Çatlı Reis ve Ülkücülük Hayatı

411 15 3
                                    

Doğum: 01.06.1956 Nevşehir
Ölüm: 03.11.1996 Balıkesir/Susurluk

21 yaşında ülkü ocakları Ankara il başkanı olmuştur. Bir sene sonra ise ülkü ocakları genel başkan yardımcısı olmuştur. Ve ülkede yaptığı bazı olaylar sonucu göz altı kararı çıkmıştır. Ve 12 eylül darbesinden hemen sonra yurtdışına çıkan çatlı birden fazla isim kullanıyordu. Ve o dönemlerde meydana çıkan ASALA terörüne karşı MİT ile ilişkiye geçti ve paris sokaklarında birden fazla eylem yaparak sesini duyurdu ve bu yaptığı yiğitlik bu terörün sonunun gelmesini sağladı. Abdullah Çatlı üzerinde Hasan Kurtoğlu adına düzenlenmiş bir kimlikle yakalandı ve Fransada 7 yıl cezaya çarptırıldı. Daha sonra papa suikastine tanıklık etmek için italyada mahkemeye çıktı. İçeri girdiği esnada saygı ve korkuyla karışık bir sessizlik oluştu. Bunun üzerine savcı " o zaman bu adama neden reis dediklerini anladım " demiştir. Çatlı daha sonra hapisten kaçtı ve yaklaşık 3 yıl sonra ülkeye geri döndü. O zamanlar interpol tarafından kırmızı bültenle aranan Çatlı emniyet müdürleriyle çay içebilen ve ülkesinde göz altına alındığı gün salınan büyük güçte bir adam olmuştur. Ülkede kara para yapan ve ses getiren hainlerin korkulu rüyası olabilmiş bir adamdır. Ve susurluk kazasında hayata veda etmiştir.

Bırakın eşkiya bellesinler.
Kimseyi ezmedi, ezeni ezdi.

Ülkücü GençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin