Η ζωή ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου φέρει , από την μία στιγμή στην άλλη η ζωή σου μπορεί να έχει κάνει εκατό στροφές και εσύ απλά να είσαι θεατής σε όλο αυτό … Λένε ότι όσοι τα βάζουν με την ζωή , βρίσκουν μπροστά τους τον χειρότερο εκδικητή , την ίδια την ζωή και εκεί τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα πια..Ξεκινώντας με τον Πίτερ , ο οποίος τα έβαλε με την ίδια την ζωή και όχι μόνο την δική του αλλά και της αδικοχαμένης Έλενας αλλά και του μικρού .. Οι τύψεις που σκότωσε την γυναίκα του , τον βασάνιζαν όλο αυτό τον καιρό , οι τάσεις αυτοκτονίας γίνονταν όλο και πιο έντονες ,δεν μπορούσε να συγχωρέσει τον εαυτό του, ώσπου πριν λίγες μέρες άφησε την τελευταία του πνοή , πέφτοντας από την ταράτσα της κλινικής .. Το έσκασε από το δωμάτιο του , έτρεξε στην ταράτσα και φωνάζοντας το όνομα της γυναίκας του έπεσε από την ταράτσα .. Τώρα βρίσκεται στα χέρια άλλων για να τον συγχωρέσουν από όλα αυτά που έχει κάνει ..
Έπειτα ο Άντριου , αυτός και αν τα έβαλε με την ζωή , περισσότερο από όλους θα μπορούσε να πει κανείς .. Για να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του, για να αποκτήσει δόξα και λεφτά και μια γυναίκα που δεν του άνηκε , δεν δίστασε να απειλήσει , να σκοτώσει , να εκβιάσει .. Όμως κάποιες φορές η ζωή είναι τόσο δίκαιη που έτσι δίκαια φέρθηκε και στον Άντριου .. Στην φυλακ , την βρήκε από πολλούς , που είχε κλείσει μέσα στην φυλακή , όπου δεν δίστασαν να τον δείρουν , να τον κάνουν ένα με το πάτωμα , κάνοντας τον να μετανιώσει για όλα όσα έχει κάνει τόσα χρόνια ..
Κάποιοι λένε ότι η χειρότερη εκδίκηση για έναν άνθρωπο είναι να τον αφήσεις να ζει με τις τύψεις του , αλλά για τον Ντιμίτρι δεν ήταν αυτή η σωστή εκδίκηση , αλλά να ζήσει ο Άντριου όσα έζησε ο χαμένος αδερφός του και έτσι έγινε .. Μια μέρα ένας του την είχε στήσει και τον σκότωσε με ένα μαχαίρι .. Τον είχε βάλει ο Ντιμίτρι και αφού πήρε αυτό που ήθελε , ήταν πια ήσυχος να φύγει, να πάει κοντά στους δικούς του ανθρώπους , εκεί όπου ανήκει ..Πριν φύγει όμως έστειλε ένα γράμμα στον Δημήτρη, όπου του εξηγούσε τον λόγο που ήθελε να εκδικηθεί τον Άντριου , χωρίς όμως να αποκαλύπτει το όνομα του .. Το μόνο που ξεκαθάρισε είναι ότι τα λεφτά που πήρε και αυτός αλλά και η κοπελιά τα πήρε από τον λογαριασμό του Άντριου ηλεκτρονικά ..Βλέπετε ο Ντιμίτρι ήταν φοβερός χάκερ και κατάφερε να πάρει τα πάντα από τον Άντριου χωρίς καν να φανεί ..Το μόνο που ήθελε ήταν δικαιοσύνη και αυτό το παιδί , ο Άντονι να βρει την ευτυχία και την οικογενειακή γαλήνη , σε αντίθεση με τον αδερφό του που χάθηκε τόσο άδικα ..
ESTÁS LEYENDO
Η ζωη μας ενα βιβλιο.. #TYS17
RomanceΜια ρομαντικη ιστορια γεματη πονο, δυσκολιες, χαρες αλλα και λυπες! Ο Δημητρης ενας ομορφος ανδρας αλλα πληγωμενος αφου η ζωη δεν του φερθηκε και με το γαντι, εχει κλειστει στον εαυτο του και φοβαται να αντιμετωπισει τον εξω κοσμο! Απο την αλλη η Σ...