-         Πώς είναι το παιδί ..?, ρώτησα με αγωνία

-         Προς το παρόν έχει τις αισθήσεις του αλλά αν δεν φτάσουμε εγκαίρως στο νοσοκομείο .., είπε και σταμάτησε να μιλά τότε είδα μέσα από το καθρέπτη τα μάτια της , που ήταν γεμάτα αγωνία ..

Η ζωη μας ενα βιβλιο.. #TYS17Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ