Πολλα προβλήματα..

1.1K 155 20
                                    

Δημήτρης

Το τελευταίο καιρό η ζωή μου έχει αλλάξει εντελώς .. Πότε δεν πίστευα ότι θα ένιωθα την καρδιά μου να χτυπά ξανα , ότι θα αισθανομουν  όμορφα όταν βρίσκομαι κοντά της , ζήλεια όταν την βλέπω με άλλον .. Είναι συναισθήματα τα οποία είχαν εξαφανιστεί από την ζωή μου ..Συναισθήματα τα οποία τώρα πια υπάρχουν και μου δίνουν ζωή ..Εκείνη η νύχτα που γίναμε ένα αισθάνθηκα και πάλι ζωντανός!

Δεν ήταν μόνο ότι ήρθαμε πιο κοντά , κάνοντας έρωτα, δίνοντας την  όλη την λατρεία που κατείχα για αυτή την γυναίκα,  ήταν και ότι κατάφερα να πω την αλήθεια, να της εξηγήσω και εκείνη με δέχτηκε έτσι όπως είμαι ακόμα και αν ξέρει ότι δεν είμαι  σίγουρος για τα συναισθήματα  μου , ότι φοβάμαι να παραδοθώ όπως έκανα παλιά ..Εκείνη ήταν σίγουρη για τα δικά της συναισθήματα και αυτό με έκανε να την ερωτευτώ ακόμα περισσότερο και να νιώσω δυνατός και πάλι δίπλα της  .. Εκείνη την νύχτα ένιωσα να ξαναγεννιέμαι , να επανέρχομαι από το κώμα στο οποίο είχα πέσει εδώ και δυο χρόνια ..

Εκτός από σχέση μου με την Στελλα , άρχισα να γίνομαι πιο κοινωνικός και να ξεφεύγω από το καβούκι στο οποίο είχα κλειστεί .. Γνώρισα τον Στέφανο , εναν ανθρωπο αισιόδοξο για την. ζωη.. Θα έλεγε κανείς ότι αυτό το παιδί δεν έχει περάσει τίποτα δύσκολο στην ζωή του .. Με βοήθησε πολύ’ εκείνη την ημέρα , με βοήθησε να πάμε στον μηχανικό το αυτοκίνητο και μάλιστα το μεσημέρι μας κάλεσε εμένα και την Στέλλα στο σπίτι τους για μεσημεριανό .. Εκεί γνώρισα και  την γυναίκα του .. Μία όμορφη γυναίκα που σου έβγαζε κάτι το όμορφο και το γλυκό! Αλλά και με τον υπόλοιπο κόσμο  μιλούσα , παλιότερα ούτε καν ένα γεια δεν μπορούσα να πω , τώρα χαμογελώ και αυτό μου αρέσει ..

Εκείνη την ημέρα που θα ερχόταν ο δικηγόρος για τις εξετάσεις του μικρού , είχα σηκωθεί με ένα βάρος να με βασανίζει , ένα συναίσθημα ζήλειας .. Υπήρχε μια οικειότητα μεταξύ τους , την οποία εγώ δεν άντεχα και πολύ .. Έτσι έκανα παρακινδυνευμένες κινήσεις … Μεγάλη οικειότητα με την Στέλλα , να συστήνομαι ως σύντροφος  της μόνο και μόνο για να δω τον άλλον να γυρνάει το μάτι του , όπως και έγινε .. Ευγενικός μεν με όλους αλλά σε εμένα ήταν τοσο κυνικός .. Δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα με αυτόν τον άνθρωπο , φαίνεται να  θέλει την Στελλα , αλλά δεν μπορεί να κάνει προς το παρόν τίποτα  .. Όταν μου ζήτησε ο μικρός να μείνω μαζί του , ένιωσα κάπως άβολα και βασικά προς την Στέλλα ,δεν ήθελα να νομίζει ότι θέλω να της πάρω την θέση .. Την είδα να ξαφνιάζεται και να απογοητεύεται από αυτή την δήλωση του μικρού , αλλά κάτι της είπε ο μικρός  και εκείνης το πρόσωπο γαλήνεψε ..

Η ζωη μας ενα βιβλιο.. #TYS17Donde viven las historias. Descúbrelo ahora