Στελλα
Από την ημέρα που μιλήσαμε με τον Άντονι και μου αποκάλυψε το μυστικό του , έχει να εμφανιστεί στο σχολείο .. Ειλικρινά η ανησυχία μου έχει χτυπήσει κόκκινο , διότι εντάξει τις δυο πρώτες μέρες αλλά μια μέρα παραπάνω δείχνουν ότι τα πράγματα δεν είναι καλά .. Ρωτούσα τα παιδιά να ήξεραν κάτι , αλλά πλήρης ‘άγνοια, εν τω μεταξύ θυμάμαι που μου είχε πει ο Άντονι ότι την προηγούμενη φορά τον είχαν κλείσει μέσα στο σπίτι , άρα τα πράγματα πρέπει να είναι πολύ σοβαρά.. Έπρεπε με κάθε τρόπο να πάω σπίτι τους , το παιδί κινδυνεύει και κανένας δεν υπάρχει για να το σώσει ..
Είχε φτάσει πια Παρασκευή .. Μόλις τελείωσε το μάθημα και όλα τα παιδιά έφυγα , κίνησα για το σπίτι τους .. Πήγα , στάθηκα για λίγο , γιατί με τρόμαζε και μόνο η ιδέα ότι το παιδί δεν είναι καλά .. Πήρα μια ανάσα και χτύπησα την πόρτα , αλλά κανένας δεν απαντούσε..
- Θα μου ανοίξετε σας παρακαλώ, η δασκάλα του Άντονι είμαι ,είπα ενώ χτυπούσα τη πόρτα ξανά την πόρτα , αλλά τίποτα , κανένας ήχος .. Αυτό με έκανε να ανησυχώ ακόμα πιο πολύ .. Χτύπησα , ξαναχτύπησα αλλά τίποτα..
- Ανοίξτε μου .. Άντονι , φώναζα δυνατά αλλά κανένας και τίποτα δεν έδειχνε ότι υπάρχει ζωή , ώσπου άκουσα κάτι να σπάει .. Πετάχτηκα ολόκληρη , το παιδί κάτι είχε πάθει το παιδί ..
- Ανοίξτε μου , ούρλιαζα , το μόνο που άκουγα ήταν αντικείμενα να σπάνε , το ένα μετά το άλλο .. Παναγιά μου ας είναι καλά το παιδί !! Μόνη μου όμως δεν μπορώ να κάνω τίποτα , χρειάζομαι βοήθεια , εγώ από μόνη μου είμαι ανήμπορη , αδύναμη .. Ωστόσο το παιδί θα το έσωζα , δεν θα το άφηνα σε αυτούς τους αγροίκους, δεν με ένοιαζε και την ζωή μου να βάλω σε κίνδυνο για να το σώσω…
Πήγα στην Κειτ και τον Στεφανο , ο οποίος θα μπορούσε να με βοηθήσει .. Χτύπησα , ξαναχτύπησα αλλά τίποτα .. Πήγα στον φούρνο τους που ήταν λίγο πιο δίπλα και στην πόρτα υπήρχε ένα χαρτί ..
«Θα είμαστε κλειστά για δυο μέρες , έπρεπε να φύγουμε για κάτι δουλειές .. Χίλια συγνώμη»
Ωραία και τώρα τι κάνουμε , μου λέτε ..Άλλο άνθρωπο πολύ καλά δεν ξέρω , ενώ η ζωή του παιδιού αυτή την στιγμή κινδυνεύει ..Σκέψου Στελλα, σκέψου ..Ο Δημητρης μόνο αυτός μπορεί να με βοηθήσει και να σώσει το παιδάκι .. Την προηγούμενη φορά που του ζήτησα να μιλήσει στο παιδάκι , το έκανε , άρα το συμπαθεί , άρα μπορεί να βοηθήσει .. Πήγα στο σπίτι μου και πήρα το αυτοκίνητο μου και ξεκίνησα αμέσως για το σπίτι του .. Μέσα σε 10 λεπτά έφτασα σπίτι του .. Ας ελπίσουμε ότι αυτός θα ανοίξει την πόρτα .. Χτύπησα την πόρτα , ξαναχτύπησα αλλά τίποτα .. τέλεια , τώρα τι κάνουμε ..? Εκεί που έφευγα , άκουσα μια φωνή ..
ESTÁS LEYENDO
Η ζωη μας ενα βιβλιο.. #TYS17
RomanceΜια ρομαντικη ιστορια γεματη πονο, δυσκολιες, χαρες αλλα και λυπες! Ο Δημητρης ενας ομορφος ανδρας αλλα πληγωμενος αφου η ζωη δεν του φερθηκε και με το γαντι, εχει κλειστει στον εαυτο του και φοβαται να αντιμετωπισει τον εξω κοσμο! Απο την αλλη η Σ...