A nagy találkozás

3K 195 2
                                    

-És vágás. Oké emberek 5 perc szünet!

Luce teljesen ki volt fáradva. Már több mint egy hónapja forgattak egyhuzamban. A megbeszélés óta nem találkozott Alyciával. Reménykedett benne, hogy kirúgják. Joe lépett oda hozzá, összeszaggatott ruhákban, koszos arccal. Tisztára azonosult a szerepével.

-Hallottad, hogy ma jön vissza Sárgombóc?-kérdezte a férfi.

Luce nyelt egyet. Már épp válaszolt volna, amikor Alycia belépett a stúdióba. Ő is össze-vissza szaggatott ruhákban volt, viszont valahogy sikerült elérnie, hogy még ezekben is jól nézzen ki. Hosszú barna haját copfba rakták, de pár tincs a szemébe lógott.

-Nos most már tudom... Nem tudod véletlenül, hogy merre lakik?

Joe felhúzta a szemöldökét.

-Miért érdekel téged hogy hol lakik?

-Csak mert....öhmm...arra gondoltam, hogy esetleg megtréfálhatnánk egy kicsit.

A férfi szája elégedett mosolyra húzódott.

-Ez az én tanítványom! Egy utcával lejjebb lakik mint te. Úgy tudom, hogy a szülővárosából el kellett költöznie, mert túl messze van, és nem bírt volna bejárni a forgatásokra.

-Tehát egyedül van?

-Teljesen.

Luce arcán gonosz mosoly jelent meg. A lánynak meg kell tanulnia, hogy neki nem szólongathat be következmények nélkül. Már épp el kezdte volna Joenak ecsetelni a tervét, amikor a rendező elordította magát.

-Kezdünk emberek! Felvesszük Maeve első jelenetét. Luce, Alycia, Joe kérlek gyertek!

Luce és Joe együtt elindultak az esőerdőnek berendezett stúdió részlet felé. Alycia melléjük csapódott. A férfi agyán sötét gondolat futott végig, majd minden figyelmeztetés nélkül elgáncsolta Alyciát. A lány előreesett, és beverte a fejét. Az ajka felrepedt, és folyt belőle a vér.

-Joe, ezt most minek kellett?-kérdezte idegesen Luce, miközben lehajolt Alyciához.

A nő megérintette a lány arcát, akinek még mindig csukva volt a szeme. Valószínűleg a könnyeket próbálta visszatartani.

-Hé, jól vagy?

Alycia ránézett. A szemében csillogtak a könnyek, és mérhetetlen düh tükröződött bennük.

-Ne érj hozzám.-szűrte a fogai között, majd felállt, és tovább indult a forgatási helyszín felé.

Luce még mindig a földön guggolt. Nem értette, hogy a lány miért rá volt ideges. Joe-ra nézett, aki nagyban mosolygott.

-Joe....miért gáncsoltad el?

A férfi csak megrántotta a vállát.

-Idegesít az arca.

A nő testében szétáramlott a düh, de mielőtt bármit is szólhatott volna Pike sietett oda hozzájuk.

-Srácok gyertek az Isten szerelmére! Már mindenki megjött, csak ti kelletek.

Luce felállt, és elindult a rendező után, Joe követte. A nő megbeszélte magával, hogy majd később foglalkozik a férfival.
Mikor végre odaértek az esőerdős díszlethez belesétáltak, és felvették a kezdő pozíciót. Luce szíve egyre gyorsabban vert. Ugyanis tudta, hogy hamarosan Alycia le fogja teperni.

-És tessék!

Jane és Castor már több mint négy órája folyamatosan meneteltek. A lány teljesen el volt fáradva. Érezte, hogy nem sokáig bírja már.

A Színfalak MögöttOnde histórias criam vida. Descubra agora