Az érzések kiteljesedése

2.5K 152 1
                                    

-... Felvétel!

Valaki kopogtatott az ajtón. Jane csodálkozott, hogy vajon ki lehet az ilyen későn, mégis kinyitotta. Maeve-vel találta szemben magát.

-Szia-köszönt a lány.

Jane nem volt jó kedvében, Castor ma teljesen kiakasztotta, így nem sok kedve volt hozzá, hogy a fiú barátnőjével beszélgessen, aki felé nem mellesleg romantikus érzelmeket táplált.

-Mit akarsz?

-Bejöhetek?

A lány sóhajtott egyet, majd kitárta az ajtót.

-Parancsolj.

Maeve belépett a szobába, Jane becsukta mögötte az ajtót. A nő felé fordult.

-Tehát?

-Beszélnünk kell!

Jane gúnyosan elnevette magát.

-Nem gondoltam volna.

-Figyelj, ami a múltkor történt közöttünk...én....szóval...

A lány értette a célzást.

-Nyugalom, semmin sem változtatott. Az én hibám volt az egész. Ne érezd magad rosszul miatta...

Luce a szemeivel Alyciát kutatta.

-Épp ez az, nem érzem magam rosszul miatta...azóta, valahogy nem érzem jól magam Castorral...tudom hogy szeret, de...mégsem érzem a pillangókat, amikor vele vagyok, mégsem dobog a szívem gyorsabban...ezek csak akkor történnek meg, ha veled vagyok...

Alycia elmosolyodott. Luce teljes mértékben elrontotta a szövegét, de legalább azt mondta, ami a szívén volt. Pike is észrevette ezt, azonban úgy döntött, hogy megnézi hova fog vezetni.
Alycia közelebb lépett a lányhoz.

-Szóval most dübörög a szíved igaz?

Luce nyelt egyet.

-Igen...

-Már csak egy kérdésem van...

A nő beharapta az alsó ajkát.

-Hallgatlak...

Alycia mosolya több hónapja először szinte fülig ért.

-Megcsókolhatlak?

Luce nem válaszolt, helyette inkább vigyorogva összeérintette az ajkaikat. A stábtagok meghökkenéssel vegyes szeretettel nézték őket. A két nő már nem is a forgatókönyv szerint játszott. Alycia a csókot nem megszakítva kezdte el tolni a lányt az ágy felé. Mikor belehuppantak elváltak egymástól, így pont egymással szemben ültek. Luce tartotta a szemkontaktust a nővel, miközben a pólója aljáért nyúlt, és lehúzta magáról a melltartójával együtt. Alycia megbabonázva figyelte. Majd szinte kínzó lassúsággal levette a trikóját, és a melltartóját. Csak bámulták egymást. Síri csend volt. Senki nem mert megszólalni. Végül Luce óvatosan kinyúlt, és a mutatóujját végighúzta a lány két melle között egészen a hasán lévő hegig. Alycia beharapta az alsó ajkát. Már ez az apró érintés is gyönyörrel töltötte el. Ránézett a nőre, majd újra megcsókolta. Luce a csók közben lassan hátrafeküdt, így a lány fölé tudott magasodni. Alycia egy kicsit lejjebb eresztette magát, ezáltal a melleik összeértek. A nő nagyon halkan nyögött egyet. A lány teljesen elfelejtve, hogy forgatáson vannak, becsúsztatta Luce farmerjába a kezét. Mikor hozzáért a lány nőiességéhez halkan Luce fülébe suttogott.

-Olyan nedves vagy Luce...

A nő egy újabb nyögéssel válaszolt. Alycia mosolyogva csókokkal hintette be a nyakát, miközben továbbra is próbálta a csúcsra juttatni. Pár perc múlva Luce izmai megfeszültek, szemeit lecsukta, és átadta magát az orgazmusnak. Alycia bámulattal nézte. Mikor a nő szervezete lenyugodott aprókat lihegve kinyitotta a szemét. A lány még mindig mosolyogva figyelte.

-Szeretlek Al...-suttogta alig hallhatóan.

Alycia egy puszit nyomott az orrára.

-Tudom Luce...-válaszolta ugyanolyan halkan a lány.

-És vágás!-ordította Pike.

Mindkét nő körülnézett. Ekkor tudatosult bennük, hogy konkrétan az egész stáb végignézte a kis mutatványukat. Alyciának paprikavörös volt a feje. Pike odasietett hozzájuk a pólóikkal a kezében.

-Lányok, ez eszméletlen volt! Hihetetlen jól eljátsztottátok az egészet! Büszke vagyok rátok!

Odadobta nekik a ruhájukat. Mindketten gyorsan felhúzták.

-Öhm...nos...köszönjük...-válaszolta kissé zavartan Luce.

Pike továbbra is lehengerlően mosolygott.

-Jól van, akkor Luce veled folytatnánk, még pár Joe-s jelenettel, Alycia szerintem neked mára ennyi volt.

Luce bólintott, így Pike elment. Alyciára nézett. A lány a jelenet óta nem szólalt meg.

-Al...minden rendben?

Alycia felnézett a nőre, szeméből semmit nem lehetett kiolvasni.

-Persze, de...most mennem kell.

Azzal lekászálódott az ágyról, és elsietett. Luce ott maradt egyedül, miközben próbálta feldolgozni, hogy mi is történt. Alycia berohant az öltözőjébe, becsukta az ajtót, majd nekidőlve lecsúszott egészen a földig. Sírni kezdett. Elege volt. Elege volt, hogy tagadnia kell az érzéseit, elege volt, hogy nem lehet azzal, akit szeret, és abból is elege volt, hogy teljes mértékben beleesett Luce-ba.

A Színfalak MögöttTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang