A gyár

2.7K 178 1
                                    

-Még mindig nem értem, hogy miért jó ez...

Joe felsóhajtott.

-Luce, figyelj, én sem akarom, de muszáj lesz. Jót fog tenni a sorozatnak. Pike is megmondta.

-Nem akarok veled járni.

-Ez sajnos nem így működik. Az összes média szakértő megmondta, hogy ha a valóságban is egy párt alkotunk sokkal nagyobb nézettsége lesz a sorozatnak, úgyhogy mikor kiszállunk a kocsiból a csokigyárnál szépen megfogod a kezem, és megcsókolsz vili? Nem nagy feladat.

Luce idegesen bámult ki az ablakon. Még mindig nem értette, hogy mi a francért kell tettetnie, hogy Joeval jár. Egyszerűen undorodott tőle. Plusz Pike megszervezte ezt az egész utat, ebbe a csokigyárba, ahova konkrétan, majdnem az egész stáb jön. Hogy is nevezte a rendező, á igen szórakozásnak.
Az autó megállt. Az újságírók kattogtatták a kameráikat. Luce nagyon jól tudta, hogy ez mind Pike műve volt. Joe megragadta a kezét, és ránézett.

-Mehetünk?

A lány sóhajtott egyet, majd bólintott. A férfi kihúzta az autóból, megfogta a csípőjét, magához húzta, majd megcsókolta. Luce igyekezett minél gyorsabban befejezni a csókcsatát. Mikor Joe elvált tőle belemosolygott a kamerákba, és elindultak a gyár bejárata felé. Beléptek az ajtón, ahol az egész stáb egy hatalmas tapsviharral fogadta őket.

-Éljen az ifjú pár!-ordibálták egy csomóan.

Luce úgy érezte, hogy menten elsüllyed szégyenében, és akkor megpillantotta Alyciát. A lány valószínűleg mindent látott, ugyanis a szemében féltékenység tükröződött. Luce ezt nem tudta hova tenni. A csókjelenetük óta nem szóltak egymáshoz. Alycia kerülte.
Egy férfi ordította el magát.

-Figyelem mindenki! Hello a nevem Murphy, és én foglak titeket végig kalauzolni a gyáron. Az elején egy hordó visz titeket körbe a gyár területén, amibe hármasával tudtok beülni, ezért kérek mindenkit, hogy már most alakítsátok ki a csoportokat!

Joe megfogta Luce kezét.

-Mi együtt megyünk ugye drágám?

A nő ráharapott a nyelvére, nehogy csúnyát mondjon.

-Hogyne szívem.

-Mindehol megvannak a csoportok? Kinek nincs csoportja?

Alycia keze emelkedett a magasba. Murphy észrevette, hogy Luce-ék csak ketten vannak.

-Oda hozzájuk még pont beférsz, és akkor meg is vagyunk.

Alycia újra Lucera nézett. A nő nyelt egyet, miközben nem túl feltűnően próbálta lecsekkolni a lányt. Alycia fehér blúzt viselt, mely sejtetni vélte fehér melltartóját, és feszülős fekete farmer nadrágot, ami az egyik térdénél ki volt szakadva. A lábán egyszerű fekete Converse volt. Olyan jól nézett ki, hogy Luce érezte, ahogy a testét elönti a melegség.

-Nahát Sárgombóc de jó, hogy megtisztelsz minket a jelenléteddel.

Alycia mérgesen Joe-ra pillantott, de nem mondott semmit. Mikor beszálltak a hordóba Luce került középre. Joe még jobann szorította a nő kezét. A hordó elindult, és Murphy hangja hallatszott a hangszórókból.

-Tehát köszöntök mindenkit a Harley Csokoládé Gyárban. A gyárat 1876-ban Josh Harley alapította, aki......

Murphy szavai elmosódtak. Luce nem tudott rájuk odafigyelni. Próbált nem túl feltűnően Alyciára pillantani. A lány ajkai kissé szétnyíltak, miközben lassan a nő felé fordította a fejét. A pillantásuk találkozott. Alycia nagyon erősen próbált nem rápillantani a másik nő telt ajkaira, de minden terve romba dőlt, amikor Luce lassan végig nyalta az alsó ajkát. A lány nyelt egyet. A világ elmosódott körülöttük. Minden zaj, és egyéb hangzavar megszűnt létezni, csak a saját szívdobogásukat hallották.

-Kicsim, ki kell szállni!-közölte Joe miközben kicsatolta magát.

Alycia gyorsan elkapta a fejét, és kiugrott a hordóból, utána Joe következett, aki minden segítség nélkül otthagyta a "barátnőjét" a hordóban. Lucenak tériszonya volt. Ha le akart volna jönni ugrania kellett volna. Elkezdett szédülni. Becsukta a szemét.

-Segítsek?

Luce Alyciára nézett, majd bólintott. A nő leüllt a hordó szélére, míg a lány felnyújtotta mindkét kezét, benyúlt a nő hónalja alá, és leemelte. Luce elcsodálkozott a másik nő erősségén, de nem volt sok ideje, ugyanis Alycia úgy vette le, hogy közben az egész testük összepréselődött. Teljesen egymáshoz voltak simulva. Luce óvatosan felpillantott, és tekintete összekapcsolódott Alyciáéval, aki már őt bámulta egy ideje. Olyan gyönyörű volt a lány, legszívesebben megcsókolta volna, de nem lehetett. Tiltott gyümölcs volt.

-Hé Luce gyere már!-ordított hátra Joe, miközben utat tört magának a nő felé a tömegben.

Alycia elépett tőle.

-Én jobb, ha elmegyek...

Luce a kezéért nyúlt, hogy megállítsa, amikor meglátta Joet, aki épp felé tartott.

-Luce ne szórakozz mennünk kell, még kell párat pózolnunk a sajtónak!

-Nem akarok menni!

Joe megragadta a nő kezét, belemélyesztette az ujjait a bőrébe, majd ezt suttogta.

-Vagy jössz magadtól, vagy én húzlak oda.

A férfi egyre jobban szorította a kezét. Luce beharapta az ajkát, nehogy könnyek szökjenek a szemébe. Tudta, hogy Joe ujjainak a helyén másnapra lila foltok lesznek, de még most is ellenkezett. A férfi egy ideig mérgesen nézett rá, majd eszébe jutott valami, és gonoszan elmosolyodott.

-Vagy megbeszélhetem az embereimmel, hogy esetleg vegyék a szárnyaik alá a szegény kis barátnődet, Alyciát.

Luce szemei kikerekedtek.

-Ha egy ujjal is hozzá mersz érni...

Joe gúnyosan felröhögött.

-Istenem de szánalmas. Megígérem, hogy nem bántom, ha normálisan pózolsz velem a kamerák előtt, mint boldog barátnő. Ugyanis a sajtó úgy tudja, hogy az enyém vagy. Ezt ne felejtsd el.

A férfi elindult a másik helyiségbe Luce-al együtt. A nő hátrapillantott. Alycia őket bámulta aggódóan, annyira gyönyörű, és törékeny volt.
Luce ekkor fogadta meg, hogy bármi történjék is, soha többé nem engedi, hogy bántódása essék, mert, nos, beleszeretett a lányba.

A Színfalak MögöttWhere stories live. Discover now