A megbeszélés

5.2K 220 4
                                    

- Alycia tiéd a szerep!-ordította a hang a telefonba.

A lány felült az ágyban. Hirtelen elszállt belőle az álmosság, és legszívesebben körbetáncolta volna a házat egy szál pizsamában.

-Toby mond, hogy nem szórakozol...

-Miért szórakoznék veled? Mondom megkaptad a szerepet!

Alycia felugrott az ágyból, az ajtóhoz rohant, kicsapta, és kiordított a folyosóra.

-Anya, Apa, Lily megkaptam a szerepet!

Pár másodperc múlva egyszerre kinyílt a két szobaajtó. Mr. és Mrs. Sullivan lányuk nyakába borulva nevettek, míg Lily testvére hátára ugrott.

-El se hiszem, hogy megkaptad Bugris-mondta Lily, miközben lekászálódott a másik lányról.

-Én se...

Az édesanyja ránézett.

-És ki lesz a másik két főszereplő?

A lány elfehéredett.

-Nos elvileg Joe Martinez és...nos....

-Alycia...

-Luce Keagan...

Lily röhögésben tört ki.

-A világ leghíresebb, és legarrogánsabb színésznője? Hát ez nagyon nagy!

Az anyja dorgálóan nézett rá.

-Most mi van?

Mrs. Sullivan csak rázta a fejét, majd Alyciához fordult.

-Nem kell aggódnod édesem. Ez egy hatalmas lehetőség számodra. Feltörekvő színésznőként hihetetlen, hogy megkaptad a szerepet. Plusz Luce Keagan is ott lesz. Hidd el szerintem csak pánikolsz az egésztől. Biztos nagyon kedves lány...


-Mi a franc?

Alycia épp a forgatási megbeszélésre tartott gyalog, amikor egy BMW elhúzott mellette, és felcsapta a sáros vizet a fehér ruhájára. "Nagyszerű, egy újabb csodás nap kezdete" gondolta magában, miközben tovább indult az úticélja felé. Mikor belépett az ismeretlen emberekkel teli terembe, valaki felé ordított.

-Hé te vagy Alycia Sullivan?

A lány elé egy nagydarab férfi lépett.

-Öhmm...igen én...

A férfi arcán hatalmas mosoly terült szét, majd a lány felé nyújtotta a kezét.

-Tyler vagyok, a rendező segédje. Odakísérlek az asztalodhoz.

Alycia bólintott, és elindult Tyler után. A férfi egy hatalmas kör alakú asztalhoz vezette, ahol lenyomta egy székbe. A lány kissé kellemetlenül érezte magát. Főleg mert a saját névtáblája mellett meglátta Luce-ét is. Annyira belemerült a két tábla tanulmányozásába, hogy észre se vette, ahogy a másik színésznő, és Joe beléptek az ajtón. Akkor kapta fel a fejét, amikor a nő helyet foglalt mellette. A lánynak kikerekedett a szeme. Luce ránézett, és elfintorodott.

-Látom nálatok nincs mosógép.

Alyciát elöntötte a szégyen, és a méreg. Kedvesen rámosolygott a nőre, majd miközben végigmérte válaszolt.

-Látom nálatok nincs jóízlés.

Ez egy baromi nagy hazugság volt, ugyanis Luce Keagan kifogástalanul nézett ki. Vállig érő szőke hullámos haja be volt fonva, a ruháját pedig tavaszi virágok díszítették. Ha a lányt nem vakította volna el a düh, talán még vonzónak is találta volna.

-Oké, emberek egy kis figyelmet szeretnék kérni-ordította a rendező Pike.

Luce mérgesen összefonta a karjait a mellkasa előtt, míg Alycia megpróbált lenyugodni.

-Tehát mint tudjátok ma szeretnénk kiosztani a forgatókönyveket a sorozat első évadához. Röviden a sztoriról: a Földön hatalmas atomrobbanás történik, és történetünk főszereplője Jane, akit Luce Keagan játszik elájul. Mikor felébred kiderül, hogy 10 évet kihagyott, és egy teljesen sivár Földön egyedül van. Legalábbis ezt hiszi, amíg nem találkozik Castorral, akit Joe Martinez alakít. A fiú elvezeti a túlélők kis csoportjához, ahol durva ellentét alakul ki közte, és a csoport másik vezetője Maeve között. Maevet Alycia Sullivan fogja a vászonra hozni. Így miközben a lány a túlélésért küzd a csoportban, kiderül, hogy nincs sok idejük hátra. El kell érniük egy védett helyre, mielőtt a Föld teljesen lakhatatlanná válik. Egyáltalán létezik-e ilyen hely?

Mindenki csendben figyelt. Teljesen elvarazsolta őket a történet. Luce oldalra pillantott. Be kellett hogy vallja, hogy Joenak igaza volt. Alycia tényleg megérdemelte azt a sáros zuhanyt...de akármennyire is próbálta ezt a gondolatot belesújkolni magába elbizonytalanodott. A rendező tovább beszélt, de a nő nem tudott figyelni. Elvonta a figyelmét Alycia. A francba is. Pedig nagyon ideges volt rá. Épp ezért nem értette, hogy miért vonzza valami mégis a lányban.

-Megtennéd, hogy nem bámulsz? Nagyon irritál! Köszi.-közölte Alycia idegesen suttogva.

A nő visszafolytott egy nevetést, és válaszolt.

-Bocs, csak tudod annyira nagy az orrod, hogy egyszerűen magára vonzza a tekintetet.

A lány mérgesen Luce-ra nézett.

-Baszódj meg!

A nő gonoszan mosolygott.

-Ó tervezem...

Helló emberek üdv újra itt! Gondolom rájöttetek, hogy miről fog szólni ez a kis sztori, úgyhogy a homofóbok most távozzanak. A többieknek pedig remélem tetszeni fog a történet🌈🙌.

A Színfalak MögöttWhere stories live. Discover now