Az utasítások

2.2K 147 0
                                    

Alycia egész éjjel forgolódott. Egyszerűen nem jött álom a szemére. Az agya végig a Luce-al való közös jeleneten kattogott. Mikor reggelt beért a forgatásra abban reménykedett, hogy a nő lebetegszik, vagy valami más miatt nem jön be. Természetesen ez nem így történt.

-Alycia, de jó hogy időben beértél! Akkor gyorsan leforgatjuk a jeleneteteket, aztán tovább is léphetünk!

Pike kedvesen mosolyogva nézett a lányra. Alycia megpróbálta ezt viszonozni, de minden próbálkozása kútba dőlt, amikor meglátta Luce-t. Leesett az álla. A nő lélegzetelállítóan nézett ki.

-Föld hívja Alyciát! Halló!

A lány megrázta a fejét.

-Bocsánat, kicsit elkalandoztam...

Pike nagyot sóhajtott.

-Semmi probléma. Akkor tudod, hogy mit kell csinálnod, vagy elmondjam még egyszer?

-Nos...

-Rendben akkor elmondom. Luce be fog lépni azon az ajtón, és beszélni fog a pasijáról, hogy igazából nem érez iránta semmit, hogy egyszerűen nem érti miért, de a csókotok óta semmi sem ugyan az. Eddig megvagy?

-Ahham

-Jó. Utána mondod, ami a forgatókönyvben van, és megcsókolod. Valahogy eljuttok az ágyig, ahol le kell hogy vegyétek a felsőtöket, meg a melltartót is. Jó lenne, ha újra összesimulnátok, és megpróbálnád bedugni a kezed a nadrágjába.

Alyciának kikerekedett a szeme.

-Hogy....tessék?

-Nos természetesen nem kell hozzáérned Luce, öhm, nőiességéhez, csak úgy tenni mintha. Ne félj, vele már megbeszéltem, hogy orgazmus szerűséget fog színlelni. Nem lesz semmi baj Alycia, megígérem.

A lány mégjobban elfehéredett. Erre nagyon nem volt felkészülve. Mégis hogy az istenbe nyúljon be oda úgy, hogy közben ne érintsen meg semmit. Hirtelen nagyon melege lett. Izzadni kezdett.

-Rendben...

Luce épp ekkor ért oda. Vigyorogva Alyciára nézett, majd Pikehoz fordult.

-Pike, még meg akartam kérdezni mielőtt elkezdjük, hogy nagy nyögések legyenek, vagy elég csak a sima kicsi is?

A lány egyszerűen nem hitt a fülének. Luce direkt húzta az agyát, ezt jól tudta, de erre a kérdésre még ő sem volt felkészülve.

-Szerintem csináld úgy, ahogy az adott pillantban érzed, csak ne játszd túl könyörgöm. Ennek a jelenetnek meghittnek kell lennie, nem pedig egy nyomorék pornófilmnek.

Luce kaján mosollyal újra a lányra nézett.

-Oké, akkor felőlem akár kezdhetjük is...

Pike bólintott.

-Rendben van. Emberek mindenki foglalja el a helyét hamarosan kezdünk!

Alycia elindult a díszlet felé, Luce is mellé csapódott.

-Na, mi a helyzet kis pacsirta?

Alycia behunyta a szemét.

-Luce, csak legyünk túl ezen a jeleneten, és utána újra nem kell egymáshoz szólnunk rendben?

A nő felnevetett.

-Letaglózó mint mindig. Akkor találkozunk a kamerák kereszttüzében Al, készülj fel!

Majd elsietett a másik irányba. Alycia idegesen betrappolt a díszletbe, ami jelen esetben a karaktere szobáját ábrázolta. Luce az agyára ment. Elmondhatatlanul felidegesítette. Pike beállt a kamerák mögé.

-Oké emberek mindenki figyeljen!

A lány a szemét az ajtóra szegezte, amely mögött Luce várakozott.

-És 3....

Luce vett egy mély levegőt.

-...2...

Alycia ökölbe szorította a kezét.

-...1...

Mindkettőjük szívverése felgyorsult.

-...Felvétel!

A Színfalak MögöttDonde viven las historias. Descúbrelo ahora