Μυστηριώδης τύπος ..[μέρος α ]

997 148 30
                                    


Ο θάνατος της Έλενας είχε συγκλονίσει ολόκληρο το χωριό ειδικότερα ο τρόπος που πέθανε ..Για όλα είχαν ικανό τον Πίτερ αλλά όχι και για φόνο ..Ο Πίτερ κλείστηκε στην φυλακή , έχει  ταυτοποιηθεί το Dna του πάνω στο δέρμα της Έλενας και έτσι το αδίκημα του πάει για ισόβια .. Ωστόσο ο Πίτερ παρουσίασε σοβαρά προβλήματα και κλείστηκε στην ψυχιατρική ..

Στο χωριό τώρα ο Δημήτρης από την μία ένιωθε καλά με τον εαυτό του που κατάφερε να κλείσει αυτό το κάθαρμα στην φυλακή , από την άλλη όμως το σοκ που υπέστη ακουμπώντας το χέρι του πτώματος τον έχει κάνει να κλειστεί για ακόμα μια φορά στον εαυτό του ..Δεν αντέχει άλλους θανάτους και πτώματα γύρω του ..  Η Στελλα βρίσκεται δίπλα στον μικρό, ο οποίος κλαίει συνέχεια για τον χαμό της μητέρας του, την αγαπούσε πολύ αλλά για ένα πράγμα ακόμα και τώρα δεν της συγχωρεί , ότι τον άφησε για αυτόν τον άθλιο άνθρωπο .. .. Αυτό το παιδί ειχε περάσει πολλά και το μόνο που χρειάζεται είναι αγάπη και ανθρώπους να είναι πάντα δίπλα του ..

Η Στέλλα μαζί με τον Άντριου κατάφεραν να κερδίσουν την προσωρινή επιμέλεια του παιδιού μέχρι να γίνει το επόμενο δικαστήριο στο οποίο ο δικαστής θα αποφασίσει που θα πάει το παιδί ..Ο Άντριου φυσικά δεν ήθελε το παιδί , αλλά ήθελε με κάθε δυνατό τρόπο να φανεί καλός και σωστός στην Στελλα .. Θα έκανε τα πάντα για να την κατακτήσει .. Φυσικά η Στέλλα είναι και πάλι σε δύσκολη θέση , διότι είναι ανύπαντρη άρα αυτό δίνει μικρή πιθανότητα να πάρει το παιδί ..Εδώ είναι που πατάει και ο Άντριου και της δίνει ως λύση να κάνουν λευκό γάμο για να υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πάρουν το παιδί . Προς το παρόν όμως η Στέλλα προσπαθεί να το αποφύγει με κάθε δικαιολογία , μιας και δεν είναι ερωτευμένη με τον Άντριου αλλά ακόμη αγαπά  τον Δημήτρη...

Το μεσημέρι  η Στέλλαμαζί με τον μικρό είχαν πάει να ψωνίσουν στο μπακάλικο του χωριού .. Προσπαθούσε η Στέλλα να τον βγάζει όλο και περισσότερο έξω και να τον διασκεδάζει για να μην κλειστεί στον εαυτό του .. Φοβόταν για αυτόν , ο πατέρας του αυτοκτόνησε , η μητέρα του πέθανε , αυτό το παιδί ειλικρινά είχε στιγματιστεί ..

Μέσα στο μαγαζί εμφανίστηκε ένας τύπος αρκετά ψηλός .. Με ένα καπέλο να κρύβει το πρόσωπο του ,αρκετά γένια στο πρόσωπο του και κατάμαυρα μάτια σαν πίσσα  .. Φαινόταν τόσο μυστήριος  και σου έβγαζε έναν ιδιαίτερο φόβο που ειλικρινά ήθελες να φύγεις από κοντά του .. Η Στελλα χωρίς να προσέχει πέφτει πάνω του  και μόλις αντίκρισε το μαύρο των μάτιων του φόβος  διαπέρασε ολόκληρο το κορμί της  ..

Η ζωη μας ενα βιβλιο.. #TYS17Où les histoires vivent. Découvrez maintenant