A zuhanyzó

2.4K 149 2
                                    

A médiabotrány lecsillapodott. Mindketten élték tovább az életüket.  Legalábbis megpróbálták, és igyekeztek nem gondolni a napra, mely egyre vészesebben közeledett. A forgatás kezdetének napja. Luce-nak nagyon elege volt Joe-ból, aki nem csinált mást, csak csesztette. A forgatás előtti este, fellépett twitterre, hogy megnézze az újdonságokat. Az első, ami felugrott az egy kép volt, ami róla, és Alyciáról készült a sorozat forgatása közben. Egy shipnévvel ellátva: Mane. Kíváncsi lett. Ártatlanul beírta a szót a keresőbe. A következőre egyáltalán nem számított. Több mint 10 000 kép találat volt. Leesett az álla. Voltak egész diszkrét photoshoppok, illetve rajzok, de olyanok is, amelyek félmeztelenül, vagy esetleg teljesen ruha nélkül ábrázolták őket. Egyszerűen nem hitt a szemének. Ráment az internetes találatokra is. Egyből egy fanfictionös oldalt dobott ki. Nyelt egyet. Sejtette, hogy mi fogja várni ha rákattint, mégis megtette. A szeme előtt legalább 200 történet jelent meg mind ábécé sorrendben. Elolvasta az elsőnek a bevezetőjét.

Maeve mindig is utálta a főnökét, Janet. Zsarnok, bunkó embernek tartotta, egészen addig, amíg az élet rá nem kényszerítette őket, hogy együtt dolgozzanak. A lány kezd romantikus érzéseket táplálni iránta. Vajon várható a happy ending? (Vigyázat +18-as tartalom előfordulhat)

Luce teljesen le volt sokkolva. Ezt egyáltalán nem gondolta volna. Fúrta az oldalát a kíváncsiság. El akarta olvasni a sztorit. Oldalra pislantott. Joe már aludt. Vett egy nagy levegőt, majd rányomott a történetre, és elmerült az olvasásban.


-És vágás! Luce szép munka volt! Rendben emberek mára végeztünk.

Joe Luce-hoz fordult.

-Nagyon szarul nézel ki.

A lány mérgesen nézett vissza rá.

-Tudod mit? Cseszd meg magad.

Azzal elviharzott a férfi elől. Még hogy rosszul néz ki. Idióta. Persze, hogy szarul néz ki ha konkrétan legalább egy kiló sarat rákentek a forgatás miatt. Úgy érezte mindjárt beleveri a fejét a falba. Befordult az öltözőjébe, felkapta a törölközőjét, meg a tusfürdőt, és elindult a zuhanyzók felé. Le kellett mosnia magáról a koszt. Mikor belépett a tusolókhoz valaki más már ott volt. Szerencsére mindegyik zuhanyzón volt függöny, így egyfajta magánszférája megmaradt. A legelső tusolót választotta, pont amelyikkel szemben voltak. Levette a ruháit, majd megengedte a forró vizet. Az mindig segítette ellazítani. Alycia állandóan elkerülte a forgatáson. Soha nem találkoztak össze. Természetesen erre Luce számított, de azért mégiscsak fájt neki. Főleg amikor látta Jane jelmezében. Egy istennő volt benne. Legszívesebben a falhoz szorította volna, és letépte volna róla a ruhát. Na jó elég lesz. Ez nem fog megtörténni. Bedugta a fejét is a víz alá, amikor a másik tusolóból énekszó hallatszott. A lány lefagyott. Hallgatózott. A másik nő halkan énekelt. A szomorú melódiától Luce szíve majd megszakadt.

Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay
Would it be a sin
If I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you
For I can't help falling in love with you

A lány 100 közül is felismerte volna a hangot. Alycia énekelt. Óvatosan elhúzta a függönyt. A szíve a mellkasában dübörgött. A dal még mindig szólt. Közelebb settenkedett a másik zuhanyzóhoz. Belesett a zuhanyzófüggöny egyik résén. Alycia ott volt teljes egészében, meztelenül Luce-nak háttal, és énekelt. A fejére folyt a víz a zuhanyrózsából, és mintha sírt volna, de ebben a lány nem volt olyan biztos. Mindenesetre ott volt előtte a nő életnagyságban, még gyönyörűbben mint valaha. Két lehetősége volt. Vagy elmegy, és elfelejti ezt az egészet, vagy marad, és bemegy Alycia mellé. A választása, szinte egyértelmű volt.

A Színfalak MögöttHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin